Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, muunv napisał:

 


Facet z dystomu napisal, ze od 13mm :/ Myslalem, ze mniejsze dystanse.

Ale mowisz, zeby w ciemno brac 2x13mm? Pamietam, ze przy 18” mialem przod 15mm, a tyl 17mm, bo z tylu przeciez szerzej stoi.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

na przód bierz 12- 13  a na tył 15 i uwierz mi będziesz zadowolony opona do tego 225/35

Edytowane przez vwbartus
  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No taka mam opone wlasnie. 223/35.

 

No dobra, skoro tak mowisz. Zamawiam w ciemno bez przymiarki [emoji6]

 

Tylko zawieche mam -45mm, a nie gwint.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano
W dniu 12.03.2018 o 18:00, Mizur138 napisał:

Panowie zaciski zr18 i zl18 podchodza p&p do naszych A4 czy trzeba cos kombinowac??

Panwie   jakby co to posiadam moje używane tarcze zimermana 345 przejechane jakieś 2 tys km i do tych  zacisków nowe przewody hamulcowe z A6C6 .

Opublikowano
Pany ktoś chętny na takie obudowy kluczyków? Fabrycznie nowy z czystym grotem, bez elektroniki, sama obudowa. Więcej info na PW.
IMG-0602.thumb.JPG.36450f8e96bd2f2fc94c554e5ee267f0.JPG
IMG-0601.thumb.JPG.773c8a006f8d48ca0e136cd2d2cd1b7a.JPG
IMG-0603.thumb.JPG.65f1ad51c858afd87026678938b22b99.JPG
Ile?

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Panowie ile płaciliście za wymianę rozrządu w swoich maszynach? wiadomo części będę brał od #H4mm3R 
 Furka to A4 B7 2.0TDI BPW więc do wymiany
Pompa, pasek, rolka prowadząca i rolka napinacza

Mój mechanik krzyknął za samą robociznę 650zł, mówił że ostatnio robił taką samą B7 i razem z częściami skasował klienta 1700zł

Więc zapaliła mi się kontrolka skoro ja za części tu płacę 510zł + KW + robota "650zł" to wychodzi 1160zł więc skąd te 1700zł
A sprawa druga 650zł za robociznę !?!? czy to nie za dużo? co myślicie?:huh:

Edytowane przez KewsonND
Opublikowano
50 minut temu, KewsonND napisał:

Panowie ile płaciliście za wymianę rozrządu w swoich maszynach? wiadomo części będę brał od #H4mm3R 
 Furka to A4 B7 2.0TDI BPW więc do wymiany
Pompa, pasek, rolka prowadząca i rolka napinacza

Mój mechanik krzyknął za samą robociznę 650zł, mówił że ostatnio robił taką samą B7 i razem z częściami skasował klienta 1700zł

Więc zapaliła mi się kontrolka skoro ja za części tu płacę 510zł + KW + robota "650zł" to wychodzi 1160zł więc skąd te 1700zł
A sprawa druga 650zł za robociznę !?!? czy to nie za dużo? co myślicie?:huh:

Proszę Cie, zmień mechanika :facepalm:

Opublikowano
1 godzinę temu, WydRos napisał:

Proszę Cie, zmień mechanika :facepalm:

Tak myślałem tylko że u mnie w mieście pełno tych warsztatów i nie mam nikogo zaufanego który zrobi robotę jak trzeba, kiedyś miałem B6 1.8T tez w pedantycznym stanie dałem do kolesia "który tylko audi się zajmuje zna je jak własną kieszeń" i odebrałem auto z nadkolami zamontowanymi na wkręty bo pewnie ori spinki pogubił i szedł na łatwiznę i źle spasowany pas przedni :facepalm: i tak to u mnie jest z tymi Januszami...

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, KewsonND napisał:

Tak myślałem tylko że u mnie w mieście pełno tych warsztatów i nie mam nikogo zaufanego który zrobi robotę jak trzeba, kiedyś miałem B6 1.8T tez w pedantycznym stanie dałem do kolesia "który tylko audi się zajmuje zna je jak własną kieszeń" i odebrałem auto z nadkolami zamontowanymi na wkręty bo pewnie ori spinki pogubił i szedł na łatwiznę i źle spasowany pas przedni :facepalm: i tak to u mnie jest z tymi Januszami...

Jak ktoś kasuje 1700 za rozrząd w 2.0 tdi po znajomosci to naprawdę dobry mechanik, z takimi jest najlepiej bo do tego wychodzi ze wlali stary płyn chłodniczy lub nie wymienili pompy?

