HiRide Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jeśli chodzi o H4mm3Ra to był dziś u Sopy na robienie czipsa ale... ma za stary soft w ECU. W międzyczasie były dwie modyfikacje - będą robić program dopiero na najnowszym sofcie (za parę dni mają go otrzymać, jakieś zamówienie z dojczlandu). Oczywiście późniejszy tuning będzie dopasowany do auta - nie wgrywają żadnego gotowca. Jak dla mnie profesjonalne podejście... Poza tym to 2.0TDI BLB B7 05' więc ma 7 lamelek - dlatego zniesie większy moment. Pytanie tylko jaki... Wracając do osłon - o tym, że są w połysku dowiedziałem się przez przypadek na zlocie w Pile... Stoję sobie obok aut Musashiego i Iversona, i coś mi daje po oczach... Chopy mieli połyskujące słupki. Do tej pory widziałem tylko matowe (a może po prostu nie zwracałem na to uwagi). Nie wiem czy to opcja czy nie - w katalogach nie ma żadnej wzmianki na ten temat. Mat dla słupka B w ASO kosztuje 230zł a połysk 330zł więc jednak jakaś różnica jest... jeszcze nie widzialem albo nie zwrocilem uwagi zeby b6 mialo matowe pokrycia slupkow a co do softu to ja mam 7 lamelek- bylo to robione jeszcze jak auto bylo na gwarancji w DE ale jestem w szoku ze nawet SOPA sie tego podejmuje -moze napedza sobie klientow mam tu na mysli czipowanie silnika z ta skrzynia
Bart-S Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mariusz - jaki masz sterownik włożony do multi (pytam o nr). Będzie na wydruku historii z ASO albo jak się VAGiem podłaczysz do modułu skrzyni. Możesz sprawdzić?
HiRide Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mariusz - jaki masz sterownik włożony do multi (pytam o nr). Będzie na wydruku historii z ASO albo jak się VAGiem podłaczysz do modułu skrzyni. Możesz sprawdzić? wydruku nie mam bo sprawdzano mi to rok temu juz.Jutro wieczorem sprobuje sie polaczyc ze skrzynia ale nie obiecuje nic
variocustoms Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Bart-S pewnie to nie OT ale ja też miałem połysk na słupkach i trójkącie przy tylnych szybkch - może to zależy od rocznika a nie typoszeregu B6 czy B7, na e-bay można dostać carbon - look więc może taki zapodaj z czarnym będzie cool wyglądało.
Bart-S Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2009 VT mnie się wydaje że to ma coś wspólnego z wyposażeniem bardziej - Ive ma połysk w B5 a Musa w B7 - wychodzi na to, że we wszystkich kastach była ta opcja. Może gdybym nie miał perleffekt to mat byłby ok - a tak jak zrobiłem przymiarkę to zgrywa się pięknie z lakierem Carbon? Może gdybym już nie zakupił obecnych... Bartek kurcze kiedy w końcu uda nam się spotkać i pogadać - tyle pytań mi się nazbierało (automat, zawieszenie, elektryka...). Na gokartach w niedzielę będziesz?
variocustoms Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Nie wiem czy będę, ale moze grasz w Gran Turismo na PS2 - warto by było trochę pośmigać mam plazmę + komponent więc obraz jest niezły
Bart-S Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 No to muszę Cię odwiedzić [br]Dopisany: 27 Sierpień 2009, 16:25_________________________________________________S-Line Exterior Mod zakończony - dziś dorezałem spojler klapy bagażnika Założyłem też zewnętrzne osłonki słupka B w połysku ale fotkę cyknę dopiero jak do kompletu dojdą "trójkąty" na tylne drzwi (niestety nie udało mi się dorwać ich u moich dostawców , skończyło się na ASO - do odbioru za kilka dni). Teraz jeszcze tylko felgi od Adamooo - tylko nie wiem jak to pogodzić finansowo z modyfikacją skrzyni biegów Hmm chociaż w zasadzie to wiem, tylko moja kochana małżonka jeszcze nie wie S-Line vs. Standard ..
