Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie...

Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic :good:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie...

Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic :good:

nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: :good: :good:

a jaki tam ze mnie konsultant poprostu ile moge tyle pomoge ale miałem wzornik na mojej i wiem jak leżało ale teraz jest oki a tył może siądzie :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy::good:

Opublikowano

wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie...

Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic :good:

nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: :good: :good:

jakie masz et?

aaa ja mam szersze gumy :gwizdanie:

mi przy et 35 i 245 gumie tarło o śrubkę trzymającą nadkole u góry :cool1:

Opublikowano

wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie...

Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic :good:

nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: :good: :good:

jakie masz et?

aaa ja mam szersze gumy :gwizdanie:

mi przy et 35 i 245 gumie tarło o śrubkę trzymającą nadkole u góry :cool1:

no laczki masz szerokie ja jak miałem 235 4

wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie...

Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic :good:

nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: :good: :good:

jakie masz et?

aaa ja mam szersze gumy :gwizdanie:

mi przy et 35 i 245 gumie tarło o śrubkę trzymającą nadkole u góry :cool1:

ja miałem ET 30 laczek 235 /40 ale 18 fele i było za***iście ale jak widze u Bart-sa też będzie oki spoko a przy 245 może wychaczyc ale delikatnie nie :mysli: :mysli:
Opublikowano

ja miałem ET 30 laczek 235 /40 ale 18 fele i było za***iście ale jak widze u Bart-sa też będzie oki spoko a przy 245 może wychaczyc ale delikatnie nie :mysli: :mysli:

no dosłownie kilka mm ocierało, po wykręceniu jest już dobrze :kox:

już nie zaciskam zębów jak zgrzyta :decayed:

Opublikowano

Przód - Neuspeed -50mm

Tył - H&R -35mm

to masz na aucie :mysli:

Yep :good:

Startowaliśmy z seryjnymi springami dla komfortowego zawieszenia czyli BE. Pomiary przed zmianą springów:

Lewy Przód: 668mm // Prawy Przód: 663mm

Lewy Tył: 658mm // Prawy Tył: 653mm

Zaraz po zmianie:

Lewy Przód: 635mm // Prawy Przód: 638mm

Lewy Tył: 670mm // Prawy Tył: 665mm

Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej :disgust:

Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej

Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie :good:

Bart-S - teraz to rzeczywiście uroku nabrało :good: Dziwne tylko że wywindowało "dupkę " do góry, ale pewnie za kilka dni siądzie jak należy :wink4:

Mnie zastanawia jednak co innego. ostatnio mierzyłem swoją furkę i mam odpowiednio:

Przód: 658 mm

Tył: 640 mm

:mysli: Nic nie ciągam, że wożę ciężarów i dupka strasznie nisko siedzi (kristof2009 na gwincie skręconym o chyba 65 mm miał 630 mm od podłoża) teraz mam traumę, że założę springi -40 mm i auto do góry pójdzie :naughty:

Opublikowano

Bart-S - teraz to rzeczywiście uroku nabrało :good: Dziwne tylko że wywindowało "dupkę " do góry, ale pewnie za kilka dni siądzie jak należy :wink4:

Mnie zastanawia jednak co innego. ostatnio mierzyłem swoją furkę i mam odpowiednio:

Przód: 658 mm

Tył: 640 mm

:mysli: Nic nie ciągam, że wożę ciężarów i dupka strasznie nisko siedzi (kristof2009 na gwincie skręconym o chyba 65 mm miał 630 mm od podłoża) teraz mam traumę, że założę springi -40 mm i auto do góry pójdzie :naughty:

Mario - a może na dupce jakieś inne springi niż seryjne Ci siedzą?

Generalnie skoro już się kręcimy przy temacie kół to... potrzebuję pomocy w jeszcze jednej sprawie. Spierdziela mi powietrze z tylnych opon. Sugestia mojego ulubionego wulkanizatora jest taka, że opona (Conti SC3 235/35) jest za wąska do felgi 19" z 8,5". Test wody pokazał, że jakiś tam mały bąbelek przy rancie w jednym miejscu się pojawił - ale nie napieprzało non stop. Objaw mam taki, że nawalę 2.6 bara - nie jeżdżę parę dni i samo powoli zejdzie... Tak samo prawa jak i lewa strona (tylko tył).

Jednak wystaczy, że ruszę w trasę i troszkę bardziej rozgrzeję gumy (160-200km/h) i momentalnie pęka -0,5bara (układ kontroli ciśnienia wywala czerwoną ikonę). Sugestia wulkanizatora - 245/35, 245/40 lub lepiej 255/35.

Przód od samego początku cały czas trzyma ładnie 2.7 bara (podejrzewam, że tam jednostka dociska - rozpycha gumę i nic się nie dzieje).

Doradźcie coś - męczę się z tym od samego początku przejścia na 19 i non stop mam kompresor w akcji. Nie interesuje mnie eksperymentalny zakup nowych opon. Jak mogę to dokładnie sprawdzić?

Opublikowano

ja przy 245 nie mam problemu :)

co do 255 to już będzie ciężko zmieścić

Wuju 245/40 czy 245/35?

Zrobiłem jeszcze jedną fotkę - tutaj chyba lepiej widać różnicę.

gleba2.JPG

Opublikowano

Co do opon, to nie wiem jaki ma związek szerokość kapciocha ze schodzeniem powietrza :mysli: Coraz to dziwniejsze teorie są wymyślane, albo ja się starzeję. Może być jakieś mikro pęknięcie w feldze, albo oponie, ale szerokość - ciekawe...

