Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Padaczka :D ja mam 14 ale 0-200

wierzyć się nie chce że aż taka przepaść ?:shock3:

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Paweł jak będzie trzeba to zrobię wszystko żeby wyszło 3,5 wg GPS'u po modyfikacji ;) a jak to nie pomoże to po prostu kupię sobie GTR'a i wtedy zrobię podobno 2,8.

A co do 0-200 to jest 14 z hakiem ale lepiej brzmi jak się napisze 14

Opublikowano

Szymon życzę jak najlepiej.

Ale jak zejdziesz do 3,5 sek tym autem to postawię Ci dobre piwo.

:)

GTR ma absolutnie kosmiczny wynik przyspieszenia przy swojej masie i mocy.

Ale to samochod zupelnie innej klasy i przeznaczenia niz Twoje S6.

Nie ma szans sie zblizyc do tego.Musiałbys chyba rozbebeszyc to auto zeby taki wynik osiagnac.

Zaden soft nie zrobi z tego auta takiego przecinaka.

Nie uwierze w to podobnie jak i w 3,7 sek do setki.

A auto piękne. :)

Gratki

Opublikowano

Nie no sam zapewne wiesz że to kwestia kasy (do GTR'ów nie podjeżdżam ;) , tak naprawdę to nikt nie wie co z moim silnikiem można zdziałać. Ale zgadzam się z tym że będzie to bardzo ciężkie o ile nie niemożliwe. Natomiast jeśli koszty modyfikacji będą szły w setki tysięcy to odpuszczę i pomyślę nad czymś w stylu GTR'a i tam będę rzeźbił.

Opublikowano

No tak, tylko gdzie tu wózek wsadzić do GTR'a :D chyba że na hol :)

A tak serio to poczekam parę miechów i dozbieram na jakąś zabawkę niedzielno-rekreacyjną

Opublikowano
Myślę że za to ile dałeś za S6 w tej konfiguracji byłbyś bardzo blisko GTR-a,a używanego lekko to już z pewnością byś miał..

Ale po co ?

Opublikowano
Natomiast jeśli koszty modyfikacji będą szły w setki tysięcy to odpuszczę i pomyślę nad czymś w stylu GTR'a i tam będę rzeźbił.

Odnoszę się tylko do tego zdania.

A po co,to pytanie nie do mnie.

Opublikowano
No tak, tylko gdzie tu wózek wsadzić do GTR'a :D chyba że na hol :)

A tak serio to poczekam parę miechów i dozbieram na jakąś zabawkę niedzielno-rekreacyjną

jak chcesz fajną niedzielną, rekreacyjną zabawkę to może mam takie auto dla Ciebie :wink:

Opublikowano
Natomiast jeśli koszty modyfikacji będą szły w setki tysięcy to odpuszczę i pomyślę nad czymś w stylu GTR'a i tam będę rzeźbił.

Odnoszę się tylko do tego zdania.

A po co,to pytanie nie do mnie.

Nie widziałem tego zdania :good:

Opublikowano

szymeniu widziałem, że w kręgu Twego zainteresowania był Merc CLS, a nie myślałeś o BMW 6 GrandCoupe ?

Opublikowano
... a nie myślałeś o BMW 6 GrandCoupe ?

wow...:slina: wczoraj widziałem na trasie - robi wrażenie

Opublikowano

a mi się nie podoba.. widziałem ostatnio jak do salonu BMW przywieźli na lawecie. nowy CLS ładniejszy :whistling:

Opublikowano

Owszem brałem pod uwagę CLS'a ale jest po prostu mały (z tyłu) i jest bardzo niski, podobnie 6 GC jest kosmicznie niziutka bagażnik też mały. A ja potrzebuję żeby auto było praktyczne choć trochę. O cenach modeli CLS i serii 6 GC nie wspominam bo są dużo wyższe i już uzasadniałem swój wybór, że stosunek cena-produkt Audi było najkorzystniejsze.

Żeby to zobrazować i uciąć wszelkie niedomówienia wyjaśnię. Audi bazowo kosztuje 364 tys. po doposażeniu w to co mam na pokładzie 440 tys. to wynika z cennika i każdy może sobie zobaczyć. M5 podstawa 480 doliczając graty 560 tys. CLS AMG bazowo 550tys. dopasione ponad 610tys. M6 to 600 bazowo! 650i Gran Coupe z silnikiem 4,4 V8 440PS to 450 bazowo czyli prawie tyle co M5. Ceny wszystkich tych aut po doposażeniu osiągają pułapy cenowe używek modeli 458 Italia, czy chociażby SLS i Murcielago LP640. Dlatego nie wydałem na auto 600 tys zł bo w moim przekonaniu nie chcę mieć za 6 pak Audi, BMW czy Merca, czy chociażby Porsiaka bo tego jest naprawdę dużo na dorgach. A jak naprawdę będę szukał wyjątkowego auta za blisko 6 czy 7 kafli to zdecydowanie będzie to Aston DBS, albo Lambo LP640, może za dwa lata Aventador jak zjedzie trochę z ceną używka, ale V12 musi być za taką cenę.

Przepraszam że o pieniądzach, nie lubię rozwijać takich tematów bo to drażni ale mam nadzieję że to wyjaśni dlaczego taki wybór a nie inny.

Opublikowano

Kwoty masskryczne. Życzę nam obu DBS-a :decayed:

Jako laik techniczny i ślimak na drodze powiem ze z pośród bmw czy marca czy OOOO najłatwiej a drodze prezentuje się OOOO a merce są smutne :doh:

Opublikowano

Takiego stylu jak ma Aston nie ma żadne auto, do stylowego lansu tylko Aston, do szpanowania i lansu tylko Lambo

Opublikowano
może za dwa lata Aventador jak zjedzie trochę z ceną używka, ale V12 musi być za taką cenę.

Jeśli to kupisz to robimy spota i przyjeżdżam do Wrocławia :kox::grin:

Często widzę u mnie w Krk Italie 458 (jest 15 szt. zarejestrowanych) lub SLS'a wartego ponad 2 banki bo gość ma całego w carbonie w środku, tak twierdzi moja kumpela, dziewczyna tego gościa :decayed: (chociaż nie chce mi się wierzyć że tyle dał)

Ja bym chciał nieśmiertelnego Mercedesa SLR przy którym SLS może się schować ale to już kosmiczne ceny.

Opublikowano
a mi się nie podoba.. widziałem ostatnio jak do salonu BMW przywieźli na lawecie. nowy CLS ładniejszy :whistling:

mi się bardzo podoba no ale ja to ogólnie jestem bardziej za BMW :wink:

Opublikowano

Nie wiem co kupię, bo na razie mam czym jeździć. Przedstawiłem swoje racje dlaczego tak zrobiłem a nie inaczej. Kupię coś mocnego ale będzie na DE blachach na pewno bo będzie taniej o 34% :D a no i bez akcyzy

Opublikowano
Nie wiem co kupię, bo na razie mam czym jeździć. Przedstawiłem swoje racje dlaczego tak zrobiłem a nie inaczej. Kupię coś mocnego ale będzie na DE blachach na pewno bo będzie taniej o 34% :D a no i bez akcyzy

A jak z ubezpieczeniem auta na tych blachach?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...