KOval81 Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Ano dokładnie jak piszesz Fly - ja mam u siebie 1535 kg z pełnowartościowym kołem zapasowym w wyposażeniu. Raz jedyny widziałem 1480 kg w dowodzie (w sedanie), ale szczerze powiedziawszy nie wiem, jakie kółko na zapasie - na bank bez RNS-E :>
skovroon Opublikowano 3 Listopada 2009 Opublikowano 3 Listopada 2009 Ja ważylem swoją b6 AWX sedan z połową baku i audio w bagażniku + dojazdówka i mi wyszło 1510kg
Bart-S Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Opublikowano 3 Listopada 2009 No i tu leży pies pogrzebany W dowodzie mam wbite 1560 - i odnalazło się brakujące 100kg Wracam właśnie z hamowni - szału nie ma (a tak liczyłem na kilka kucy od fabryki w prezencie). Max moc 127.8 przy 4273rpm i moment 276.5 od 2303rpm. Wojtek powiedział mi że nieco niższa wartość mocy wynika z tego, że hamowalismy automat a tutaj zawsze zaniża mu (nawet do 10KM). Z kolei jeśli chodzi o moment - tutaj w przypadku CVT ciężko go dokładnie sprawdzić. Test przeprowadzono na 5 biegu (sekwencja) - najprawdopodobniej na 6-tym wynik mógłby być lepszy... Jeśli fantastikowi uda się znaleźć czas na obróbkę to dorzucę jeszcze jakiś film
Bart-S Opublikowano 7 Listopada 2009 Autor Opublikowano 7 Listopada 2009 Jak patrzę na charakterystykę wykresów 1.9TDi to dzisiejszy zapis bardziej przypomina ten od AWX niż AVF Bartku pewnie masz rację - informacje o mocy i momentu podawane w katalogu dotyczą tylko skrzyni manualnych - więc najprawdopodobniej jest jak mówisz i CVT miał jeszcze dodatkowo (fabrycznie) obniżony moment.[br]Dopisany: 03 Listopad 2009, 23:31_________________________________________________Kolejne mody zakończone Dziś dzięki pomocy Maćka (Fantastic) udało się do końca wyrezać SDS - oprócz telefonu teraz głosowo mogę obsługiwać także nawigację, radio i CD. FAN - jeszcze raz wielkie dzięki Pozbyłem się też schowka na monety - w to miejsce wlazła półka z przyciskami ESP, kontrolka dezaktywacji poduchy i PDC. Podpięlismy też podświetlenie dla uchwytu kubka. Potwierdziłem też termin rezania parktronica z przodu - zajmiemy się tym w najbliższy piątek. We wtorek mam przegląd w ASO - przy okazji spróbuje zakodować moduł komfortu tak aby uruchomić pakiet oświetlenie. Teraz tylko pozostało mi wybrać się do Flyera po letni felunek
fantastic Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 nima za co piękny kawalerze - polecam się przycisk dezaktywacji poduchy już jest - teraz jeszcze Bart-Sa juniora brakuje na fotelu :decayed:
Bart-S Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 ...teraz jeszcze Bart-Sa juniora brakuje na fotelu :decayed: Jest do wyrezania Ale ten mod to tak końcówka 2010 :th:
Wojtek_A4 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kurde ale modzisz Kupiles te 19 od Flyera??
miron78 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Bartek - piękny będziesz miał felunek
Flyer Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kupiles te 19 od Flyera?? No... jeszcze nie kupil ...ale jest blisko
miron78 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Kupiles te 19 od Flyera?? No... jeszcze nie kupil ...ale jest blisko i nie kupi - Flyer właśnie poszłą odemnie zaliczka na fele
Flyer Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 Wyobraz sobie, ze on skasuje ich caly urok... ciemny lakier
Bart-S Opublikowano 8 Listopada 2009 Autor Opublikowano 8 Listopada 2009 Gdybym miał jasne auto to może by został grafit - ale przy ciemnym lakierze ciemna felga całkowicie ginie. A ja tu chcę się pochwalić a nie chować Wojtek sorki że Cię ubiegłem ale... on mi je sprzedał zanim jeszcze je kupił (wiem jak to brzmi ale to jest historia oparta na fakcie - Pan Zainteresowany będzie wiedział o co chodzi ). No i poza tym już w Pile zapisałem się na listę oczekujących Michał - a co powiesz na exchange w środę? Zaplanowałeś coś na święto?
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Michał - a co powiesz na exchange w środę? Zaplanowałeś coś na święto? Niestety... mam imprezke rodzinną.
Wojtek_A4 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Gdybym miał jasne auto to może by został grafit - ale przy ciemnym lakierze ciemna felga całkowicie ginie. A ja tu chcę się pochwalić a nie chować Wojtek sorki że Cię ubiegłem ale... on mi je sprzedał zanim jeszcze je kupił (wiem jak to brzmi ale to jest historia oparta na fakcie - Pan Zainteresowany będzie wiedział o co chodzi ). No i poza tym już w Pile zapisałem się na listę oczekujących Heh mialem je brac wczesniej, potem trafil sie zderzak S4 i kasa sie skonczyla. Ale teraz bym atakowal
blaster99 Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 po wykresie widze ze giftów od fabryki nie ma , moc i niutony ponizej serii. jak w takim razie wygladaja subiektywne odczucia multi vs manual? czy czuc brak tych kilku koni i nm? mowa o furkach bez chipsa
Flyer Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Nie kazdy musi miec mocne auto, inni wola komfort
Bart-S Opublikowano 10 Listopada 2009 Autor Opublikowano 10 Listopada 2009 po wykresie widze ze giftów od fabryki nie ma , moc i niutony ponizej serii. jak w takim razie wygladaja subiektywne odczucia multi vs manual? czy czuc brak tych kilku koni i nm? mowa o furkach bez chipsa Trudno powiedzieć. Nie stawałem jeszcze "do walki" z odpowiednikiem w manualu, chociaż w tym przypadku chyba lepszym kandydatem byłby AWX. Nie wiem jak duże znaczenie będzie miał tutaj fakt ograniczonego momentu ale wg. danych katalogowych multitronic kręci 0-100 praktycznie w takim samym czasie jak manual (10.2 vs. 10.4). Myślę że nie byłoby źle Nie kazdy musi miec mocne auto, inni wola komfort I tu Michu ma rację - CVT jeździ się świetnie. Maksymalny komfort (i to jest fakt bo żadna inna skrzynia tego Ci nie da, łącznie z DSG vel S-Tronic) i przyśpieszenia kiedy potrzebne też mu nie brakuje. Owszem przydałoby się troszkę zapasu (szczególnie gdy widzę inną B6 w trasie ) ale do codziennej jazdy jak dla mnie bomba i nic bym nie zmieniał. Jak będe chciał się pościgać - postaram się o S-kę, a tymczasem... dalej inwestuję w komfort Jeśli już zdecyduję się na program - to po to żeby odepchnąć się na felach Flyera Coś delikatnego wystarczy - bez szaleństw typu większe turbo, FMIC itp. Strzelam 155PS/320Nm - czas pokaże.
Rogass Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Strzelam 155PS/320Nm - czas pokaże. Strzelisz raz i zostaniesz myśliwym :decayed:
Flyer Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Bartek, przydalby Ci sie jeszcze jeden mod... sciagniecie znaczka "A4" z klapy
Rekomendowane odpowiedzi