Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A jak wyglada jazda na dojazdowce przy Q i feldze 18"??

Tego Tomku nie wiem ale wytargałem info, że dojazdówkę - nie wiedzieć czemu - wkładano tylko do Avanta ale zarówno do wersji FWD jak i Q.

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bart ładuj tam tube w ten dojazd:grin::grin:

Opublikowano
Bart ładuj tam tube w ten dojazd:grin::grin:
Hahhaha... widziałem Twój ostatni projekt = szacun :notworthy: Ale projekt o którym wspomniałem będzie dotyczył... innego auta :wink:
Opublikowano
A jak wyglada jazda na dojazdowce przy Q i feldze 18"??

Tego Tomku nie wiem ale wytargałem info, że dojazdówkę - nie wiedzieć czemu - wkładano tylko do Avanta ale zarówno do wersji FWD jak i Q.

W sumie co sie zastanawiam jak i tak tylko mi wejdzie 18 na zacisk:grin::grin:

Dobre Assistance i nie potrzebna mi dojazdowka:wink:

Opublikowano

Bartek no to uchyl rąbka tajemnic? napisz chociaż czy zostajesz przy marce :wink:

Opublikowano
Bartek no to uchyl rąbka tajemnic? napisz chociaż czy zostajesz przy marce :wink:
Nie wyobrażam sobie abym przesiadł się na inną markę... Kolega z pracy powiedział mi kiedyś, że obstając przy Audi - nie wiem co tracę. Zgadzam się z nim - na pewno są autka fajniejsze od :audi: (wielu z nas jako alternatywę podaje np. BMW - nie mam nic przeciwko) ale ja po prostu na tyle wkręciłem się w tą markę, że nie wyobrażam sobie jazdy czymś z innej stajni :wink: ...chyba podobnie jak większość z Was :grin:
Opublikowano

Bartek kupi dwie następne sztuki b6 w golasie i będzie sprawdzał czy nie zapomniał jak to się robi :grin:

Podobno chce sobie przypomnieć czasy młodości :grin::grin::decayed:

...oczywiście chodzi o rezanie :decayed:

Opublikowano
Bartek kupi dwie następne sztuki b6 w golasie i będzie sprawdzał czy nie zapomniał jak to się robi :grin:

Podobno chce sobie przypomnieć czasy młodości :grin::grin::decayed:

...oczywiście chodzi o rezanie :decayed:

Marek - jak zwykle... rozgryzłeś mnie :grin:

Opublikowano

To ci Bartas :kox: zonce da B6 pewnie .

Opublikowano
To ci Bartas :kox: zonce da B6 pewnie .

Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu :grin: ).

Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI).

Opublikowano
To ci Bartas :kox: zonce da B6 pewnie .

Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu :grin: ).

Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI).

hola hola ...:wink: multitronica nie ma 3.0TDI

---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

ups ale plama jest (204KM):kwasny:

Opublikowano
To ci Bartas :kox: zonce da B6 pewnie .

Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu :grin: ).

Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI).

hola hola ...:wink: multitronica nie ma 3.0TDI

---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

ups ale plama jest (204KM):kwasny:

Hehe Bartku - jest :decayed: B8 FL dostał pierwsze 3.0TDI bez Q i tam właśnie jest CVT.

Opublikowano
To ci Bartas :kox: zonce da B6 pewnie .

Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu :grin: ).

Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI).

hola hola ...:wink: multitronica nie ma 3.0TDI

---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ----------

ups ale plama jest (204KM):kwasny:

Hehe Bartku - jest :decayed: B8 FL dostał pierwsze 3.0TDI bez Q i tam właśnie jest CVT.

nom zamiast 2.7TDI - tną koszty bo po co robić dwa silniki jak można osłabić 3.0 :decayed:

Opublikowano

2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

Opublikowano
2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki?

Opublikowano
2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

to samo w bmw bylo 2.5d i 3.0d - te same silniki praktycznie a teraz jest tylko 3.0d z roznymi mocami jak w audi....

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ----------

2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki?

dalej to samo klapy w kolektorze ssacym ale to raczej nie problem - regeneracja i po sprawie :decayed:

Opublikowano
2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

to samo w bmw bylo 2.5d i 3.0d - te same silniki praktycznie a teraz jest tylko 3.0d z roznymi mocami jak w audi....

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ----------

2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki?

dalej to samo klapy w kolektorze ssacym ale to raczej nie problem - regeneracja i po sprawie :decayed:

Ale regeneracja czego? W starszych modelach poprawiono już kanały ssące (trwalsze bolce i zmodyfikowane silniczki sterujące klampami). A tu co - nadal bolce się ścierają?

Opublikowano

ja słyszałem ze jest to związane z temperaturą, coś się tam przegrzewa czy cos, ale głowy nie dam

Opublikowano
2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

to samo w bmw bylo 2.5d i 3.0d - te same silniki praktycznie a teraz jest tylko 3.0d z roznymi mocami jak w audi....

---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ----------

2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią:wink:

Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki?

dalej to samo klapy w kolektorze ssacym ale to raczej nie problem - regeneracja i po sprawie :decayed:

Ale regeneracja czego? W starszych modelach poprawiono już kanały ssące (trwalsze bolce i zmodyfikowane silniczki sterujące klampami). A tu co - nadal bolce się ścierają?

To ze poprawili to po prostu to dluzej wytrzymuje ...ale siada dalej ...m.in. tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected]

to regeneruja w taki sposób ze staje sie "wieczne" :wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...