vwbartus Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 (edytowane) 3 minuty temu, muunv napisał: Facet z dystomu napisal, ze od 13mm :/ Myslalem, ze mniejsze dystanse. Ale mowisz, zeby w ciemno brac 2x13mm? Pamietam, ze przy 18” mialem przod 15mm, a tyl 17mm, bo z tylu przeciez szerzej stoi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk na przód bierz 12- 13 a na tył 15 i uwierz mi będziesz zadowolony opona do tego 225/35 Edytowane 28 Marca 2018 przez vwbartus
muunv Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 No taka mam opone wlasnie. 223/35. No dobra, skoro tak mowisz. Zamawiam w ciemno bez przymiarki [emoji6] Tylko zawieche mam -45mm, a nie gwint. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
vwbartus Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 W dniu 12.03.2018 o 18:00, Mizur138 napisał: Panowie zaciski zr18 i zl18 podchodza p&p do naszych A4 czy trzeba cos kombinowac?? Panwie jakby co to posiadam moje używane tarcze zimermana 345 przejechane jakieś 2 tys km i do tych zacisków nowe przewody hamulcowe z A6C6 .
K4rol81 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Pany ktoś chętny na takie obudowy kluczyków? Fabrycznie nowy z czystym grotem, bez elektroniki, sama obudowa. Więcej info na PW. Ile? Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
KewsonND Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) Panowie ile płaciliście za wymianę rozrządu w swoich maszynach? wiadomo części będę brał od #H4mm3R Furka to A4 B7 2.0TDI BPW więc do wymiany Pompa, pasek, rolka prowadząca i rolka napinacza Mój mechanik krzyknął za samą robociznę 650zł, mówił że ostatnio robił taką samą B7 i razem z częściami skasował klienta 1700zł Więc zapaliła mi się kontrolka skoro ja za części tu płacę 510zł + KW + robota "650zł" to wychodzi 1160zł więc skąd te 1700zł A sprawa druga 650zł za robociznę !?!? czy to nie za dużo? co myślicie? Edytowane 30 Marca 2018 przez KewsonND
WydRos Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 50 minut temu, KewsonND napisał: Panowie ile płaciliście za wymianę rozrządu w swoich maszynach? wiadomo części będę brał od #H4mm3R Furka to A4 B7 2.0TDI BPW więc do wymiany Pompa, pasek, rolka prowadząca i rolka napinacza Mój mechanik krzyknął za samą robociznę 650zł, mówił że ostatnio robił taką samą B7 i razem z częściami skasował klienta 1700zł Więc zapaliła mi się kontrolka skoro ja za części tu płacę 510zł + KW + robota "650zł" to wychodzi 1160zł więc skąd te 1700zł A sprawa druga 650zł za robociznę !?!? czy to nie za dużo? co myślicie? Proszę Cie, zmień mechanika
KewsonND Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 1 godzinę temu, WydRos napisał: Proszę Cie, zmień mechanika Tak myślałem tylko że u mnie w mieście pełno tych warsztatów i nie mam nikogo zaufanego który zrobi robotę jak trzeba, kiedyś miałem B6 1.8T tez w pedantycznym stanie dałem do kolesia "który tylko audi się zajmuje zna je jak własną kieszeń" i odebrałem auto z nadkolami zamontowanymi na wkręty bo pewnie ori spinki pogubił i szedł na łatwiznę i źle spasowany pas przedni i tak to u mnie jest z tymi Januszami...
