Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 A jak wyglada jazda na dojazdowce przy Q i feldze 18"?? Tego Tomku nie wiem ale wytargałem info, że dojazdówkę - nie wiedzieć czemu - wkładano tylko do Avanta ale zarówno do wersji FWD jak i Q.
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Bart ładuj tam tube w ten dojazd:grin: Hahhaha... widziałem Twój ostatni projekt = szacun Ale projekt o którym wspomniałem będzie dotyczył... innego auta
Bieniek Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 A jak wyglada jazda na dojazdowce przy Q i feldze 18"?? Tego Tomku nie wiem ale wytargałem info, że dojazdówkę - nie wiedzieć czemu - wkładano tylko do Avanta ale zarówno do wersji FWD jak i Q. W sumie co sie zastanawiam jak i tak tylko mi wejdzie 18 na zacisk:grin: Dobre Assistance i nie potrzebna mi dojazdowka:wink:
Artur82 Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Bartek no to uchyl rąbka tajemnic? napisz chociaż czy zostajesz przy marce
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Bartek no to uchyl rąbka tajemnic? napisz chociaż czy zostajesz przy marce Nie wyobrażam sobie abym przesiadł się na inną markę... Kolega z pracy powiedział mi kiedyś, że obstając przy Audi - nie wiem co tracę. Zgadzam się z nim - na pewno są autka fajniejsze od (wielu z nas jako alternatywę podaje np. BMW - nie mam nic przeciwko) ale ja po prostu na tyle wkręciłem się w tą markę, że nie wyobrażam sobie jazdy czymś z innej stajni ...chyba podobnie jak większość z Was
siemian Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 Bartek kupi dwie następne sztuki b6 w golasie i będzie sprawdzał czy nie zapomniał jak to się robi Podobno chce sobie przypomnieć czasy młodości :grin: ...oczywiście chodzi o rezanie
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 Bartek kupi dwie następne sztuki b6 w golasie i będzie sprawdzał czy nie zapomniał jak to się robi Podobno chce sobie przypomnieć czasy młodości :grin: ...oczywiście chodzi o rezanie Marek - jak zwykle... rozgryzłeś mnie
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 To ci Bartas zonce da B6 pewnie . Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu ). Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI).
dziadek Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 To ci Bartas zonce da B6 pewnie . Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu ). Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI). hola hola ... multitronica nie ma 3.0TDI ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- ups ale plama jest (204KM)
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 To ci Bartas zonce da B6 pewnie . Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu ). Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI). hola hola ... multitronica nie ma 3.0TDI ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- ups ale plama jest (204KM) Hehe Bartku - jest B8 FL dostał pierwsze 3.0TDI bez Q i tam właśnie jest CVT.
dziadek Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 To ci Bartas zonce da B6 pewnie . Już dostała i ujeżdża B6 (obecnie zostałem bez wozu ). Avant zostaje jeszcze na rok - w międzyczasie zrobię jej kapitalkę skrzyni i wymienię dwumas. Później zapadnie decyzja co go zastąpi (na pewno będzie to Avant, najprawdopodobniej w budzie B8 - chciałbym FL - na 100% Multitronic). Jeszcze nie wiadomo jaka jednostka... 2.0TFSI, 2.7TDI lub 3.0TDI (jeśli będzie kiepsko z funduszami to możliwy jest także 2.0TDI). hola hola ... multitronica nie ma 3.0TDI ---------- Post dopisany at 13:55 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- ups ale plama jest (204KM) Hehe Bartku - jest B8 FL dostał pierwsze 3.0TDI bez Q i tam właśnie jest CVT. nom zamiast 2.7TDI - tną koszty bo po co robić dwa silniki jak można osłabić 3.0
Tomeks Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki?
dziadek Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią to samo w bmw bylo 2.5d i 3.0d - te same silniki praktycznie a teraz jest tylko 3.0d z roznymi mocami jak w audi.... ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ---------- 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki? dalej to samo klapy w kolektorze ssacym ale to raczej nie problem - regeneracja i po sprawie
Bart-S Opublikowano 9 Lipca 2013 Autor Opublikowano 9 Lipca 2013 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią to samo w bmw bylo 2.5d i 3.0d - te same silniki praktycznie a teraz jest tylko 3.0d z roznymi mocami jak w audi.... ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ---------- 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki? dalej to samo klapy w kolektorze ssacym ale to raczej nie problem - regeneracja i po sprawie Ale regeneracja czego? W starszych modelach poprawiono już kanały ssące (trwalsze bolce i zmodyfikowane silniczki sterujące klampami). A tu co - nadal bolce się ścierają?
siemian Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 ja słyszałem ze jest to związane z temperaturą, coś się tam przegrzewa czy cos, ale głowy nie dam
dziadek Opublikowano 9 Lipca 2013 Opublikowano 9 Lipca 2013 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią to samo w bmw bylo 2.5d i 3.0d - te same silniki praktycznie a teraz jest tylko 3.0d z roznymi mocami jak w audi.... ---------- Post dopisany at 19:04 ---------- Poprzedni post napisany at 19:03 ---------- 2,7 i 3,0 to w zasadzie jeden silnik,skokiem tłoka sie tylko różnią Znam i ogarniam ich problematykę w nadwoziu B7 i C6... A jak to wygląda w B8? Coś gryzie te jednostki? dalej to samo klapy w kolektorze ssacym ale to raczej nie problem - regeneracja i po sprawie Ale regeneracja czego? W starszych modelach poprawiono już kanały ssące (trwalsze bolce i zmodyfikowane silniczki sterujące klampami). A tu co - nadal bolce się ścierają? To ze poprawili to po prostu to dluzej wytrzymuje ...ale siada dalej ...m.in. tu AZet Auto Serwis - Ul. Nowowiejskiego 22B | 83-000 Pruszcz Gdański | Email: [email protected] to regeneruja w taki sposób ze staje sie "wieczne"
Rekomendowane odpowiedzi