Co do sprężyn, to albo ktoś pomalował sobie oznaczenia z 1BE, albo mam oryginalne i tak nisko siedzące (może zwyczajnie nadają się już na demobil) Sprawdzi się to zjawisko, jak założę inne amory i sprężyny.

Przód ładnie Ci usiadł - na szybkich zakrętach nic nie ociera? Dupka jednak albo musi się ułożyć, albo cuś, bo jednak troszkę za wysoko :gwizdanie: :decayed:

Opublikowano

Przód ładnie Ci usiadł - na szybkich zakrętach nic nie ociera? Dupka jednak albo musi się ułożyć, albo cuś, bo jednak troszkę za wysoko :gwizdanie: :decayed:

Myślę, że jednak skończy się odpowiednimi sprężynami - sam wiesz, że dziś jechałem na czuja :decayed:

Alvaro - mocowania ISOFIX kanapy dotarły, dzięki :good:

isofix.JPG

Przy pomocy wrclaguny próbuję znaleźć jeszcze jakiś ładny zestawik HID 6k dla przeciwmgielnych (H11) - jeśli znacie coś sprawdzonego - bardzo proszę o linki (na allegro jest tego od cholery - nie wiadomo co wybrać). Przy tej okazji wymiana czujników PDC na froncie na ori z B6 :wink4:

pdcnew.JPG

Opublikowano

Bartek dziwne u ciebie te zejscia cisnienia :mysli:

ja kiedys mialem w moich 17 " takie wlasnie mikro pekniecie na feldze i non stop dobijalem powietrze :thumbdown:

Fachura sprawdzil i znalazl wlasnie ta przyczyne :blink: pospawal i wszystko pozniej bylo ok

Mam u siebie 235/35/19 8,5 ET 35 i rzeczywiscie pasilo by tez 245 :kwasny:

Smigam po zakretach i nic sie nie dzieje przy moim -40 H&R i jakims tam obcieraniem nawet z 4 osobami :decayed:

fotka dla porownania -40 H&R :mysli:

qMqpS.jpg

Opublikowano

Czyli na pierwszy ogień fela do sprawdzenia... Myślałem jeszcze aby przewalić przód na tył i zobaczyć co się będzie działo :mysli:

Zmykam do pracy - jutro wrzucam do warsztatu tutorial kontroli ciśnienia :good:

No i zapomniałem o najważniejszym modzie ;) Mały Bart-S ma 0,37mm :decayed:

youngbarts.jpg

Opublikowano

Gratulacje :oklaski:

Sprobuj przelozyc do przodu tylne felgi jakas przyczyna musi byc :confused4:

Opublikowano

Czyli na pierwszy ogień fela do sprawdzenia... Myślałem jeszcze aby przewalić przód na tył i zobaczyć co się będzie działo :mysli:

Zmykam do pracy - jutro wrzucam do warsztatu tutorial kontroli ciśnienia :good:

No i zapomniałem o najważniejszym modzie ;) Mały Bart-S ma 0,37mm :decayed:

youngbarts.jpg

no stary gratki w końcu junior bedzie :good: :good: :good: :good: :good::notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
Opublikowano

No i zapomniałem o najważniejszym modzie ;) Mały Bart-S ma 0,37mm :decayed:

youngbarts.jpg

Bartek to najlepszy mod w Twoim życiu :good: :good: :good:
Opublikowano

No i zapomniałem o najważniejszym modzie ;) Mały Bart-S ma 0,37mm :decayed:

youngbarts.jpg

Bartek to najlepszy mod w Twoim życiu :good: :good: :good:

NAjserdeczniejsze Gratulacje !!!

Opublikowano

No i zapomniałem o najważniejszym modzie ;) Mały Bart-S ma 0,37mm :decayed:

youngbarts.jpg

Bart polecam USG 3d. My z żoną byliśmy u lekarza który miał konkretny sprzęt i tam to dopiero widać. Od początku czyli "fasolki" przez moment jak płód zaczyna się już wykształcać itd itp. Na tych zwykłych to nic nie widać.

Masz tu poglądowe zdjątko:

FwMEA.jpg

Według mnie warto. Zdrówka życzę maleństwu, żonie i tobie.

Opublikowano

Bartek dziwne u ciebie te zejscia cisnienia :mysli:

ja kiedys mialem w moich 17 " takie wlasnie mikro pekniecie na feldze i non stop dobijalem powietrze :thumbdown:

Fachura sprawdzil i znalazl wlasnie ta przyczyne :blink: pospawal i wszystko pozniej bylo ok

Mam u siebie 235/35/19 8,5 ET 35 i rzeczywiscie pasilo by tez 245 :kwasny:

Smigam po zakretach i nic sie nie dzieje przy moim -40 H&R i jakims tam obcieraniem nawet z 4 osobami :decayed:

fotka dla porownania -40 H&R :mysli:

qMqpS.jpg

Barcik - gratulacje :hi: teraz będziesz się w końcu czuł jak prawdziwy.... :gwizdanie:....modernizator :naughty: Dużo zdróweczka dla całej Trójeczki i wiele wytrwałości życzę :wink4:

Grzesiu- jak możesz, to podaj no numery sprężyn (na pw), jakie masz u siebie, bo widzę, że to jedne z niewielu sprężyn, które stawiają autko do równego :good:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...