Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI] Czyszczenie turbiny!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Zachęcony linkiem "czyszczenie turbiny krok po kroku" mam zamiar zrobić to samo z moją bo mam identyczne objawy. PROBLEM - w opisie pisze, że trzeba założyć nowe uszczelnienia w układzie smarowania!. Dzwoniłem po sklepach i nic nie mają takiego. Wie ktoś doświadczony w tym o co tu chodzi i czy rzeczywiście są tam jakieś uszczelnienia wymagające wymiany?

Opublikowano

Rafał, jakie uszczelniacze, je sie wymienia tylko jesli Ci turbo polyka oliwe i robi sie to tylko w zakladach zajmujacych sie tym.

Jak sobie wyobrazasz rozkrecic wirniki i pozniej to skrecic aby bylo wywazone :?:

Cos mi sie wydaje, ze lepiej sie za to sam nie zabieraj.

Czysci sie kierownice i tyle sam nic wiecej nie zrobisz.

Tak jak to jest pokazane tutaj http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html

Opublikowano

Turbina to nie skrzynia korbowa w Romecie gdzie wymieniasz zimering i hula dalej. Tam trzeba wiedzy , umiejętności i profesjonalnego sprzętu.

Opublikowano
trzeba założyć nowe uszczelnienia w układzie smarowania!.

no to zycze powodzenia nie wiedzialem ze mamy takiego zdolnego forumowicza moze innym tez przy okazji to zrobisz :twisted:

Opublikowano

Moi drodzy chodzi mi o link który czytałem :

spanky

* * * *

--------------------------------------------------------------------------------

CZYSZCZENIE TURBO VGT - ZAPIECZONE KIEROWNICE

http://www.vw-passat.pl/i...id=266&Itemid=9

_________________

na końcu jest mowa o uszczelkach. Też sie troche zdziwiłem więc prosze o rade.

Więc radzicie żeby lepiej sie nie brać za ten zabieg i zlecić to "specom"?

Opublikowano

panowie ... nie wiemy jakie kolega ma zaplecze techniczne ... ;-)

a tak powaznie wyczysc kierowniece,złóz wszystko do kupy i ognia .... :twisted:

Opublikowano

Rafał, wedlug mnie to troche zle tam jest napisane, a chodzi o uszczelnienia przy rurkach od smarownaia, ktore wkrecamy w turbine. :razz:

Zadzwon do ASO powinni miec, a jak nie to do jakiejs firmy, ktora sie zajmuje regeneracja.

Opublikowano

"spr" właśnie od tego linku sie zaczęło bo tam jest troche źle napisane tak jak to wcześniej zauważył "Pikuś" teraz ja też juz wiem :wink:

Ale nie ważne byłem w serwisie BOSCH żeby sprawdzili co mi zamula furke ale straciłem 150 zł a jak nie znałem przyczyny tak nie znam. Ogólnie stwierdzono "przeładowywanie turbiny" czy jak tam zwał ale przyczyny szukali ponad 3 godz. i nie znaleźli. Rozruszali tylko cięgienko od kierownic czyli to co ja sam robiłem po czytaniu forum ale to nie wyeliminowało przyczyny a jedynie "nieco" pomogło :evil: i kazano mi kręcić silnik do wiekszych obrotów ok.3000-3500obr to "MOZE SIE SAMO POPRAWI" jednocześnie poinformowano mnie że jeżdzenie z tą usterką może doprowadzić do sporych uszkodzeń łącznie z silnikiem. Jedno wyklucza drugie także znów jestem w punkcie wyjścia.

Wiem jedno: więcej mnie nie zobaczą w tym serwisie. :twisted:

Opublikowano
"spr" właśnie od tego linku sie zaczęło bo tam jest troche źle napisane tak jak to wcześniej zauważył "Pikuś" teraz ja też juz wiem :wink:

Ale nie ważne byłem w serwisie BOSCH żeby sprawdzili co mi zamula furke ale straciłem 150 zł a jak nie znałem przyczyny tak nie znam. Ogólnie stwierdzono "przeładowywanie turbiny" czy jak tam zwał ale przyczyny szukali ponad 3 godz. i nie znaleźli. Rozruszali tylko cięgienko od kierownic czyli to co ja sam robiłem po czytaniu forum ale to nie wyeliminowało przyczyny a jedynie "nieco" pomogło :evil: i kazano mi kręcić silnik do wiekszych obrotów ok.3000-3500obr to "MOZE SIE SAMO POPRAWI" jednocześnie poinformowano mnie że jeżdzenie z tą usterką może doprowadzić do sporych uszkodzeń łącznie z silnikiem. Jedno wyklucza drugie także znów jestem w punkcie wyjścia.

Wiem jedno: więcej mnie nie zobaczą w tym serwisie. :twisted:

pełna diagnoza Vag'iem (dynamiczne-003,008,011) pomoze skierowac rece które lecza w odpowiednie miejsce .... :twisted:

Opublikowano

Spece podłączali do kompa i czarowali ale efekty b. marne bo nic ciekawego widać nie wyczytali. Trudno poszukam innego lekarza dla mojej OOOO :lol:

Opublikowano

Rafał, na postoju to oni sobie mogli badac kompem.

No chyba, ze sie myle i robili pod obciazeniem.

Jelsi ciegno i sprezyna w gruszce oki oraz przewody od N75 do gruszki oki to chyba pozostaje N75.

Skad dokladnie jestes :?: Jak cos to wal na PW.

Opublikowano
Spece podłączali do kompa i czarowali ale efekty b. marne bo nic ciekawego widać nie wyczytali. Trudno poszukam innego lekarza dla mojej OOOO :lol:

a po podłaczeniu kompa przegonili furke :?:

Opublikowano

....przegonili, przegonili. :lol:

Wg. mnie czytając wasze wypowiedzi to to cudo N75 wariuje i tyle.

Od początku tak myślałem ale chciałem podłączyć fure do kompa i sprawdzić na 100%. Ze jest przeładowanie turbiny i na co należy zwrócić uwage w takim przypadku to sie dowiedziałem od Was czytając na forum podobne tematy także 150 zeta wyrzuciłem w błotko (ale sam tego chciałem :twisted: ).

TRUDNO sie mówi.

Jak by coś sie zmieniło to będe dawał Wam znać co dalej z tą ....dolegliwością.

Opublikowano

stawiam w ciemno N75.

Opublikowano

co to jest to n75 ??

Opublikowano

zawór sterowania Turbo :a4fan:

ori - przetwornik ciśnienia 1H0 906 627A [1H0906627A]

Opublikowano

Panowie czytam i czytam :sick3: i ni w ząb nie wiem jak rozruszać te kierownice. Może ktoś mnie oświeci :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...