Bart-S 75 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 na spalanie ma wpływ ciężka noga a nie dystanse i większe hamulce, nie oszukujmy się, opony i felgi mają ale nie w takim stopniu jak się ogólnie twierdzi. Wydaje mi się, że w dużej mierze 8.9 wykręciłem przez powroty do stałej 160km/h z gazem w podłodze. No i ta masa (u mamy w BB, trochę podjadłem ). W sumie to chyba nie jest zle bo jak przegoniłem autko po mieście z Bartkiem na pokładzie to miałem 12,8, a chyba jechaliśmy dość dynamicznie. Potwierdzam, auto Siemiana fajnie się odpycha - szkoda Bartek, że nie mam porównania z Twoim. Nie zdążyłeś mnie przewieźć Bart-S nie wiem kiedy spot będzie ale w ten weekend jadę na poligon w Biedrusku upalać moje 4x4, niedługo będę w twoim rewirze więc może Ciebie odwiedzę z płytkami Zapraszam! BTW - po ostatnich perypetiach z zawieszeniem zapadła decyzja. Powrót do sprężyn 1BE + 18" S line. Obecne koła i sprężyny będą na sprzedaż - mam dosyć wkurwiania się na stan naszych dróg. Trasa do BT była OK, ale codzienna jazda po WLKP a szczególnie moim miejscu zamieszkania to totalna mordęga. Znów chciałbym poczuć przyjemność z jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 uh, jednak. ja dlatego wlasnie wrocilem do 18" btw, ciut mniejszy dystans zalatwilby sprawe, kupilem ostatnio 10mm H&R z pierscieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 ostatnim który był jako pasażer był _Makki_ i chyba moje auto lepiej jechało niż jego 170 KM B8, Kuredu też tak twierdzi co do dróg i zawiasu, osobiście nie kupię już osobówki i nie zglebię ale wciąż będę do tego namawiał innych w imię -stylingu-, wystarczy jechać wolniej i trochę bardziej slalomem, ja jakoś dawałem radę i czasami nie jednego Mustanga czy Subarynę pogoniłem moim klekotem, jak by nie było to czasami mam do dyspozycji Mietka S500 na pneumatyce obniżanej i oponami 255 na 18" i też się fajnie jedzie ale trzeba czasami uważać, w końcu naprawią te nasze drogi co do obcierania kołami o nadkola to kwestia konfiguracji zawiasu i felg, twardość zawiasu ma tu kluczową rolę ale to temat do następnej flaszki po za tematem, czasami oglądam fotki mojego klekota tuż przed kradzieżą i łza w oku się kręci, na 100% jak by jej nie ukradli to bym śmigał na tej glebie co miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 a tak poza tematem Bartek - to ja bym zostawil te springi z przodu co masz, tylko kolo zmniejszyl... ja sam mam ochote opuscic przod, bo stoi jak koza :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Flyer popieram, Bart-S przejdź na 18'' i nie zmieniaj sprężyn, powinno być lepiej, ja miałem 225/45/18" i jazda na gwincie była bezbolesna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 No powiem Wam, że przód siedzi idealnie. To co na tył? Weitec -30. Weź tu dobierz coś innego - co springa zakładasz to auto inaczej siedzi. BTW - auto zostało sprowadzone do PL po kolizji (dostał lewy tylny błotnik). Pewnie pamiętacie mętlik jaki miałem po założeniu Poźkowych springów a potem H&R. Prawa strona siedzi niżej niż lewa - ostatnio się za to zabrałem (a właściwie Marcin bo ja siedziałem w tym czasie w pracy). Pomierzył wszystko co się dało i okazało się, że owszem - błotnik może trochę źle wybrany ale przede wszystkim elementy zawieszenia są do d*py (powykrzywiane - a więc nie wymienili wszystkiego). Ogarnianie zawiechy muszę zacząć zatem od tego... Potem spasowanie błotnika i na to komplet nowych amortyzatorów (bo obecne wykończyłem na 19" - trzeba im oddać, że sporo wytrzymały - do tej pory amorki na aucie są fabryczne). Na koniec w/w felga 18" i myślę, że radość z jazdy w końcu powróci Czekam na sugestie odnośnie sprężyn - skoro H&R -40 okazały