Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
hej, ile oleju musze szykowac na dolewki od wymiany do wymiany w brd? i czy mozliwa byla taka konfiguracja auta jak ponizej ze zew s line a srodek zwykly z czarna podsufitka?

http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C29924254_11.jpg

http://img04-otomoto.sogastatic.pl/C29924254_6.jpg

co do oleju ja nie dolewam nic miedzy wymiana, a co do podsufitki to nie mam pojecia bo ja np z zenwatrz nie mam s-lina a podsufitke mam czarna a nie byla zmieniana taka wyjechala tylko ja jeszcze mam rns-a

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wyglądala jakby wyszla z fabryki tak, ale moze ktos cos zmienial, kody:

E4J = Akcja specj. audi tt coupe 's line'; wyposażenie składa się z: 8n-2-000001>> pr-cl4,fq1,g97 h3l,g98,ua5 n1u,n3q,plt 8jg,8q2,8x1 6q6

1KP = Hamulce tarczowe czerwony tył

3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)

F0A = Kein sonderfahrzeug, standard-ausfuehrung

TQ0 = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0 l litera kodowa

2ZQ = Kierownica wielofunkc. do poduszki bezp.

7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego

3L3 = Siedzenia normalne przod

1SA = Bez osłony dolnej zesp. napedowego

7A0 = Bez odtwarzacza cd/instalacji do odtwarzacza płyt cd

J1D = Akumulator 380 a (72 ah)

3NZ = Oparcie tylne dzielone

CV5 = Obręcz koła ze stopów lekkich 7,5jx17h2

4UE = Lewo/prawo

1LT = Hamulce tarczowe przod

8GU = Alternator

8ED = Reflektor ........ halog. z ....... gazowa ruch prawostr.

8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl.

7K0 = Bez układu kontroli ciŚnienia w oponach

4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielony

7GG = Koncepcja spalin: eu4

6XD = Lusterko wewnetrzne, przyciemniane automatycznie,

5TE = Aluminiowe wkładki ozdobne

0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu

U1A = Obudowa wskaŹników -zegara i prędkoŚciomierza

9Q4 = WyŚwietlacz wielof. z wyŚwietl. przeglĄdów

4X3 = Boczna pod.bezp. z przodu i pod.bezp.głowy

3Y0 = Bez rolety przesiwsłonecznej

Q1D = Fot. sport.

5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52

7X1 = UltradŹwięk. układ pomocy przy parkowaniu

0YK = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 10

X4J = National sales program poland

8Z5 = Chlodnica wody

2K7 = Zderzak wzmocniony

4K4 = Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem radiowym, sterowaniem wewnętrznym i oddzielnym sterowaniem zamka pokrywy bagażnika.

5RU = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex)

1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe

4R4 = Elektryczne podnoŚniki szyb

0JK = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 10

1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.

D0M = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 2,0/125kw tdi pd

5D1 = Carrier frequency 433.92 to 434.42 mhz

4GF = Szkło atermiczne (zielone)

Opublikowano

Interior często występował sam,ale exterior chyba zawsze był w połączeniu z inter:eusathink:,a kiera i galka juz bankowo powinna być sline.

Opublikowano

hmm ale po kodzie jest ze kiera wielofunkcyjna 2ZQ co by sie zgadzalo,a ta trzyramienna s line nie ma innego kodu?

Opublikowano

No zgadza sie,bo pewnie jest ori,nie ma kodu s-line i zawiecha jest 1BA,rezany jak dla mnie.

Opublikowano

to znaczy co rezane? podsufitka? e4j jest, to chyba na ten zewnetrzny pakiet, jest z pl salonu po jednym wlascicielu

Opublikowano

E4J ja mam,a zewnętrzny musiałem dokładać:wink:

Opublikowano

lakier ma ori na klapie miernikiem sprawdzilem, zderzaki progi wygladaja na ori, Domin jak ja widzial powiedzial ze lamp jeszcze wyciaganych nie miala, ale no nie wiem...

Opublikowano

jeśli jest z PL salonu to w B7 były takie opcje, że występował S-line Ext. oferowany w pakiecie Audi Exclusive. co ciekawe wówczas montowane również było zawieszenie 1BA, a środek był zwykły.. widziałem już sporo takich konfiguracji właśnie z PL salonu. co do ciemnej podsufitki to można było ją zamówić, do tej pory widnieje w konfiguratorze Audi jako oddzielna pozycja. :wink:

Opublikowano

Panowie, małe pytanko czy lekkie kopcenie (nie zawsze) i taki dziwny dźwięk turbo po przygazowaniu na luzie może być objawem psującej się gruszki ???