Pazery 

Jak masz gdzie to wymienisz to sam i nawet jakbyś miał kupować od najmniejszego śrubokręta i blokady to nie wyjdzie cię tyle 

 

650 za robotę to by wziął lakiernik z pomalowaniem przodu :grin:

 

czesto jest tak ze wyliczają ci części na 1000 i on chce 200 za robotę, bo swoje „za robotę” ma już w częściach 

Edytowane przez WydRos
Opublikowano
2 minuty temu, WydRos napisał:

Jak ktoś kasuje 1700 za rozrząd w 2.0 tdi po znajomosci to naprawdę dobry mechanik, z takimi jest najlepiej bo do tego wychodzi ze wlali stary płyn chłodniczy lub nie wymienili pompy?

Pazery 

Jak masz gdzie to wymienisz to sam i nawet jakbyś miał kupować od najmniejszego śrubokręta i blokady to nie wyjdzie cię tyle 

 

650 za robotę to by wziął lakiernik z pomalowaniem przodu :grin:

 

czesto jest tak ze wyliczają ci części na 1000 i on chce 200 za robotę, bo swoje „za robotę” ma już w częściach 

Nie no głupi nie jestem hmm.. może inaczej bo człowiek, który tak daje się naciągać nie jest głupi tylko nieświadomy w poprzedniej B6 jak wspomniałem płaciłem za robotę 250zł nie mniej jednak też nie byłem zadowolony, stąd moje pytanie powyżej czy ta cena to normalne.. najlepszych ja do tej pory jeśli chodzi o mechaników to spotkałem w Szczecinie, dwóch kolesi mały warsztat zajmują się tylko BMW ugadywałem się na konkretną datę z góry mówili ile robota za to czy za tamto części albo swoje albo u nich(zazwyczaj znikoma różnica była) przyjeżdżałem wszystko robili przy mnie płaciłem i do widzenia. Może jest ktoś z okolic Szczecina bądź zachodniopomorskie i może kogoś polecić?

Opublikowano
W dniu 28.03.2018 o 19:14, vwbartus napisał:

Panwie   jakby co to posiadam moje używane tarcze zimermana 345 przejechane jakieś 2 tys km i do tych  zacisków nowe przewody hamulcowe z A6C6 .

Hmm odpusciłem temat bo za duzo jest kombinowania potem z felga,niby fajnie wyglada,troszke lepiej hamuje ale problem sie zaczyna z felga i ET zeby to ładnie siedzialo. Wiec raczej bede szukał innego pomysłu na inne zaciski tak zeby i z felgą nie bylo problemow. Ale dzieki za info

Opublikowano

Czy ktoś posiada fotostory lub podpowie co i jak ,przy demontażu wtryskow w 3.0 tdi b7.

Opublikowano
7 minut temu, andrzej104513 napisał:

Czy ktoś posiada fotostory lub podpowie co i jak ,przy demontażu wtryskow w 3.0 tdi b7.

 

Opublikowano

Jako że rozglądam się za bixem nieskrętnym do siebie to co potrzebuję do montażu owych lamp?

lampy bix nieskrętne, przetwornice, żarniki i coś jeszcze?  

jak to jest z soczewkami od b8? muszą być od lifta czy jeszcze jakieś inne pasują? 

Opublikowano
Godzinę temu, niwet napisał:

Jako że rozglądam się za bixem nieskrętnym do siebie to co potrzebuję do montażu owych lamp?

lampy bix nieskrętne, przetwornice, żarniki i coś jeszcze?  

jak to jest z soczewkami od b8? muszą być od lifta czy jeszcze jakieś inne pasują? 

Czujniki poziomowania na przód i tył , moduł/sterownik , wypadało by spryski ... , odpowiednia wiązka lub swoja przerobić

Opublikowano
2 minuty temu, bartekzks napisał:

Czujniki poziomowania na przód i tył , moduł/sterownik , wypadało by spryski ... , odpowiednia wiązka lub swoja przerobić

poziomowania przy nieskrętnych?  spryski mam ;) 

Opublikowano

Masz cały temat w DIY

Opublikowano
1 minutę temu, niwet napisał:

poziomowania przy nieskrętnych?  spryski mam ;) 

No jasne. Każdy xenon wg prawa musi mieć poziomowanie

Opublikowano

Dzięki, poczytam ;) 

Opublikowano

Wesołych, spokojnych świat  oraz szerokości na drogach Panowie :hi: ????

  • Pomoc techniczna 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...