Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bartek jutro CI podeślę to 225 jak leży w razie czego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdze na Pzero od dwoch miesiecy i jestem zadowolony bardzo -mimo za 19' to bardzo komfortowe i ciche takze moge polecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek jutro CI podeślę to 225 jak leży w razie czego

OK :thumbup1:

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

Jezdze na Pzero od dwoch miesiecy i jestem zadowolony bardzo -mimo za 19' to bardzo komfortowe i ciche takze moge polecic

Mariusz pozbyłeś się 18" :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

micheliny pilot spory mialem na bmce i mam na r8 i moge chwalic ale do a4 sie nie oplaca bo za drogo wychodzi choc opona dobra

ja mam 4ty komplet sport maxx 2x tylko maxx i 2x maxx tt

mialem niemila przygode wjechalem na lezaca kostke brukowa ktora w pl spadla kolesiowi z auta co skonczylo sie szybka wymiana 2 tylnych opon na bridgestone i sa ok ale ja obstawiam dunlop nie mieli akurat wiec musialem brac co bylo ...

dodam tylko ze na pierwszy montaz w mercu ida teraz tylko dunlopy i bridgestone conti tez nie widze a codziennie obserwuje a pare opon dziennie tam sie przewala przez hale

calkiem zeszli z pirelli ponoc jakies problemy jakosciowe byly i dali sobie spokoj i nie ma w audi nowe auta tez tylko na dunlopach i bridgestone widzialem

a bmki tylko bridgestone albo michelin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek polecam conti 3 ,osobiście mam je 3 rok i jestem zadowolony 235/40 na feldze 8jx18 , et43 ,jeśli chodzi o koleiny nie poczułem różnicy między 225 ,a 235 na jednej i drugiej niestety w koleinach trzeba uważać a ta druga lepiej chroni rant felgi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek jakie wzor 18 wsadzasz na auto?

Zmeczony jazda na 19?

Co do rozmiaru to dla mnie idealny do 18 to 225/40.

Na 235 jakos tak duzo gumy:wink:

Wojtek - 8 x 18" ET43 9-ramienny S line... Autem przez najbliższy rok będzie jeździć Gośka więc chcę troszkę poprawić komfort - prawdopodobnie z zawieszeniem też będę musiał popracować (możliwa próba z Weitec -30/-30 albo wejdzie porządny gwint). A jak się wk...* to sprzedaję i będzie nowe auto.

http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/storyline/sline18.JPG

---------- Post dopisany at 22:35 ---------- Poprzedni post napisany at 22:34 ----------

Z oponkami dajecie mi do myślenia :decayed: Coś tam wybiorę :wink:

Mimo, ze fela stara jak swiat lubie jej wzor. Uwazam, ze w 18 calach to tylko te lub avusy:wink:

---------- Post dopisany at 08:25 ---------- Poprzedni post napisany at 08:20 ----------

Ps. Mogles mi auto sprzedać jak Cie o to prosiłem na jesien tamtego roku to nie mailbys problemów dzisiaj:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Conti szybko bieżnik tracą, Dunlop Sport Maxx TT to nieporozumienie jeśli chodzi o jakość w stosunku do ceny. Ostatnio przeżuciłem się na yokohamy, db550 bardzo cicha opona i ma bardzo niskie opory toczenia, od razu widać różnicę w spalaniu (zapytaj julo23). Teraz mam yokohamy S.Drive, ciche i dobrze się kleją. A de facto takie gumy mam na sezon, więc trochę tego upalam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nieźle zamula auto, do tego multi w dieslu :thumbdown:

Jeździłeś kiedyś dieslem z CVT?

Nie, ale z tego co słyszałem od znajomych to jazda multi + tdi = męka :eusathink:

Ale co rozumiesz przez zamulenie i mękę? Przecież 1.9TDI + CVT staruje lepiej z kreski niż Twój AVJ czy nawet 1.8T BFB w manualu (oczywiście odnoszę się do serii). Dopiero przy 70km/h 1.8T zrówna się i wyprzedzi 1.9TDI, któremu właśnie na tym poziomie przy CVT kończą się Nm (przypadek agresywnego startu). Na codzienną jazdę zupełnie wystarcza - do wyścigów się nie nadaje więc nie wiem na czym oparta ta teza...

