Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbo na stół i na początek czyszczenie i kontrola wirnika. 

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Godzinę temu, H4mm3R napisał:

Turbo na stół i na początek czyszczenie i kontrola wirnika. 

Pewnie to było do mojego posta tylko go ktoś usunął ale że tak powiem trochę pomyślałem na ten temat, przewertowałem forum i znalazłem temat podobny do mojego, odkopany z dawna ale jest coś napisane o nieszczelności kolektora. 

Stwierdziłem że tak też zrobię jak właśnie napisałeś tylko pytanie, czym najlepiej wyczyścić geometrię? i jaki mniej więcej luz na wirniku jest dopuszczalny?

A teraz pytanie można z tym jeździć do soboty czy jednak odstawić auto żeby np jakieś opiłki nie wpakowały się na tłoka i nie narobiły bajzlu?

Opublikowano
Godzinę temu, fox60 napisał:

Pewnie to było do mojego posta tylko go ktoś usunął ale że tak powiem trochę pomyślałem na ten temat, przewertowałem forum i znalazłem temat podobny do mojego, odkopany z dawna ale jest coś napisane o nieszczelności kolektora. 

Stwierdziłem że tak też zrobię jak właśnie napisałeś tylko pytanie, czym najlepiej wyczyścić geometrię? i jaki mniej więcej luz na wirniku jest dopuszczalny?

A teraz pytanie można z tym jeździć do soboty czy jednak odstawić auto żeby np jakieś opiłki nie wpakowały się na tłoka i nie narobiły bajzlu?

Na tym turbo zrobisz jeszcze 10tysia zanim powie papa. Turbo czyści się naftą. 

Opublikowano
5 minut temu, H4mm3R napisał:

Na tym turbo zrobisz jeszcze 10tysia zanim powie papa. Turbo czyści się naftą. 

Ok czyli widzę że nafta dalej najlepsza do tego typu syfu. jak dobrze pójdzie to w sobotę wyłożę turbo na stół i dam znać jak wygląda sytuacja. 

Dzięki ?

Opublikowano

Pewnie tak jak Tomek pisze ale Sprawdz sobie przy okazji jesZcze zawór n75 zanim wyciągniesz turbo. Filterek możesz sobie w nim wyczyścić. Jak to nic nie pomoże  to wyciągniesz turbo na stół :) luzy  i stan wirnika możesz sobie sprawdzić bez odkręcania turbo. 

Opublikowano
Godzinę temu, Norbas napisał:

Pewnie tak jak Tomek pisze ale Sprawdz sobie przy okazji jesZcze zawór n75 zanim wyciągniesz turbo. Filterek możesz sobie w nim wyczyścić. Jak to nic nie pomoże  to wyciągniesz turbo na stół :) luzy  i stan wirnika możesz sobie sprawdzić bez odkręcania turbo. 

To też sprawdzę w takim układzie i przeglądne jeszcze dobrze wszystkie węże bo zastanawiające jest dla mnie to dziwne syczenie w momencie jak turbo się rozkręca bo ponad 2,5 tys obr już nie słychać nic niepokojącego tylko czuć delikatne dziury w przyspieszaniu. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 31.05.2018 o 00:27, fox60 napisał:

To też sprawdzę w takim układzie i przeglądne jeszcze dobrze wszystkie węże bo zastanawiające jest dla mnie to dziwne syczenie w momencie jak turbo się rozkręca bo ponad 2,5 tys obr już nie słychać nic niepokojącego tylko czuć delikatne dziury w przyspieszaniu. 

Ja wczoraj czyściłem. Przebieg 162kkm 

Przed 

D92DD103-F43F-4A05-AE29-5BB4B68857EA.jpeg

po

43ec78c59e826145med.jpg

5018F9E0-8693-49AC-81C7-71312EF95FB3.jpeg

Edytowane przez Norbas
Opublikowano
W dniu 31.05.2018 o 06:36, Norbas napisał:

Ja wczoraj czyściłem. Przebieg 162kkm 

Przed 

D92DD103-F43F-4A05-AE29-5BB4B68857EA.jpeg

po

43ec78c59e826145med.jpg

Sytuacja wygląda następująco filterek był czarny jak but, wyczyszczony szczelnosc na itercoolerze raczej jest bo ciśnienie na wezach trzyma i nic nie fuczy.