się za mocne, to pewnie trzeba szukać -30 (całkiem możliwe, że całości dopełnia obecny stan tylnych amorków). Jeśli chodzi o look to będzie wyglądało podobnie jak u Szadziaka - w końcu pełny S line (no może bez zawiechy ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 jak znam życie to Bart-S nie mógł nadążyć za Tobą wariacie i dlatego takie miał spalanie, normalnie z BT do Poznania to nie powinno się 5,5-6 przekroczyć, ja 3.0 TDIQ z Katowic do Poznania miałem 6.2 nie jadąc wcale jak dziadek sorry Bart za OT u mnie trasa Reszow -Bukowina-Reszow spalanie bylo 5.6 l bylem zdziwiony ale jechalismy bardzo spokojnie .Teraz w miescie pali 6.8 l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kileeer 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 a tak poza tematem Bartek - to ja bym zostawil te springi z przodu co masz, tylko kolo zmniejszyl... ja sam mam ochote opuscic przod, bo stoi jak koza :gwizdanie: Już nie przesadzaj z tą kozą... dobrze jest u Ciebie [br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 09:02_________________________________________________ Powrót do sprężyn 1BE + 18" S line. Nie podoba mi się to że tył niżej siedzi niż przód. na odwrót byłoby dla mnie na + bo teraz tak powiedzmy mam u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Szukam oryginalnych felg 8 x 18" ET43 (jeden z wariantów S line, 9 ramienne). Fajnie gdyby trafiły się z letnimi oponami 235/40. Na allegro nie znalazłem takiej konfiguracji (albo opona nie ta, albo podejrzany sprzedawca, albo cena kosmiczna). Jeśli coś Wam się napatoczy - dajcie znać Poniżej wzór którego szukam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 miałem takie kiedyś - pogoniłem z jedną skrzywioną za 1200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi3000 2 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Szukam oryginalnych felg 8 x 18" ET43 (jeden z wariantów S line, 9 ramienne). Fajnie gdyby trafiły się z letnimi oponami 235/40. Na allegro nie znalazłem takiej konfiguracji (albo opona nie ta, albo podejrzany sprzedawca, albo cena kosmiczna). Jeśli coś Wam się napatoczy - dajcie znać Poniżej wzór którego szukam... Czaki ostatnio miał takie 2 komplety, może jeszcze coś mu zostało albo będzie miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Bartku fajnie że w końcu płytka w RNSie ruszyła szkoda tylko że nie było gdzie przegonić mojego paździocha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Majster - zostaw sobie zawieszenie jakie masz w tej chwili, a zmień jedynie kółka na 18". Ja mam u siebie te same sprężyny z tego co pamiętam, ale na amorach KONI Sport - lepiej wybiera dziury, jest bardziej komfortowe i nigdy jeszcze nie udało mi się przytrzeć, nawet na pięknej drodze Legnica-Września :naughty: jadąc w listopadzie na Mazury A tak to siedzi obecnie u mnie, jak widać nie za wysoko - proszę wybaczyć szanowni esteci ufajdane auto - niedługo będzie polerka By koval81 at 2011-03-28[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:04_________________________________________________Żałuję, że nie byłem na Zlocie, bo bym się w końcu z Wami ochlaptusy wódeczki napił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Mariusz - same fele nie załatwią sprawy. Muszę ogarnąć zawieszenie tył bo za nisko zeszło - jak tylko wrzucę coś do bagażnika, albo ktoś usiądzie z tyłu to opona chowa się już we wnęce nadkola (nie lubię tego efektu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Rozumiem, że jeździłeś ostatnimi czasy na sprężynach H&R, o któryś kiedyś rozmawialiśmy? Jeśli tak, to one w moim odczuciu są bardziej miękkie niż seryjne 1BE, które miałem wcześniej założone, do tego szeroka guma, jaką miałeś