Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przecież to jest 15min roboty. Co da? Lepiej odpala, możliwe mniejszej spalanie i fabryczna moc lub +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15min? Gdybym miał to robic sam to z pól dnia to bylo bymalo? Ściągaj zderzak odkrecaj śruby niwiadomo które eh... Nie mam pojecia jak to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszę żadnych kuł luzować itd?? wkładam klucz i kręcę albo w jedną albo w drugą?? To nie może być takie proste.

A skąd mam wiedzieć czy za dużo nie przekręciłem?? No i w którą stronę kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz pokusić koło na walku rozrządu, delikatnie przestawiasz i dokrecasz. Potem sprawdzasz pod kompem. Oczywiście wszystko robisz na ciepłym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic.Ewentualnie nie odpali, więc wrócisz w stare położenie i od nowa.

1eca4a7f147a86e86144ae5e5ab0d964.jpg

Luzujesz te trzy środy na górnym trybie i jazda lewo prawo ale malutkie ruchy dokręcasz i sprawdzasz.Co prawda to 1.9 ale podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za***iście boje się tej "operacji" ale skoro mówicie ze to takie proste... Wartość rozrządu sprawdzam na odpalonym silniku czy na zapłonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odpalonym silniku bo przeciez nie bedzie sie walek obracal to i nie bedzie widziec jaki jest kat. 4 kanal i czwarte okienko to kat synchronizacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaciejK 3mam kciuki bo ja bym się za to sam nie zabrał. :decayed:

Kutwa, ty to potrafisz pocieszyć. Jesli ty tego sam nie zrobisz to chyba ja niepowiniennem się za to zabierać. Mam mętlik w glowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:) podepne się pod temat Panowie ja mam 1.9 i u mnie jest -0.5 czy jest sens to ruszać ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj tylko by dokręcić wszystkie trzy przed odpaleniem silnika.

Nie pękaj bo to jedna z najprostszych rzeczy.Pozatym każdy kiedyś to robił 1 raz. Jak już ustawisz sam się będziesz śmiał że już możesz hurtowo to robić.

Andrzej nie bo jest idealnie.Sam dałem -0.6.

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj tylko by odkręcić wszystkie trzy przed odpaleniem silnika.

Nie pękaj bo to jedna z najprostszych rzeczy.Pozatym każdy kiedyś to robił 1 raz. Jak już ustawisz sam się będziesz śmiał że już możesz hurtowo to robić.

Chyba dokręcić;)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem rundki w koło komina na ustawieniach od -2 do +2. Na minusie tak jakoś bardziej nerwowy.

Natomiast byłem zdziwiony bo Pastuch kolegi miał 3 coś i jeździł i palił bez problemu. Moja w takim ustawieniu zapalić nie chce.

Na plusie za to silnik łagodniej pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po czym poznać ze na 0 jest tak jak powinno a nie np na -0,2 lub +0,5?

Przeciez Ci pisalem ze po vagu. Vcds-em jak ustawiasz to masz skale co 0.5 wiec nie ustawisz na 0.2

Grupa 004 i czwarte okienko na koncu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiem ale skąd będe wiedział że tak ma być, że jest prawidłowo, chyba że idealnie jest zawsze na 0,0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...