Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zapewne widujesz na drogach jest wiele "tłustych" fur na DE blachach, wiąże się to z tym że mając firmę zarejestrowaną w Niemcowni masz tam też zameldowanie więc wygląda to zupełnie tak samo jak u nas z tym że nie ważne jakie auto kupisz zawsze odliczasz bez żadnych problemów VAT, i podatek dochodowy, a i ubezpieczenie jest dużo tańsze oczywiścei niemeicki odpowiednik. Pomijając fakt opłaty akcyzowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Lp640 ze swoją ryczącą V12 to miazga dla wszystkiego co na drodze można spotkać a apogeum jest wersja Super Veloce czyli lp670-4SV:slina::slina:

Nie całe 1600Kg wagi:shock3: Masz racje że wydając poad 600k na M5 już wolałbym kupić lambo których w Polsce może jest 10 sztuk i A4 B8 2.0TDI to przemieszczania się na codzien:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak dwa razy się zastanowię zanim kupię taki samochód, ze względu przede wszystkim na drogi, przejazdy kolejowe itp w Polsce. Tu jest właśnie przewaga aut takich jak M5 czy innych sportowo-codziennych samochodów.

P.S znajomy mnie dzisiaj rozjebał... jeździ RS6 MTM 730PS. Sprzedaje auto, bo kupił ... śmigło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdradził markę? :decayed: Jak mógł, brutal!

PS. Szymeniu, musimy przełożyć nasze "spotkanie biznesowe" na listopad - to, co miałem zabierać z Polski przywiózł mi kurier, w listopadzie przed wyjazdem do Włoch jadę do Polski na 2-3 dni, to wpadnę pogadać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem brałem pod uwagę CLS'a ale jest po prostu mały (z tyłu) i jest bardzo niski, podobnie 6 GC jest kosmicznie niziutka bagażnik też mały. A ja potrzebuję żeby auto było praktyczne choć trochę. O cenach modeli CLS i serii 6 GC nie wspominam bo są dużo wyższe i już uzasadniałem swój wybór, że stosunek cena-produkt Audi było najkorzystniejsze.

Żeby to zobrazować i uciąć wszelkie niedomówienia wyjaśnię. Audi bazowo kosztuje 364 tys. po doposażeniu w to co mam na pokładzie 440 tys. to wynika z cennika i każdy może sobie zobaczyć. M5 podstawa 480 doliczając graty 560 tys. CLS AMG bazowo 550tys. dopasione ponad 610tys. M6 to 600 bazowo! 650i Gran Coupe z silnikiem 4,4 V8 440PS to 450 bazowo czyli prawie tyle co M5. Ceny wszystkich tych aut po doposażeniu osiągają pułapy cenowe używek modeli 458 Italia, czy chociażby SLS i Murcielago LP640. Dlatego nie wydałem na auto 600 tys zł bo w moim przekonaniu nie chcę mieć za 6 pak Audi, BMW czy Merca, czy chociażby Porsiaka bo tego jest naprawdę dużo na dorgach. A jak naprawdę będę szukał wyjątkowego auta za blisko 6 czy 7 kafli to zdecydowanie będzie to Aston DBS, albo Lambo LP640, może za dwa lata Aventador jak zjedzie trochę z ceną używka, ale V12 musi być za taką cenę.

Przepraszam że o pieniądzach, nie lubię rozwijać takich tematów bo to drażni ale mam nadzieję że to wyjaśni dlaczego taki wybór a nie inny.

BMW ma faktycznie chore ceny , nie do konca rozumie co w M6 ma kosztowac 600 tys. wiec w twoim mysleniu jest logika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lambo ma fajna opcje na polskie drogi i krawężniki. Przód unosi się 10cm w góre i można gładko przejechać przejazd czy zaparkować. Po w-wie jak jeździliśmy to miejscami z przodem non stop w górze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre nie wiedziałem o tym, a tak na marginesie łożyska do wymiany w przyszłym tygodniu (to jest ogólnie k**wa kpina) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie 2 miesiace stukało zanim znaleźli. I najlepsze że nikt nie słyszał w serwisach o tym problemie a jak sie okazuje to w każdym praktycznie mają zgłoszenia że z tyłu stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za to info bo mi ułatwiło życie przynajmniej nie muszę jeździć 10 razy zanim znajdą i widziałem że VIN się też przydał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przydał się bo listwa spojlera była w 3 dni dzięki temu, a normalnie od dwóch miesięcy nie mogli ściągnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre nie wiedziałem o tym, a tak na marginesie łożyska do wymiany w przyszłym tygodniu (to jest ogólnie k**wa kpina) ;)

nie martw sie,też ostatnio wymieniałem łożyska w swoim dwaipółtedei,widać te mega za***iste fury tak mają:kwasny:

:polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre nie wiedziałem o tym, a tak na marginesie łożyska do wymiany w przyszłym tygodniu (to jest ogólnie k**wa kpina) ;)

nie martw sie,też ostatnio wymieniałem łożyska w swoim dwaipółtedei,widać te mega za***iste fury tak mają:kwasny:

wiem ,o czym mówisz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazde nowe auto ma mniejsze lub wieksze bolaczki dotyczy to wiekdzosci producentow dlstego jak chcesz miec spokoj to trzeba odczekac min. rok o premiery.to samo bylo w b8 hamulce , wibracje przez wahacze od 2010 wdzystko usuniete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...