założoną i masz efekt. Dlatego też ja nigdy nie byłem zwolennikiem zakładania krótkich sprężyn do seryjnych amorków - to nie jest zgrane zestawienie. W zeszłym roku jechałem z czwórką "pulpetów", po około 100kg każdy + moje 75kg i nic nie ocierało na sporych hopach. Zakładaj jakieś twardsze amory, komfort nadrobisz gumą i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof2009 51 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Koval kiedy na polerke lecisz łobuzie , ja już po jak cos dzwon do łukasza bo on troche roboty ma i wiesz jak to u niego z terminami, chyba ze gdzie indziej robisz. widze ze nowe fele zarzuciles w koncu musze je na zywca luknac . dawaj w kwietniu polecimy na scieme szyb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Koval kiedy na polerke lecisz łobuzie , ja już po jak cos dzwon do łukasza bo on troche roboty ma i wiesz jak to u niego z terminami, chyba ze gdzie indziej robisz. widze ze nowe fele zarzuciles w koncu musze je na zywca luknac . dawaj w kwietniu polecimy na scieme szyb No to może wypróbować Twój setup = Koni. Druga ewentualność to amortyzatory 1BV. BTW wszystkie amorki założyłeś Koni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Bartek, jesli komfort, to nie 1BV, kup nowe 1BE i bedziesz happy... i nie wypychaj kola za mocno. ET35-38 max, a najlepiej ori 43 :wink40: Odczuwalna roznica miedzy 1BE, a 1BV w moim aucie polegala na tym, ze w trasie masz prawie gokarta (1BV) albo plyniesz po nierownosciach (1BE). Gokarty byl fajny, ale na dobrych amorach, jak oslably to zrobila sie taczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Bartku fajnie że w końcu płytka w RNSie ruszyła szkoda tylko że nie było gdzie przegonić mojego paździocha No w sobotę popołudniem, jak się przespałem - byłem już gotowy na drugą turę Niestety nie udało się zgrać. BTW - Twoja płytka nadal nie bangla. Odpaliła kopia od Siemiana... Bartek, jesli komfort, to nie 1BV, kup nowe 1BE i bedziesz happy... i nie wypychaj kola za mocno. ET35-38 max, a najlepiej ori 43 No właśnie chciałbym to wszystko jakoś fajnie dobrać - pierwszy zamysł to właśnie 4x1BE ale... z tyłem to nie przejdzie (nawet na 18 będzie obcierać i schodzić za nisko przy obciążeniu). Musiałbym przejechać się autem Mariusza i zobaczyć jak Koni pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 2 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Koval kiedy na polerke lecisz łobuzie , ja już po jak cos dzwon do łukasza bo on troche roboty ma i wiesz jak to u niego z terminami, chyba ze gdzie indziej robisz. widze ze nowe fele zarzuciles w koncu musze je na zywca luknac . dawaj w kwietniu polecimy na scieme szyb No to może wypróbować Twój setup = Koni. Druga ewentualność to amortyzatory 1BV. BTW wszystkie amorki założyłeś Koni? Flyer miał 1BV i z tego co pamiętam, to nie bardzo nadają się do normalnego przemieszczania - z tego co mówił są bardzo twarde. Tak - ja u siebie cały komplet amorków - plus jest taki, że możesz je regulować, minus, że musisz je w tym celu demontować z auta, co przysparza nieco problemów. Mi d*pa nie trze, bo mam skręcone na około 80% twardości - może o przez to. Przód zostawiłem na około 50%. Zanim założyłem, poczytałem troszkę na zagranicznych forach - tam KONI składali z H&R lub Eibach'em i wychodził z tego bardzo fajny zestaw.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:47_________________________________________________O mnie gadzina zielona ubiegła [br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:48_________________________________________________Bartek - zapraszam serdecznie, jak będziesz miał wolny czas - służę autkiem na testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi