DraKio Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 witam ma problem , mój n75 nie dzialal i jezdzilem bez niego tzn zrobilem tak : -w zaworze zaślepiłem w trójniku wąż ten co idzie do odmy a reszta byla podłączona i jechał swietnie ! kręcił się do konca obrotów bez problemu na kazdym biegu powyzej 2.5tys obr. tak ciągnął ze piękności:) a teraz podłączylem znów wąż ten od odmy do n75 bo po przeczyszczeniu zaczał chodzic i auto nie idzie tak jak wczesniej dlaczego?;/ czy jazda z niepodłaączonym (zaślepionym) wężem do odmy jest szkodzila ? co zrobić?
zradek1 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 najlepiej by było wymienić n75 dla świętego spokoju że wszystko jest sprawne
DraKio Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 ale właśnie kasy nie mam ;/ a jak nie podłączam węża tego trzeciego do odmy tylko zaślepiam to jedzie rewelacyjnie i dlatego pytam czy nic sie nie stanie jak tak bedzie jezdzil:)?????
Kamil A4 b5 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Z tego co sie orientuje Ostatnio rozebralem taki zaworek ale byla w nim peknieta sprezynka i nie regenerowalem go juz bo nie bardzo mialem podebrac taka... Swoj zaworek z samochodu natomist wymylem WD40 podlaczajac pod prad z prostownika (tloczek wpada w drgania i swietnie sie myje). niestety nic to nie dalo bo sprezynka przezyla juz swoje i przepuszczal w obie strony. Pozyczylem nastepnie nowy n75 od kumpla, samochod jak rakieta wiec kupilem sb nowy firmy Pierburg za cale 152zl. NIESTETY nie nacieszylem sie dlugo 120 na osi i bokada, nie ma czym jechac. Teraz mam zamiar jeszcze upewnic sie co do czujnika przeplywu masy powietrza na wezu do intercoolera. przemyje go bo mozliwe ze jak go troche olejem zarzuci to zle czyta i wtedy zobacze jak idzie. jak to nie pomoze to jade pod komputer podlaczyc. Jak ktos sie zetknal z takim problemem to pisac z gory wielkie dzieki
grzbig Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Z jakim wężem od odmy? tam nic od odmy nie idzie do tego zaworka... Kamil, najprawdopodobniej masz zapieczoną zmienną geometrie w turbo i przeładowywuje, poszukaj kogoś z forum w okolicy kto ma kabelek i turbo do zlogowania.
Kamil A4 b5 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Kolego grzbig u mnie nie ma zmiennej geometri. Gdyby owa byla to bym juz to sprawdzil. ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Dodam jeszcze ze uklad jest szczelny, gruszka ok, wszystkie przewody sprawdzone i wymienione. Sztanga chodzi bez problemu.
grzbig Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 no tak AHU bez zmiennej geometrii, mój błąd...
Kamil A4 b5 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 1Z ---------- Post dopisany at 20:53 ---------- Poprzedni post napisany at 20:44 ---------- A i jeszcze jest taki motyw ze jak odpuszcze pedal gazu i znow depne to zaczyna sie zbierac. Bez kompa to taka robota w ciemno no ale moze ktos pomoze. A co myslicie o Czujniku położenia pedału przyspieszenia?
alest Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Swoj zaworek z samochodu natomist wymylem WD40 podlaczajac pod prad z prostownika (tloczek wpada w drgania i swietnie sie myje). niestety nic to nie dalo bo sprezynka przezyla juz swoje i przepuszczal w obie strony. ....kolego bez urazy, ale po takim "wyczyszczeniu" i to przy pomocy WD40 w zasadzie każdy N75 będzie nadawał się tylko do wyrzucenia albo jako eksponat na półkę wbrew pozornie prostej budowie to bardzo precyzyjne ustrojstwo i gwarancją przywrócenia go do stanu dalszej używalności jest bardzo delikatne obchodzenie się, przyjrzyj się dokładnie budowie i poznaj zasadę działania a zrozumiesz dlaczego "przepuszczał w obie strony" - to nie jest zwykły zawór typu on/off...
Kamil A4 b5 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 jezeli sprezyna stracila swoje wlasciwosci to nie wiele mozesz mu pomoc ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ---------- Ale skoro masz taka wiedze mozesz sie pochwalic jak nalezy to zrobic... Moze czyms mnie zaskoczysz co do dzialania tego "precyzyjnego ustrojstwa"
Lukasz_N Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 W srodku nie ma zadnej filozofii. Zwykly tloczek w postaci kawalka pręta dociskany sprężynką, do tego solenoid i nic wiecej.
daw2 Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Kolego wymień sobie ten zawór bo przeladowuje i możesz uszkodzić turbinę. Gdzieś na forum jest manual jak to się czyści regeneruje. Ja mam czyszczony i juz 2 rok spokój. Jak nie masz kasy to złącz 2 węże od gruszki na turbie do dolotu wtedy doładowanie bedzie małe ale nie szkodliwe.
alest Opublikowano 18 Października 2012 Opublikowano 18 Października 2012 Ale skoro masz taka wiedze mozesz sie pochwalic jak nalezy to zrobic... Moze czyms mnie zaskoczysz co do dzialania tego "precyzyjnego ustrojstwa" ...daruj sobie kolego te złosliwosci, nie mam ochoty Cię niczym zaskakiwać ani tym bardziej chwalić się wczesniejszego posta napisałem nie dlatego by coś wytknąć (poprzedzając zresztą początek zwrotem "bez urazy") ale jedynie w kontekście sposobu "czyszczenia" i stwierdzenia "przepuszcza w obie strony", które po prostu swiadczy, że nie do końca znasz zasadę działania tegoż ustrojstwa - i nie mieszaj w to proszę sprężyny:grin:...
Kamil A4 b5 Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Bede mieszal poniewaz jest elementem ktorego stan ma wplyw na poprawne dzialanie zaworka.
alest Opublikowano 19 Października 2012 Opublikowano 19 Października 2012 Bede mieszal ....to mieszaj, powodzenia:wink:...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się