WydRos Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) 4 minuty temu, KewsonND napisał: Tak myślałem tylko że u mnie w mieście pełno tych warsztatów i nie mam nikogo zaufanego który zrobi robotę jak trzeba, kiedyś miałem B6 1.8T tez w pedantycznym stanie dałem do kolesia "który tylko audi się zajmuje zna je jak własną kieszeń" i odebrałem auto z nadkolami zamontowanymi na wkręty bo pewnie ori spinki pogubił i szedł na łatwiznę i źle spasowany pas przedni i tak to u mnie jest z tymi Januszami... Jak ktoś kasuje 1700 za rozrząd w 2.0 tdi po znajomosci to naprawdę dobry mechanik, z takimi jest najlepiej bo do tego wychodzi ze wlali stary płyn chłodniczy lub nie wymienili pompy? Pazery Jak masz gdzie to wymienisz to sam i nawet jakbyś miał kupować od najmniejszego śrubokręta i blokady to nie wyjdzie cię tyle 650 za robotę to by wziął lakiernik z pomalowaniem przodu czesto jest tak ze wyliczają ci części na 1000 i on chce 200 za robotę, bo swoje „za robotę” ma już w częściach Edytowane 30 Marca 2018 przez WydRos
KewsonND Opublikowano 30 Marca 2018 Opublikowano 30 Marca 2018 2 minuty temu, WydRos napisał: Jak ktoś kasuje 1700 za rozrząd w 2.0 tdi po znajomosci to naprawdę dobry mechanik, z takimi jest najlepiej bo do tego wychodzi ze wlali stary płyn chłodniczy lub nie wymienili pompy? Pazery Jak masz gdzie to wymienisz to sam i nawet jakbyś miał kupować od najmniejszego śrubokręta i blokady to nie wyjdzie cię tyle 650 za robotę to by wziął lakiernik z pomalowaniem przodu czesto jest tak ze wyliczają ci części na 1000 i on chce 200 za robotę, bo swoje „za robotę” ma już w częściach Nie no głupi nie jestem hmm.. może inaczej bo człowiek, który tak daje się naciągać nie jest głupi tylko nieświadomy w poprzedniej B6 jak wspomniałem płaciłem za robotę 250zł nie mniej jednak też nie byłem zadowolony, stąd moje pytanie powyżej czy ta cena to normalne.. najlepszych ja do tej pory jeśli chodzi o mechaników to spotkałem w Szczecinie, dwóch kolesi mały warsztat zajmują się tylko BMW ugadywałem się na konkretną datę z góry mówili ile robota za to czy za tamto części albo swoje albo u nich(zazwyczaj znikoma różnica była) przyjeżdżałem wszystko robili przy mnie płaciłem i do widzenia. Może jest ktoś z okolic Szczecina bądź zachodniopomorskie i może kogoś polecić?
Mizur138 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 W dniu 28.03.2018 o 19:14, vwbartus napisał: Panwie jakby co to posiadam moje używane tarcze zimermana 345 przejechane jakieś 2 tys km i do tych zacisków nowe przewody hamulcowe z A6C6 . Hmm odpusciłem temat bo za duzo jest kombinowania potem z felga,niby fajnie wyglada,troszke lepiej hamuje ale problem sie zaczyna z felga i ET zeby to ładnie siedzialo. Wiec raczej bede szukał innego pomysłu na inne zaciski tak zeby i z felgą nie bylo problemow. Ale dzieki za info
andrzej104513 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Czy ktoś posiada fotostory lub podpowie co i jak ,przy demontażu wtryskow w 3.0 tdi b7.
WydRos Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 7 minut temu, andrzej104513 napisał: Czy ktoś posiada fotostory lub podpowie co i jak ,przy demontażu wtryskow w 3.0 tdi b7.
niwet Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Jako że rozglądam się za bixem nieskrętnym do siebie to co potrzebuję do montażu owych lamp? lampy bix nieskrętne, przetwornice, żarniki i coś jeszcze? jak to jest z soczewkami od b8? muszą być od lifta czy jeszcze jakieś inne pasują?
bartekzks Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 Godzinę temu, niwet napisał: Jako że rozglądam się za bixem nieskrętnym do siebie to co potrzebuję do montażu owych lamp? lampy bix nieskrętne, przetwornice, żarniki i coś jeszcze? jak to jest z soczewkami od b8? muszą być od lifta czy jeszcze jakieś inne pasują? Czujniki poziomowania na przód i tył , moduł/sterownik , wypadało by spryski ... , odpowiednia wiązka lub swoja przerobić
niwet Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 2 minuty temu, bartekzks napisał: Czujniki poziomowania na przód i tył , moduł/sterownik , wypadało by spryski ... , odpowiednia wiązka lub swoja przerobić poziomowania przy nieskrętnych? spryski mam
fox60 Opublikowano 31 Marca 2018 Opublikowano 31 Marca 2018 1 minutę temu, niwet napisał: poziomowania przy nieskrętnych? spryski mam No jasne. Każdy xenon wg prawa musi mieć poziomowanie
Norbas Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Opublikowano 1 Kwietnia 2018 Wesołych, spokojnych świat oraz szerokości na drogach Panowie ???? 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się