Tak mi powiedział mechanior, który akurat usłyszał ten dźwięk jak wjeżdżałem. :whistling:

Opublikowano
Panowie, małe pytanko czy lekkie kopcenie (nie zawsze) i taki dziwny dźwięk turbo po przygazowaniu na luzie może być objawem psującej się gruszki ???

Tak mi powiedział mechanior, który akurat usłyszał ten dźwięk jak wjeżdżałem. :whistling:

A kata/dpfa masz?

Opublikowano
Panowie, małe pytanko czy lekkie kopcenie (nie zawsze) i taki dziwny dźwięk turbo po przygazowaniu na luzie może być objawem psującej się gruszki ???

Tak mi powiedział mechanior, który akurat usłyszał ten dźwięk jak wjeżdżałem. :whistling:

A kata/dpfa masz?

Kat siedzi, wcześniej tak nie puszczał dymka, końcówki są nawet okopcone. Da się sprawdzić działanie gruchy logami ?

Opublikowano
Panowie, małe pytanko czy lekkie kopcenie (nie zawsze) i taki dziwny dźwięk turbo po przygazowaniu na luzie może być objawem psującej się gruszki ???

Tak mi powiedział mechanior, który akurat usłyszał ten dźwięk jak wjeżdżałem. :whistling:

A kata/dpfa masz?

Kat siedzi, wcześniej tak nie puszczał dymka, końcówki są nawet okopcone. Da się sprawdzić działanie gruchy logami ?

Ale grucha tu niema nic do tego, grucha steruje łopatkami w turbo, jak grucha byłaby słaba to byś miał przeładowania/niedoładowania. Są dwie opcje, pompki leją albo turbo się kończy.

Opublikowano
jeśli jest z PL salonu to w B7 były takie opcje, że występował S-line Ext. oferowany w pakiecie Audi Exclusive. co ciekawe wówczas montowane również było zawieszenie 1BA, a środek był zwykły.. widziałem już sporo takich konfiguracji właśnie z PL salonu. co do ciemnej podsufitki to można było ją zamówić, do tej pory widnieje w konfiguratorze Audi jako oddzielna pozycja. :wink:

dzieki za rozjasnienie tematu, grubo sie nad nia zastanawiam jeszcze z forum Patroxa kusi, ale to juz silnik nie ten i koszty utrzymania

Opublikowano

Sam mam u siebie, sline na zewnatrz, w środku nie, jasna podsufitka i było 1ba

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalk 4

Opublikowano

Ok dzieki wszystkim za pomoc jutro jade na serwis

Opublikowano

Panowie napiszę tutaj bo nie mogę dać ogłoszenia. Zmieniam swoje pompki. Mam założone BQ. Mają zrobione około 4tys km. Sprzedaje bo zmieniam na BJ. Aktualna moc na tych BQ mam 165KM z hamowania. Cena 1500zł za komplet. Może będzie chętny zanim na allegro wrzuce. Cena myśle że bardzo dobra. Aktualnie siedzą u mnie w aucie i będą zmieniane w drugiej połowie września

Opublikowano
Panowie napiszę tutaj bo nie mogę dać ogłoszenia. Zmieniam swoje pompki. Mam założone BQ. Mają zrobione około 4tys km. Sprzedaje bo zmieniam na BJ. Aktualna moc na tych BQ mam 165KM z hamowania. Cena 1500zł za komplet. Może będzie chętny zanim na allegro wrzuce. Cena myśle że bardzo dobra. Aktualnie siedzą u mnie w aucie i będą zmieniane w drugiej połowie września

Kod silnika?

Opublikowano
Panowie napiszę tutaj bo nie mogę dać ogłoszenia. Zmieniam swoje pompki. Mam założone BQ. Mają zrobione około 4tys km. Sprzedaje bo zmieniam na BJ. Aktualna moc na tych BQ mam 165KM z hamowania. Cena 1500zł za komplet. Może będzie chętny zanim na allegro wrzuce. Cena myśle że bardzo dobra. Aktualnie siedzą u mnie w aucie i będą zmieniane w drugiej połowie września

Kod silnika?

BPW mam. Z tego co wiem powinienem mieć BJ u siebie. Zmieniałem pompki jakoś w marcu. Mój mechanik miał komplet nowych BQ u siebie więc od niego kupiłem, ale chce zmienić na BJ bo chce jeszcze podciągnąć z mocą. Hammer podaj jeszcze raz nr do siebie bo zapodziałem a chciałbym w sprawie xenonów się odezwać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...