bej Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 odkręciłem je od jarzm, zdjąłem, potrząsłem i założyłem spowrotem i odpowietrzałem i tak za każym razem. Jak się powinno je odpowietrzać?
Dev Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Wlasnie tak jak piszesz przechodzi Ci procedura VAG-iem?
bej Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Tak włącza się pompa w tym czasie odkręcam odpowietrznik płyn wylatuje, zakręcam odpowietrznik włączam zanowu pompe i kolejne koło itd i kuźwa nic, teraz spróbuje na odpalonym silniku nożnie przejechać wszystkie koła.
Dev Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 To na ktorych zaciskac tego nie robiles. ? Bo nie rozumiem
kicker Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Opublikowano 24 Listopada 2012 Jestem już po... Dziwna sprawa, pompa pracuje odkręcam odpowietrznik i: Lewy przód: płyn leci cały czas aż pompa przestaje pracować Prawy przód: płyn leci przez pierwsze 3-4 sekundy, potem pompa wydaje zupełnie inny dźwięk i płyn już nie leci, na tylnych zaciskach było to samo, nie wiem o co chodzi. W tym momencie na pracującym silniku pedał wpada głęboko w podłogę(wcześniej był o wiele wyżej), podczas jazdy heble są takie same jak były poprzednio, no może 5% lepsze, hamowanie ze 160km/h tak jak było wcześniej. Na odpowietrznikach miałem założoną rurkę, rurka w słoiku w płynie, ani razu nie widziałem bąbelków powietrza. Tylce zaciski szarpane, deptane i nic, zero bąbelków.
bej Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 To na ktorych zaciskac tego nie robiles. ?Bo nie rozumiem za pomocą vaga zrobiłem to na wszystkich kołach i nic nie dało potem odpowietrzałem tradycyjną metodą przy odpalonym silniku też na wszystkich kołach i nadal wielka d*p... pedał leci do samej podłogi a co najlepsze przegląd przeszedł bez problemu kurcze żebym nie miał porównania z ojca A4 1,9TDI pomyślał bym, że tak ma być ale u ojca hamulce są na muśnięcie i auto hamuje
kicker Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Hmmmm może u Ciebie jest uszkodzona pompa, może przepuszcza płyn, podobnie może być u mnie,
bej Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Hmmmm może u Ciebie jest uszkodzona pompa, może przepuszcza płyn, podobnie może być u mnie, Raczej nie pompa bo wszystko zaczeło się dziać po tym jak wymieniłem oring w zacisku, wcześniej było ok aczkolwiek troche gorzej niż w ojca A4.
kicker Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 A jak odpowietrzałeś to z każdego zacisku leciał Ci płyn podczas pracy ABS? , tzn. czy leciał cały czas czy tak jak u mnie chwile leciał a później już nie?
bej Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Przez cały czas warczenia pompy leciało ale pompa pracowało po ok 5 sekund
kicker Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Opublikowano 30 Listopada 2012 Po tych odpowietrzaniach zauważyłem że jak hamuje np. ze 140km/h to buja mi autem, tzn. mocno ściąga w prawą stronę, auto tak jakby się skręca w prawo ale dalej jedzie prosto. Mam na myśli zdecydowanie hamowanie ale nie pedał w podłogę nie załączał się jeszcze ABS (gdy dawałem pedał w podłogę to również auto lekko szarpało w prawo). Wymyśliłem że przeczyszczę jeszcze raz zaciski, okazało się że mam trochę zmęczone tłoczki, wymieniłem więc tłoczki oraz wszystkie gumki, czyli kompletny zestaw naprawczy. Odpowietrzyłem przednie zaciski za pomocą VAG'a. Myślałem że choć trochę coś się poprawi jednak jest jeszcze gorzej. Teraz..... przeżyłem szok, hamowanie ze 150km/h i auto dosłownie skręciło się w prawo, ledwo co wyjechałem na prostą! SHIT! W/g mojego rozumowania wychodzi na to że nie hamuje lewy przód, więc przelałem przez zacisk 0,5L płyny za pomocą VAG'a a potem jeszcze ok 200ml poprzez nożne pompowanie i dalej nic, tarcza coś hamuje bo się grzeje. Wyczaiłem też że gdy wciskam pedał hamulca coś się przelewa w pompie ABS, takie bulgotanie, tak jakby gdzieś coś się w niej przelewało. Nagrałem filmik, na wyłączonym zapłonie deptałem na hamulec. (Trzeba zrobić pogłośnić na głośnikach bo słabo słychać). Zastanawiałem się czy może źle złożyłem zacisk ale robiłem wszystko powoli i dokładnie, poza tym przed tą operacją było to samo tylko w mniejszym stopniu, teraz się po prostu pogorszyło.
bej Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 Ja dzisiaj też walczyłem z moim układem i przy odpowietrzaniu VAGiem z przedniego lewego zacisku i tylnego prawego płyn leci mi cały czas podczas pracy pompy, natomiast z przedniego prawego i tylnego lewego leci tylko przez ok 3 sekundy a potem przestaje pomimo, że pompa pracuje dalej. Po przelaniu przez układ ok 1,5L płynu hamulec troche się poprawił. Jutro przejadę się na testy zobaczymy co z tego wyjdzie.
kicker Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Opublikowano 30 Listopada 2012 Jak dobrze pamiętam to z tylnego prawego leciało mi trochę więcej niż z przedniego prawego i tylnego lewego ale nie tak samo jak z przedniego lewego hehehe ja Pier******* jutro jadę do jakiegoś machera, nie mam już siły, poddaje się, nie znam się, nie umiem.... Heh żaden warsztat dziś nie chciał się zając autem, z jednej strony to chyba dobrze bo chyba wiem dlaczego takie cuda u mnie wychodzą ale przejade jeszcze kilkaset km i dopiero będę się wypowiadał
waldekpsk Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 lepiej znajdź jakiś dobry warsztat bo w dzisiejszych czasem jest wielu przeciętych "fachowców" którzy mają braki
Dev Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 nikt Ci tego nie ogarnie jak nie bedzie wiedział jak sie do tego zabrac
kicker Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Moje domysły poszły w piz*u... Fakt, jak kiedyś pytałem to zdecydowana większość mechaników zmienia płyn metodą deptania i żadnych problemów z Audi nie mieli, wychodziło by na to że zdecydowana większość A4'ek jeździ z zapowietrzonymi hamulcami.
bej Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Kicker a odczepiałeś linki ręcznego przy odpowietrzaniu zacisków?
kicker Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2012 Nie, nie odczepiałem, za dużo zabawy by z tym było. Znalazłem gościa od hamulców, zajmują się tylko hamulcami ale nie mam jak się z nim ustawić albo mi albo jemu nie pasuje. "CD UKŁADY HAMULCOWE" jakby kogoś z Lubelskiego interesowało
bej Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Ja odczepiłem linki i wtedy jest wygodniej ruszać zaciskami podczas odpowietrzania. Po tym zabiegu hamulce się u mnie poprawiły.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się