MaciejK 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 To jest est sens przestawiać na 0? Co mi to da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Przecież to jest 15min roboty. Co da? Lepiej odpala, możliwe mniejszej spalanie i fabryczna moc lub + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 15min? Gdybym miał to robic sam to z pól dnia to bylo bymalo? Ściągaj zderzak odkrecaj śruby niwiadomo które eh... Nie mam pojecia jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie sciagasz zderzaka, sciagasz tylko oslone paska rozrzadu, klucz 13 i jedziesz. 15 min to nawet nie zajmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nie muszę żadnych kuł luzować itd?? wkładam klucz i kręcę albo w jedną albo w drugą?? To nie może być takie proste. A skąd mam wiedzieć czy za dużo nie przekręciłem?? No i w którą stronę kręcić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Musisz pokusić koło na walku rozrządu, delikatnie przestawiasz i dokrecasz. Potem sprawdzasz pod kompem. Oczywiście wszystko robisz na ciepłym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A w ktora na + a w którą na - ? Aco się stanie jam przekrece za mocno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Nic.Ewentualnie nie odpali, więc wrócisz w stare położenie i od nowa. Luzujesz te trzy środy na górnym trybie i jazda lewo prawo ale malutkie ruchy dokręcasz i sprawdzasz.Co prawda to 1.9 ale podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 za***iście boje się tej "operacji" ale skoro mówicie ze to takie proste... Wartość rozrządu sprawdzam na odpalonym silniku czy na zapłonie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 MaciejK 3mam kciuki bo ja bym się za to sam nie zabrał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Na odpalonym silniku bo przeciez nie bedzie sie walek obracal to i nie bedzie widziec jaki jest kat. 4 kanal i czwarte okienko to kat synchronizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 MaciejK 3mam kciuki bo ja bym się za to sam nie zabrał. Kutwa, ty to potrafisz pocieszyć. Jesli ty tego sam nie zrobisz to chyba ja niepowiniennem się za to zabierać. Mam mętlik w glowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej07 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Witam:) podepne się pod temat Panowie ja mam 1.9 i u mnie jest -0.5 czy jest sens to ruszać ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Pamiętaj tylko by dokręcić wszystkie trzy przed odpaleniem silnika. Nie pękaj bo to jedna z najprostszych rzeczy.Pozatym każdy kiedyś to robił 1 raz. Jak już ustawisz sam się będziesz śmiał że już możesz hurtowo to robić. Andrzej nie bo jest idealnie.Sam dałem -0.6. Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez POWER-KRIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej07 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Pamiętaj tylko by odkręcić wszystkie trzy przed odpaleniem silnika. Nie pękaj bo to jedna z najprostszych rzeczy.Pozatym każdy kiedyś to robił 1 raz. Jak już ustawisz sam się będziesz śmiał że już możesz hurtowo to robić. Chyba dokręcićWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ta.Nie ma jak wszechwiedzace T9.[emoji12] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A po czym poznać ze na 0 jest tak jak powinno a nie np na -0,2 lub +0,5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Robiłem rundki w koło komina na ustawieniach od -2 do +2. Na minusie tak jakoś bardziej nerwowy. Natomiast byłem zdziwiony bo Pastuch kolegi miał 3 coś i jeździł i palił bez problemu. Moja w takim ustawieniu zapalić nie chce. Na plusie za to silnik łagodniej pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 A po czym poznać ze na 0 jest tak jak powinno a nie np na -0,2 lub +0,5?Przeciez Ci pisalem ze po vagu. Vcds-em jak ustawiasz to masz skale co 0.5 wiec nie ustawisz na 0.2Grupa 004 i czwarte okienko na koncu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2015 To wiem ale skąd będe wiedział że tak ma być, że jest prawidłowo, chyba że idealnie jest zawsze na 0,0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się