Podcisnienia nie zdążyłem sprawdzić bo mnie zastała niedziela ale jutro sprawdzę i teraz najlepsze, albo najgorsze luz na wirniku to poprzeczny pewnie uzbiera się z 1 mm a wzdłuznego nie wyczułem, wirnik kręci się normalnie tzn bez zbędnego oporu. Nie jest to za dużo luzu jak na turbo?

Po sprawdzeniu podcisnienia będę widział jak chodzi geometria i dam znać 

Opublikowano (edytowane)

Gdzie ten filterek się znajduje?

Btw. Zdjęcie "po" się nie ładuje

Edytowane przez jolley
Opublikowano
2 minuty temu, jolley napisał:

Gdzie ten filterek się znajduje?

Btw. Zdjęcie "po" się nie ładuje

No właśnie zdjęcie "po" można odświeżyć ale wygląda tak samo tylko jego kolor przypomina żółty, złoty. 

Filterek znajdziesz na zaworku N75 i w silniku BPW jest centralnie za wentylatorem chłodnicy i wychodzą z niego 2 wężyki podcisnienia.

Idąc od Gruchy turbo po wężyku trafisz do niego

Opublikowano
5 godzin temu, fox60 napisał:

Sytuacja wygląda następująco filterek był czarny jak but, wyczyszczony szczelnosc na itercoolerze raczej jest bo ciśnienie na wezach trzyma i nic nie fuczy.

Podcisnienia nie zdążyłem sprawdzić bo mnie zastała niedziela ale jutro sprawdzę i teraz najlepsze, albo najgorsze luz na wirniku to poprzeczny pewnie uzbiera się z 1 mm a wzdłuznego nie wyczułem, wirnik kręci się normalnie tzn bez zbędnego oporu. Nie jest to za dużo luzu jak na turbo?

Po sprawdzeniu podcisnienia będę widział jak chodzi geometria i dam znać 

Jak wzdłużnego nie ma to nie jest zle. Jakaś tolerancja poprzecznego jest, jak nie szura o ścianki to jest dobrze. Sprawdz gdzieś tolerancje na luzy. 

5 godzin temu, jolley napisał:

Gdzie ten filterek się znajduje?

Btw. Zdjęcie "po" się nie ładuje

Poprawiłem ;) 

Opublikowano
W dniu 31.05.2018 o 11:54, niwet napisał:

podejdzie,tylko żadnej uszczelki na niej nie widać 

 

ja mam tą od lat

http://allegro.pl/zaslepka-otworu-wycieraczki-zatyczka-szyby-tyl-i7142581785.html

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, Norbas napisał:

Jak wzdłużnego nie ma to nie jest zle. Jakaś tolerancja poprzecznego jest, jak nie szura o ścianki to jest dobrze. Sprawdz gdzieś tolerancje na luzy. 

Poprawiłem ;) 

Dziś sprawdziłem jeszcze raz wzdłuż luzu nie ma albo bardzo malutki a poprzecznie do 1 mm, o ścianki nie szura w żadnym położeniu a poniżej wstawiam link do  filmu z pracy gruszki sprawdzanej na strzykawce bo innego patentu nie wymyśliłem.

jak na moje oko chodzi bez oporu wydaje mi się że w całej potrzebnej długości. Co o tym myślicie?

https://www.youtube.com/watch?v=bAJ0cJ_RUcI

 

