Rafał Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 Witam wszystkich. Zachęcony linkiem "czyszczenie turbiny krok po kroku" mam zamiar zrobić to samo z moją bo mam identyczne objawy. PROBLEM - w opisie pisze, że trzeba założyć nowe uszczelnienia w układzie smarowania!. Dzwoniłem po sklepach i nic nie mają takiego. Wie ktoś doświadczony w tym o co tu chodzi i czy rzeczywiście są tam jakieś uszczelnienia wymagające wymiany?
Pikuś Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 Rafał, jakie uszczelniacze, je sie wymienia tylko jesli Ci turbo polyka oliwe i robi sie to tylko w zakladach zajmujacych sie tym. Jak sobie wyobrazasz rozkrecic wirniki i pozniej to skrecic aby bylo wywazone :?: Cos mi sie wydaje, ze lepiej sie za to sam nie zabieraj. Czysci sie kierownice i tyle sam nic wiecej nie zrobisz. Tak jak to jest pokazane tutaj http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html
bratpit Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 Turbina to nie skrzynia korbowa w Romecie gdzie wymieniasz zimering i hula dalej. Tam trzeba wiedzy , umiejętności i profesjonalnego sprzętu.
Wihajster Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 trzeba założyć nowe uszczelnienia w układzie smarowania!. no to zycze powodzenia nie wiedzialem ze mamy takiego zdolnego forumowicza moze innym tez przy okazji to zrobisz :twisted:
Rafał Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Opublikowano 22 Listopada 2006 Moi drodzy chodzi mi o link który czytałem : spanky * * * * -------------------------------------------------------------------------------- CZYSZCZENIE TURBO VGT - ZAPIECZONE KIEROWNICE http://www.vw-passat.pl/i...id=266&Itemid=9 _________________ na końcu jest mowa o uszczelkach. Też sie troche zdziwiłem więc prosze o rade. Więc radzicie żeby lepiej sie nie brać za ten zabieg i zlecić to "specom"?
spanky Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 panowie ... nie wiemy jakie kolega ma zaplecze techniczne ... ;-) a tak powaznie wyczysc kierowniece,złóz wszystko do kupy i ognia .... :twisted:
Pikuś Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 Rafał, wedlug mnie to troche zle tam jest napisane, a chodzi o uszczelnienia przy rurkach od smarownaia, ktore wkrecamy w turbine. :razz: Zadzwon do ASO powinni miec, a jak nie to do jakiejs firmy, ktora sie zajmuje regeneracja.
spr Opublikowano 17 Grudnia 2006 Opublikowano 17 Grudnia 2006 http://www.forum.vw-passat.pl/topics16/turbina-czyszczenie-kierownic-vt6660.htm?highlight=regenerowa%E6+turbo+ankieta
Rafał Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2006 "spr" właśnie od tego linku sie zaczęło bo tam jest troche źle napisane tak jak to wcześniej zauważył "Pikuś" teraz ja też juz wiem Ale nie ważne byłem w serwisie BOSCH żeby sprawdzili co mi zamula furke ale straciłem 150 zł a jak nie znałem przyczyny tak nie znam. Ogólnie stwierdzono "przeładowywanie turbiny" czy jak tam zwał ale przyczyny szukali ponad 3 godz. i nie znaleźli. Rozruszali tylko cięgienko od kierownic czyli to co ja sam robiłem po czytaniu forum ale to nie wyeliminowało przyczyny a jedynie "nieco" pomogło i kazano mi kręcić silnik do wiekszych obrotów ok.3000-3500obr to "MOZE SIE SAMO POPRAWI" jednocześnie poinformowano mnie że jeżdzenie z tą usterką może doprowadzić do sporych uszkodzeń łącznie z silnikiem. Jedno wyklucza drugie także znów jestem w punkcie wyjścia. Wiem jedno: więcej mnie nie zobaczą w tym serwisie. :twisted:
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 "spr" właśnie od tego linku sie zaczęło bo tam jest troche źle napisane tak jak to wcześniej zauważył "Pikuś" teraz ja też juz wiem Ale nie ważne byłem w serwisie BOSCH żeby sprawdzili co mi zamula furke ale straciłem 150 zł a jak nie znałem przyczyny tak nie znam. Ogólnie stwierdzono "przeładowywanie turbiny" czy jak tam zwał ale przyczyny szukali ponad 3 godz. i nie znaleźli. Rozruszali tylko cięgienko od kierownic czyli to co ja sam robiłem po czytaniu forum ale to nie wyeliminowało przyczyny a jedynie "nieco" pomogło i kazano mi kręcić silnik do wiekszych obrotów ok.3000-3500obr to "MOZE SIE SAMO POPRAWI" jednocześnie poinformowano mnie że jeżdzenie z tą usterką może doprowadzić do sporych uszkodzeń łącznie z silnikiem. Jedno wyklucza drugie także znów jestem w punkcie wyjścia. Wiem jedno: więcej mnie nie zobaczą w tym serwisie. :twisted: pełna diagnoza Vag'iem (dynamiczne-003,008,011) pomoze skierowac rece które lecza w odpowiednie miejsce .... :twisted:
Rafał Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2006 Spece podłączali do kompa i czarowali ale efekty b. marne bo nic ciekawego widać nie wyczytali. Trudno poszukam innego lekarza dla mojej OOOO
Pikuś Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Rafał, na postoju to oni sobie mogli badac kompem. No chyba, ze sie myle i robili pod obciazeniem. Jelsi ciegno i sprezyna w gruszce oki oraz przewody od N75 do gruszki oki to chyba pozostaje N75. Skad dokladnie jestes :?: Jak cos to wal na PW.
spanky Opublikowano 18 Grudnia 2006 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Spece podłączali do kompa i czarowali ale efekty b. marne bo nic ciekawego widać nie wyczytali. Trudno poszukam innego lekarza dla mojej OOOO a po podłaczeniu kompa przegonili furke :?:
Rafał Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2006 ....przegonili, przegonili. Wg. mnie czytając wasze wypowiedzi to to cudo N75 wariuje i tyle. Od początku tak myślałem ale chciałem podłączyć fure do kompa i sprawdzić na 100%. Ze jest przeładowanie turbiny i na co należy zwrócić uwage w takim przypadku to sie dowiedziałem od Was czytając na forum podobne tematy także 150 zeta wyrzuciłem w błotko (ale sam tego chciałem :twisted: ). TRUDNO sie mówi. Jak by coś sie zmieniło to będe dawał Wam znać co dalej z tą ....dolegliwością.
Gość zdeniu Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 zawór sterowania Turbo ori - przetwornik ciśnienia 1H0 906 627A [1H0906627A]
spanky Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 co to jest to n75 ?? -> http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=236&highlight=n75
Wihajster Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 co to jest to n75 ?? -> http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=236&highlight=n75 szkoda ze musisz byc zalogowany ja jestem ale reszta....
rufik Opublikowano 13 Czerwca 2008 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Panowie czytam i czytam i ni w ząb nie wiem jak rozruszać te kierownice. Może ktoś mnie oświeci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się