Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
na zdjęciach nowy RS wygląda bajecznie ale na żywo robi mega robote:shock3:

co do kolory felg również uważam że całe srebrne byłyby dużo lepsze

http://s16.postimg.org/40pclh9tt/2013_08_15_11_21_58.jpg

Dla wielu jednak to nadal zwykłe Audi, owszem szybkie i mocne ale "tylko Audi". Byłem kilka dni w górach, ludzie nie odróżniają A6 od S6 a prawdziwą robotę to robiła czerwona 458 Italia

Dokładnie, znajomek nie chciał słyszeć o audi bo w/g niego to samochód dla każdego i kupił masseratti - osiągami o sek gorsze od rs6 ale wrażenie robi na ulicy i o to mu chodziło...

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dla niektórych lans jest najważniejszy i ważne żeby się wszyscy gapili na ulicy:kwasny: 100 razy bardziej wole niepozorne auta które takim kozakom w lansowozach pokazują gdzie ich miejsce:decayed:

Opublikowano
na zdjęciach nowy RS wygląda bajecznie ale na żywo robi mega robote:shock3:

co do kolory felg również uważam że całe srebrne byłyby dużo lepsze

http://s16.postimg.org/40pclh9tt/2013_08_15_11_21_58.jpg

Dla wielu jednak to nadal zwykłe Audi, owszem szybkie i mocne ale "tylko Audi". Byłem kilka dni w górach, ludzie nie odróżniają A6 od S6 a prawdziwą robotę to robiła czerwona 458 Italia

Zdecydowanie wolałbym siedzieć w bmw i zobaczyć minę kierowcy w ferrari

:grin:

Opublikowano

Ta Ferrara była pewnie stock a Kosiniak miał kompresor w swojej M3. W takim aucie nie tylko lans sie liczy, tam godzinami mozna patrzeć na silnik czy inne detale. O wrażeniach akustycznych i wizualnych nie wspomnę.

Opublikowano
na zdjęciach nowy RS wygląda bajecznie ale na żywo robi mega robote:shock3:

co do kolory felg również uważam że całe srebrne byłyby dużo lepsze

http://s16.postimg.org/40pclh9tt/2013_08_15_11_21_58.jpg

Dla wielu jednak to nadal zwykłe Audi, owszem szybkie i mocne ale "tylko Audi". Byłem kilka dni w górach, ludzie nie odróżniają A6 od S6 a prawdziwą robotę to robiła czerwona 458 Italia

Blachy W0 miała?? W Płońsku gościu ma 458:slina:

Opublikowano
Ta Ferrara była pewnie stock a Kosiniak miał kompresor w swojej M3. W takim aucie nie tylko lans sie liczy, tam godzinami mozna patrzeć na silnik czy inne detale. O wrażeniach akustycznych i wizualnych nie wspomnę.

Zgadza się. Ale i tak miny kierowników w super furach bezcenne po objechaniu :grin:

Opublikowano

Tydzień Temu w Międzyzdrojach jakiś kolo woził się przy promenadzie czerwonym Ferarri 458 Italia , na blachach PO nie pamiętam dalszej numeracji.Oczywiście przykuwał wzrok przechodniów w tym i mój :decayed: ale że tak się wyrażę jakiegoś szału na ulicy nie było jeżeli mówimy o gapiach :jerk:

Opublikowano

Bo pewnie przez tydzień robił co dziennie tak z 20 kółek to już ludzie uwagi nawet nie zwracali jak tyle razy dziennie go widzieli:naughty:

Opublikowano
Ta Ferrara była pewnie stock a Kosiniak miał kompresor w swojej M3. W takim aucie nie tylko lans sie liczy, tam godzinami mozna patrzeć na silnik czy inne detale. O wrażeniach akustycznych i wizualnych nie wspomnę.

Zgadza się. Ale i tak miny kierowników w super furach bezcenne po objechaniu :grin:

Racja, tylko wydaję mi się że w takim aucie zwyczajna przejażdżka potrafi dać za***iście dużo wrażeń, nie raz jak oglądasz zapewne Top Gear czy inny program motoryzacyjny, to większość komentatorów twierdzi że niemieckie auta sportowe są do bólu "stonowane" i poprawne politycznie. A na dodatek często są to rodzinne auta z mocą 500+ i siłą rzeczy są kompromisem. Inny przykład to GT-R, mocarny samochód ale za bardzo nikt go nie chce i raczej nie dlatego że to Nissan, tylko dlatego że jest za "grzeczny"

Ja teraz rozumiem dopiero za co się płaci taki gruby hajs za Ferrari i inne bolidy, co z tego że goniłem 458 i miałem kolesia na widelcu, śmiem twierdzić że miał o 100% więcej frajdy z jazdy.