Jestem po jeździe testowej i znikło syczenie, szuranie przy dodawaniu gazu, a opiszę jeszcze co zrobiłem:

czyszczenie filterka N75 

czyszczenie EGR, Klapy, kolektora ssącego, i wymiana uszczelki metalowej bo mam cały blok zapaćkany olejem bo nie trzymała do końca i na 4 cylindrze pod uszczelką na kolektorze wydechowym była spora ilość nagaru, syfu który się zebrał z pod ssącego

sprawdzenie luzów na wirniku i działanie geometrii i przy okazji podciśnienie ( wężyki całe) 

 

Jedyne co zostało to nie za każdym razem ale pojawiająca się dziura w przyspieszeniu najczęściej w okolicy 3 tyś obr ale jak dobrze pójdzie to jutro wieczorem zrobię loga i wstawię do przeglądnięcia 

I dziękuje za rady bo jakiś postęp jest ?

Edytowane przez fox60
Opublikowano

Panowie,

Warte to coś kupna? Czytałem, że plastiki tak się nie odzywają:

http://allegro.pl/stabilizator-rozporka-audi-a4-b7-04-07-alu-i5815758691.html

Dodatkowo w klapie z prawej strony (sedan) nie działa mi światło, czasami jak mocno walne to się włączy tak na 50% a czasami jak jej się zachce zapali się całkowicie, jakieś pomysły? Nie chce rozbierać całego poszycia.

Panowie podłączyli mi kompa do samochodu i wywaliło dwa błędy, błąd poduszki zawieszenia przedniego i czujnik pod pedałem hamulca - sygnał niezrozumiały. 

Budą trzęsie na wolnych ale nie jakoś makabrycznie, myślałem, że to przez to, że poprzedni właściciel wstawiał pompę od 1.9 ale chyba do wymiany musi pójść.

Opublikowano
23 godziny temu, papadziordzio napisał:

Panowie,

Warte to coś kupna? Czytałem, że plastiki tak się nie odzywają:

http://allegro.pl/stabilizator-rozporka-audi-a4-b7-04-07-alu-i5815758691.html

Dodatkowo w klapie z prawej strony (sedan) nie działa mi światło, czasami jak mocno walne to się włączy tak na 50% a czasami jak jej się zachce zapali się całkowicie, jakieś pomysły? Nie chce rozbierać całego poszycia.

Panowie podłączyli mi kompa do samochodu i wywaliło dwa błędy, błąd poduszki zawieszenia przedniego i czujnik pod pedałem hamulca - sygnał niezrozumiały. 

Budą trzęsie na wolnych ale nie jakoś makabrycznie, myślałem, że to przez to, że poprzedni właściciel wstawiał pompę od 1.9 ale chyba do wymiany musi pójść.

Rozpórkę powinieneś mieć ori na aucie ;) 

zarowki maja ustawione 30% mocy ba pozycji i 100 przy hamowaniu lub mgielnych. Albo żarówka albo styki do czyszczenia.

Opublikowano
1 minutę temu, Norbas napisał:

Rozpórkę powinieneś mieć ori na aucie ;) 

zarowki maja ustawione 30% mocy ba pozycji i 100 przy hamowaniu lub mgielnych. Albo żarówka albo styki do czyszczenia.

Żarówka wymieniona, przez chwile świeciła dobrze, potem znowu przygasa albo w ogóle się nie świeci.

Styki wyczyszcze jutro przy okazji wymiany lampek od rejestracji bo oczywiście woda się dostała.

Co do rozpórki...aż sprawdzę! ?

Opublikowano

 Sprawdz może masz nie wiem czy na zwykłym zawiasie bez pakietu s-line było montowane. W 1.9 z pakietem s-line była rozporka :) 

Opublikowano

Panowie pilny temat.

Odebrałem od mechanika samochód.Wyjeżdżając ze stacji nagle stuki i odleciało z samochodu ustrojstwo na zdjęciu.

Co to jest? Mogę jeździć dalej? Wymieniał m.in. wahacze górne.

20180609_182923.jpg20180609_182916.jpg

Opublikowano

Felgi Ronal germany są to ori od Audi?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...