Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Czesto tam jezdze do Polanicy przez Wroclaw wiec bedzie gdzie sprawdzic...tylko zeby ten program faktycznie byl

---------- Post dopisany at 23:54 ---------- Poprzedni post napisany at 23:52 ----------

Ja w MG na koniec lutego jestem umówiony...power x tez u nich robie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No to zapraszam do Wro, ja na pewno zrobię wydech co dalej zobaczymy.

---------- Post dopisany 19-01-2013 at 01:50 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2013 at 23:57 ----------

dobra wiem że wsadzę kij w mrowisko, ale trudno

2013 Audi S6 vs R8 V10 - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze startem na pewno nie, ale było 0-180 i myślałem że go dojedzie dość energicznie. Znalazłem to po prostu wrzuciłem

Nawet gdybym mógł się tylko utrzymać za takim R8 to już byłbym zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zapraszam do Wro, ja na pewno zrobię wydech co dalej zobaczymy.

---------- Post dopisany 19-01-2013 at 01:50 ---------- Poprzedni post napisany 18-01-2013 at 23:57 ----------

dobra wiem że wsadzę kij w mrowisko, ale trudno

2013 Audi S6 vs R8 V10 - YouTube[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak albo koles nie byl doswiadczony w tym r8 albo spal :) albo mu sie scigac nie chcialo tak jak mnie ja podpuszczam a potem odpuszczam niech sie ktorys tam cieszy :)

---------- Post dopisany at 11:19 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ----------

oj jesli bylo s6 do v10 to roznica 100koni dojdzie bez probelmu tylko trzeba krecic do 8000 tys na nizszych biegach

---------- Post dopisany at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany at 11:19 ----------

chyba ze byl tylko optycznie zrobiony na v10 bo takie tez juz widzialem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry Panowie,

otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji.

Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu.

A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?

za sprytny chciałem być. Wydech zrobię na pewno, ale nie chcę stracić gwarancji jak ruszę ECU.

A Ty byś brał Paweł np ABT'a czy został przy serii ? tylko z wydechem

nigd do zadnego auta nie wsadzil bym ptogramu z a tym bardziej boxa ani z MTM ani ABT.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepiej po prostu zrobić wydech i dbać o zdrowa serię.

Ja się nie zajaralem filmikiem widziałem że gość zaspał ale pozniej cisnal. Myślałem zwyczajnie że będzie szybciej niwelowal tę różnicę. Nie wnosze w żadnym wypadku że R8 jest słabsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bry Panowie,

otóż rozmawiałem dzisiaj z Adamem ze Sportmile i jestem umówiony na wizytę u niego w przyszłym tygodniu. Przy okazji będzie też robił S7 więc zobaczy co uda mu się zrobić z softem itp. Rozmawialiśmy o użytkowaniu GTR'a plusach i minusach, kosztach upgrade'ów i eksploatacji.

Samochód robi wrażenie niestety nie tylko osiągami ale tez ilością elementów niedopracowanych jak choćby skrzynia biegów czy chłodzenie. Oczywiście wszystko jest do zrobienia i do ogarnięcia ale koszty idą do kwadratu.

A tak w ogóle to jak wam się podoba RS7 ?

Czyli najlepiej po prostu zrobić wydech i dbać o zdrowa serię.

Ja się nie zajaralem filmikiem widziałem że gość zaspał ale pozniej cisnal. Myślałem zwyczajnie że będzie szybciej niwelowal tę różnicę. Nie wnosze w żadnym wypadku że R8 jest słabsze

Najlepej poczeksc az ktorys z naszych tunerow ogarnie sterownik i program i wtedy zrobic a do tego czasu jedzkc i tyle.jezeli przez powiedzmy 20-30k motorem nic sie nie bedzie dzialo to mozna olac gwaramvje.zreszta i tak zachowasz ja na reszte auta a stracisz tylko na motor skrzynie i dyfer i polosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpusc boxa bo byly przypadki ze kolesie tym silniki skonczyli jak wilgoci dostaly porobily zwarcia cyrki byly z tym w necie poszukaj mnie bylo by szkoda

jesli zrobisz soft w abt albo mtm w niemczech nie tracisz gwarancji albo zrobic u rogala i nikomu nic nie mowiac jezdzic to jest ciezkie do wykrycia jesli nie spowodujesz wypadku

---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:38 ----------

zreszta tego nikt nie szuka jesli silnika nie zarypiesz nikt nie bedzie dochodzil czy ma 80ps wiecej czy 100

raczej ciezka sprawa z softem u rogala .... ;> bo jeszcze chyba nikt w PL nie ogarnia 4.0tfsi ...

3.0tfsi jeszcze chyba nikt nie ogarnia w PL a na rynku jest juz "kupe czasu" wiec podejrzewam ze na 4.0tfsi jeszcze przynajmniej rok trzeba bedzie poczekac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 tfsi problemem jest sterownik i mikt tego nie robi porzadnie za wyjatkiem APR.

Mowiac nasi nie koniecznie mialem na mysli Rogala sa tez inni w pl ogarniajacy grube fury.Dynosoft i Compsport juz robili 3.0 TDI BiT a to bardzo nowe auto.Jezeli tylko sterownik pozwoli to nie ma problemu ze zrobieniem tego gdziekolwiek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ludzie przecież 4.0TFSI jest już dawno rozpracowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z compspirt gadałem wczoraj i chłopaki byli w Stanach i 3.0TFSI już latają na programie 3 miesiąc. W połowie lutego testy mają być skończone i wtedy będzie w ofercie od razu. Ja pewnie zrobie w Autorud w Rzeszowie żeby gwarancji nie stracić a mają też APR przedstawicielstwo. Do 4.0TFSI w best performance mówił że na dniach będą już mieli program bo dostali oficjalne info więc Szymeniu możesz działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Niemcowni PP Performance robił ten silnik jeszcze jak był w nowym Benku Continentalu V8, a teraz my (best performance) będziemy to robić używając sprzętu APR. także szymeniu zapraszam do Częstochowy po zrobieniu wydechu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info, a może jakieś ceny orientacyjne. Jakby co może być PW

Bo na wydech będę się umawiał w poniedziałek, więc chciałbym tez się skontaktować w sprawie ewentualnej przeróbki ECU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...