Opublikowano

No Jeżeli chodzi o auto do zabawy to wiadomo 458 czy GT-R ale nie samą zabawą człowiek żyje nie raz nawet auto z mocą 500+ musi być praktyczne . Jak już nawiązałeś do Top Gear czy innych programów motoryzacyjnych to często J.Clarkson testując mocarne super samochody z mocą do 500+ pod maską to śmiał mówić że zamiast nich wolałby np BMW M3 bo ma 4 miejsca , bagażnik i śmiało można nim pojechać zawieść dzieci do szkoły . I dlatego niemieckie auta takie jak : M3 , CLS , Rs4/Rs6 są poprawnie politycznie :wink:

Opublikowano

SLS ???? 2 miejsca co w tym poprawnego :) CLS raczej

Opublikowano
SLS ???? 2 miejsca co w tym poprawnego :) CLS raczej

Drobna poprawa ;D literówka się wdarła :D

Opublikowano
Lotus Elise 65000.00 PLN. warszawa - otoMoto.pl

do tego k20T i masz takiego kocura do killowania że mucha nie siada

Jeździłem kiedyś, w sumie zabawka, za***rdala jak głupi ale pozycja za kierownicą, wsiadanie i wysiadanie do mnie nie przemawia:facepalm:

Z tego co pamiętam to chyba 1.8l 180-190 koni czy coś takiego?

Opublikowano
Lotus Elise 65000.00 PLN. warszawa - otoMoto.pl

do tego k20T i masz takiego kocura do killowania że mucha nie siada

Jeździłem kiedyś, w sumie zabawka, za***rdala jak głupi ale pozycja za kierownicą, wsiadanie i wysiadanie do mnie nie przemawia:facepalm:

Z tego co pamiętam to chyba 1.8l 180-190 koni czy coś takiego?

Seryjnie ma 5.5-5.7 do setki (zależy która wersja i jaka waga) ale po wsadzeniu K20T robi przeciąg :kox:

---------- Post dopisany at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany at 13:10 ----------

to pierwszy projekt w PL chyba z tego co kojarze

Opublikowano

robi robote bo auto ponizej 1 tony a jak ma 400koni to nie ma rywala jeszcze jest cos takeigo jak atom ariel sie chyba nazywa waga minimalna ale laduje wsztystich na kresce tylko ile tych kresek mozna codziennie robic ???

a jak jest wozek "usredniony" to i na kreske i na droge sie nadaje ...

Opublikowano

tak samo jak inne samochody z serii exotic. W Top Gear zawsze się podniecają ferrari, lambo a na końcu i tak zawsze komentarz że woleliby BMW lub audi bo dają porównywalne osiągi a są bardziej praktyczne i tańsze. Był ostatnio jakiś odcinek jak mieli dojechać do jakiejś knajpy i nie mogli się zaparkować nigdzie.

Opublikowano

dokladnie trzeba rozroznic auta ktore sa tylko do wyscigow i tymi nigdyzie nie polatasz poza zamknietymi torami albo auta uniwersalne do wszystkiego nie sa takie zcudowane ale za to praktyczne cos za cos niestety cos za cos....

Opublikowano
tak samo jak inne samochody z serii exotic. W Top Gear zawsze się podniecają ferrari, lambo a na końcu i tak zawsze komentarz że woleliby BMW lub audi bo dają porównywalne osiągi a są bardziej praktyczne i tańsze. Był ostatnio jakiś odcinek jak mieli dojechać do jakiejś knajpy i nie mogli się zaparkować nigdzie.

Nie wiem czy nie mówisz tutaj o odcinku we włoszech gdzie testowali Lambo Aventadora , Noble M600 i Mclaren MP4-12C . Dokładnie takie auta są praktycznie stworzone do jednego celu : Bycie szybkim na torze tylko że na ten tor trzeba jeszcze dojechać :decayed: a porównywalne Bmw Audi są tańsze i praktyczniejsze . Polecam obejrzeć odcinek o limuzynach które miały być zamiennikiem dla 3 niemców i było to : Porsche Panamera Turbo , Masserati Quattroporte GTS i Aston Martin Rapide (Seria 15 Odcinek 3 )

Opublikowano

Chyba tak. Co skrzynia się w McLarenie wysrała a Jeremy nie mógł wysiąść z auta jak się na chodniku zatrzymał.

Auta super, tego nikt nie neguje ale do wyjazdu dwa razy w roku lansować się w Sopocie.

Chociaż ten białas robi przeciąg bo często go spotykam

RS6 Sportmile vs Gallardo Lp570-4 superleggera - YouTube

Potrafi wykorzystać na ulicy to co ma pod maską

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...