skovroon Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Widze ze jednak oznaczenia z klapy poleciały :wink4:
Bart-S Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 A4 jeszcze tam jest Przy okazji polerki zrzuciłem tylko oznaczenie silnika. Fotkę standard obróciłem dlatego mogło Ci się pomylić
skovroon Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 A4 jeszcze tam jest Przy okazji polerki zrzuciłem tylko oznaczenie silnika. Fotkę standard obróciłem dlatego mogło Ci się pomylić a no racja nie zauwazylem ale A4 tez wywal w piździet
KOval81 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Bartek - i jak tam z robocizną daszka?? Rozumiem, że bolce odciąłeś i podcinałeś miejscówkę na światło stop - to tyle, czy coś pominąłem??
Bart-S Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Zeszlifowana wnęka tak aby pasowała idealnie do stopu (nie szlifowałem na czuja tylko stopniowo aż podeszło idealnie). Oczywiście bolce też wywalone. Do tego likwidacja rysek papierem ściernym a następnie polerka pastą. Wywaliłem pozostałości starej taśmy dwustronnej - dałem nową + klej do szyb. Jest bomba
Bart-S Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 Dzięki Jutro kolejne rezanie - przywiozłem dziś trochę gratów: .. . . . - komplet dywaników od Vario-Techa (dzięki stary ), moje się już powycierały - wzmak BOSE + ori wtyczka 32-pin + piny + logo - trójkąty w połysku na szyby tylnych drzwi (wymieniam swoje matowe) - osłona termiczna baku (uzupełnienie swapa na podwójny wydech) - klamka pakietem oświetlenie + ori wtyczka (narazie tylko drzwi kierowcy - chcę zobaczyć jak to wygląda) - uchwyty zewnętrznej osłony słupka B (stare się połamały) - wtyczka do podłączenia oświetlenia uchwytu na kubek Wątpię abym dał radę to wszystko jutro poskładać - ale zobaczymy No to do roboty...
HiRide Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Dzięki Jutro kolejne rezanie - przywiozłem dziś trochę gratów: .. . . . - komplet dywaników od Vario-Techa (dzięki stary ), moje się już powycierały - wzmak BOSE + ori wtyczka 32-pin + piny + logo - trójkąty w połysku na szyby tylnych drzwi (wymieniam swoje matowe) - osłona termiczna baku (uzupełnienie swapa na podwójny wydech) - klamka pakietem oświetlenie + ori wtyczka (narazie tylko drzwi kierowcy - chcę zobaczyć jak to wygląda) - uchwyty zewnętrznej osłony słupka B (stare się połamały) - wtyczka do podłączenia oświetlenia uchwytu na kubek Wątpię abym dał radę to wszystko jutro poskładać - ale zobaczymy No to do roboty... skad masz emblematy bose? moj jeden jest troche wytarty ale nie wiem czy da sie go zmienic bo jest wtopiony w maskownice a podswietlawnych wnek klamek nie polecam bo to tak swieci jak wcale.Wprawdzie wymienilem w jednej opornik ale to duzo pracy a efekt tylko troche lepszy.Juz wolalbym klamki od rs4
Bart-S Opublikowano 9 Września 2009 Autor Opublikowano 9 Września 2009 Emblematy BOSE dorwałem jakiś czas temu na allegro. Nie są wtapiane - z tyłu są dwa bolce które centrują emblemat a na blendzie trzyma je klej. Jeśli chodzi o klamkę - no widzisz, ja z tych co muszą się sami przekonać
HiRide Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 Emblematy BOSE dorwałem jakiś czas temu na allegro. Nie są wtapiane - z tyłu są dwa bolce które centrują emblemat a na blendzie trzyma je klej. Jeśli chodzi o klamkę - no widzisz, ja z tych co muszą się sami przekonać tzn nie wtapiane ale sa rowno z plaszczyzna blendy wiec jest w niej wyciecie na emblemat Bartek jak zmieniasz trojkaty to sciemniaj szyby od razu
adamooo Opublikowano 9 Września 2009 Opublikowano 9 Września 2009 najlepiej kupić już osłony z blendami bose i wymienić nie są drogie a efekt
Rekomendowane odpowiedzi