:doh:

Masz auto po 2004, tryb S. Zapomniałem o tym :decayed:

Może przyśpiesza lepiej, ale w trybie drive wolę jednak jeździć benzyną niż dieslem :decayed:

Dzisiaj prawie miałem okazję 8 biegowym multi się przejechac w A5 2.0TDi, ale nie wypaliło :kwasny: A tak chciałem się dla porównania przejechać.

A co do wyścigów to masz rację, wirtualne przełożenia są w czort długie :decayed:

Co do samych opon to dodatkowy plus przy 225 to brak "prowadzenia przez koleiny" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nieźle zamula auto, do tego multi w dieslu :thumbdown:

Jeździłeś kiedyś dieslem z CVT?

Nie, ale z tego co słyszałem od znajomych to jazda multi + tdi = męka :eusathink:

Ale co rozumiesz przez zamulenie i mękę? Przecież 1.9TDI + CVT staruje lepiej z kreski niż Twój AVJ czy nawet 1.8T BFB w manualu (oczywiście odnoszę się do serii). Dopiero przy 70km/h 1.8T zrówna się i wyprzedzi 1.9TDI, któremu właśnie na tym poziomie przy CVT kończą się Nm (przypadek agresywnego startu). Na codzienną jazdę zupełnie wystarcza - do wyścigów się nie nadaje więc nie wiem na czym oparta ta teza...

:doh:

Masz auto po 2004, tryb S. Zapomniałem o tym :decayed:

Może przyśpiesza lepiej, ale w trybie drive wolę jednak jeździć benzyną niż dieslem :decayed:

Dzisiaj prawie miałem okazję 8 biegowym multi się przejechac w A5 2.0TDi, ale nie wypaliło :kwasny: A tak chciałem się dla porównania przejechać.

A co do wyścigów to masz rację, wirtualne przełożenia są w czort długie :decayed:

Kamil - ale nie chodzi mi o tryb sport tylko ogólnie o jazdę. O tym że AVF zamula może powiedzieć ktoś kto na co dzień jeździ manualem - jeśli taka osoba wsiądzie do CVT i pozwoli skrzyni samej prowadzić to pewnie, że wrażenie będzie takie - że auto muli. Ale nie ma znaczenia czy będzie to diesel czy benzyna - odczucie będzie takie samo - tak po prostu działa ta skrzynia. W przypadku benzyniaków będzie jeszcze gorzej bo jeśli trafi się 2.0/2.4 czy 3.0 - to na dole jest niezła dziura zanim auto zacznie jechać. Dla porównania jazda manualem z tymi samymi jednostkami wygląda zupełnie inaczej (lag w dolnym zakresie jest ale wrażenie jest takie jakby auto miało tej mocy więcej).

Generalnie jak wsiądę do Paska który ma tylko 9KM więcej to czuję jak wciska mnie w fotel - w AVF/CVT tego efektu nie ma ale - tak ma być. Ta skrzynia została stworzona do codziennej ekonomicznej i komfortowej jazdy. Jadę sobie, spalanie mam takie samo jak AVF w manualu i nie czuję zmiany biegów. I tutaj zdaję sobie sprawę, że ktoś może mieć inne oczekiwania od auta i taki styl jazdy może się nie podobać... Każdy z nas ma swoje preferencje - a moje w stosunku do auta które jest typowym "daily car" są właśnie takie jak opisuję. CVT to od samego początku mój świadomy wybór - do zabawy z czasem pojawi się inne auto (jak kiedyś uzbieram :grin:).

Tym samym chciałbym uciąć spekulacje i pieprzenie głupot - CVT rzeczywiście muli ale nie dajmy się zwariować. Większość z nas potrzebuje właśnie auta o takiej specyfikacji - nie każdy musi mieć +200KM pod maską. Jak inaczej wytłumaczyć fenomen "zakochiwania" się ludzi w tym zestawieniu mimo tego, że naprawa Multitronika nie jest tania. W większości przypadków, które do mnie trafiają słyszę zawsze że "naprawiamy bo bardzo podoba mi się jazda tą skrzynią" - i fajnie, bo mam takie samo zdanie.

131KM starcza mi aby w drodze z Wrześni do Poznania nic mnie nie wyprzedzało :wink: A jeśli nawet czasem coś śmignie - to po prostu śledzę cóż to fajnego tak zapierdziela. Jeśli się ścigam - to robię to dla zabawy a nie po to aby za wszelką cenę być pierwszy by coś komuś udowodnić. Natomiast jeśli ktoś ma sportowe zacięcie - lub dotychczas jeździł mocniejszym sprzętem - to oczywiście CVT nie jest dla niego (odczucie będzie właśnie takie, że to auto nie jedzie). Tak się składa, że na forum nie tylko "rezaniem" się zarażamy ale także innymi trendami... Jednym z nich jest "moc" do której ciągnie każdego faceta :decayed: OK, ale prawda jest taka, że na co dzień - wystarczy mi mój dupowóz i to co oferuje :wink:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:53 ----------

Co do samych opon to dodatkowy plus przy 225 to brak "prowadzenia przez koleiny" :wink:

I chyba jedyny bo nie rozumiem jak auto może zamulać w przypadku 235 vs. 225 - przecież to żadna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten problem, że z jednej strony chcę mieć multi a z drugiej chcę mieć manuala :grin:

Ciekaw tego trybu S jestem, nagrałbyś kiedyś filmik jak się jeździ w tym trybie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Mogles mi auto sprzedać jak Cie o to prosiłem na jesien tamtego roku to nie mailbys problemów dzisiaj:grin:

Wojtek - do dziś Gośka nie pozwala go sprzedać :facepalm: Teraz i tak potrzebuje auta na dojazdy do Poznania więc ciśnienia nie mam :wink: No ale z drugiej strony to już 5 lat :decayed:

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ----------

Ja mam ten problem, że z jednej strony chcę mieć multi a z drugiej chcę mieć manuala :grin:

...czyli w konsekwencji - problem Twój jest taki, że jesteś jeszcze młody i nie za bardzo wiesz czego chcesz od życia. Jak to w tym wieku bywa - dużo by się chciało ale nie za wiele można (też kiedyś miałem 20 lat :wink:).

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ----------

Starzejesz sie - niewątpliwie... :decayed:

Wojtuś - spokojnie, poczekaj aż zobaczysz auto na weekend :decayed:

---------- Post dopisany at 22:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ----------

Conti szybko bieżnik tracą, Dunlop Sport Maxx TT to nieporozumienie jeśli chodzi o jakość w stosunku do ceny. Ostatnio przeżuciłem się na yokohamy, db550 bardzo cicha opona i ma bardzo niskie opory toczenia, od razu widać różnicę w spalaniu (zapytaj julo23). Teraz mam yokohamy S.Drive, ciche i dobrze się kleją. A de facto takie gumy mam na sezon, więc trochę tego upalam :wink:

To ja już wiem Tomku czemu się sprzęgło u Ciebie tak szybko zużywa - też masz je na sezon, tak jak opony :grin:

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ----------

Tomku - dzięki za foty (kurcze nie wyglądają na XL - tak widzę, że są ale może... to wina tego, że to 17" :eusathink:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaluje do dzisiaj, ze nie pozwolila jej sprzedac :wink:

Te fela 18 ma ramiona lekko wklesle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw tego trybu S jestem, nagrałbyś kiedyś filmik jak się jeździ w tym trybie?

tutaj masz B7 2.0T z multi z "S" z 2005 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te fela 18 ma ramiona lekko wklesle?

Niestety to nie ta o której myślisz - tutaj ET=43 (żałuję... :facepalm:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło pierwszy raz robię, więc nie tak źle :wink: częściej olej w tej skrzyni wymieniam niż wymaga naprawy.

Fr0styyy musiałbyś się moim multi przejechać to na pewno byś nie powiedział że ta skrzynia zamula :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło pierwszy raz robię, więc nie tak źle :wink: częściej olej w tej skrzyni wymieniam niż wymaga naprawy.

Fr0styyy musiałbyś się moim multi przejechać to na pewno byś nie powiedział że ta skrzynia zamula :decayed:

...i teraz mi przypomniałeś - jak wrócę teraz z wygnania to biorę się za moją skrzynkę (tzn. chciałbym - oby starczyło czasu = jeszcze nowe body na Pasacie musi się pojawić więc plan będzie napięty :decayed:).

---------- Post dopisany 16-05-2013 at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2013 at 23:10 ----------

Dostałem propozycję - nowa Potenza RE050A w cenie 2000zł za komplet. Brać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...