Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie... Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic
wentyl Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie... Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good:a jaki tam ze mnie konsultant poprostu ile moge tyle pomoge ale miałem wzornik na mojej i wiem jak leżało ale teraz jest oki a tył może siądzie :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie... Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: jakie masz et? aaa ja mam szersze gumy :gwizdanie: mi przy et 35 i 245 gumie tarło o śrubkę trzymającą nadkole u góry
wentyl Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie... Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: jakie masz et? aaa ja mam szersze gumy :gwizdanie: mi przy et 35 i 245 gumie tarło o śrubkę trzymającą nadkole u góry no laczki masz szerokie ja jak miałem 235 4 wuju - Neuspeed-y były wyższe od ori i mimo tego wbiło przód w glebę. Z tyłkiem odwrotnie... Jeśli chodzi o tarcie - przejchałem jakieś 80km i póki co nic nic nie powinno obcierać ale przodzik jest za***iście :good: :good: jakie masz et? aaa ja mam szersze gumy :gwizdanie: mi przy et 35 i 245 gumie tarło o śrubkę trzymającą nadkole u góry ja miałem ET 30 laczek 235 /40 ale 18 fele i było za***iście ale jak widze u Bart-sa też będzie oki spoko a przy 245 może wychaczyc ale delikatnie nie :mysli:
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ja miałem ET 30 laczek 235 /40 ale 18 fele i było za***iście ale jak widze u Bart-sa też będzie oki spoko a przy 245 może wychaczyc ale delikatnie nie :mysli: no dosłownie kilka mm ocierało, po wykręceniu jest już dobrze już nie zaciskam zębów jak zgrzyta
KOval81 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przód - Neuspeed -50mm Tył - H&R -35mm to masz na aucie Yep Startowaliśmy z seryjnymi springami dla komfortowego zawieszenia czyli BE. Pomiary przed zmianą springów: Lewy Przód: 668mm // Prawy Przód: 663mm Lewy Tył: 658mm // Prawy Tył: 653mm Zaraz po zmianie: Lewy Przód: 635mm // Prawy Przód: 638mm Lewy Tył: 670mm // Prawy Tył: 665mm Poczekam kilka dni i zmierzę jeszcze raz. Jednak wszystko wskazuje na to, że na tył muszę znaleźć coś lepszego. Dziwne jest to, że H&R jest ewidentnie krótszy od seryjnego springa do BE. A mimo to zawiesił d*pę wyżej Z tym -50 mm to nie wiadomo jak długo amorki pożyją a lekki klin daje rasowego wyglądu jak już mówiłem wcześniej Przód mi się podoba i tak pewnie zostanie Bart-S - teraz to rzeczywiście uroku nabrało Dziwne tylko że wywindowało "dupkę " do góry, ale pewnie za kilka dni siądzie jak należy Mnie zastanawia jednak co innego. ostatnio mierzyłem swoją furkę i mam odpowiednio: Przód: 658 mm Tył: 640 mm Nic nie ciągam, że wożę ciężarów i dupka strasznie nisko siedzi (kristof2009 na gwincie skręconym o chyba 65 mm miał 630 mm od podłoża) teraz mam traumę, że założę springi -40 mm i auto do góry pójdzie
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Bart-S - teraz to rzeczywiście uroku nabrało Dziwne tylko że wywindowało "dupkę " do góry, ale pewnie za kilka dni siądzie jak należy Mnie zastanawia jednak co innego. ostatnio mierzyłem swoją furkę i mam odpowiednio: Przód: 658 mm Tył: 640 mm Nic nie ciągam, że wożę ciężarów i dupka strasznie nisko siedzi (kristof2009 na gwincie skręconym o chyba 65 mm miał 630 mm od podłoża) teraz mam traumę, że założę springi -40 mm i auto do góry pójdzie Mario - a może na dupce jakieś inne springi niż seryjne Ci siedzą? Generalnie skoro już się kręcimy przy temacie kół to... potrzebuję pomocy w jeszcze jednej sprawie. Spierdziela mi powietrze z tylnych opon. Sugestia mojego ulubionego wulkanizatora jest taka, że opona (Conti SC3 235/35) jest za wąska do felgi 19" z 8,5". Test wody pokazał, że jakiś tam mały bąbelek przy rancie w jednym miejscu się pojawił - ale nie napieprzało non stop. Objaw mam taki, że nawalę 2.6 bara - nie jeżdżę parę dni i samo powoli zejdzie... Tak samo prawa jak i lewa strona (tylko tył). Jednak wystaczy, że ruszę w trasę i troszkę bardziej rozgrzeję gumy (160-200km/h) i momentalnie pęka -0,5bara (układ kontroli ciśnienia wywala czerwoną ikonę). Sugestia wulkanizatora - 245/35, 245/40 lub lepiej 255/35. Przód od samego początku cały czas trzyma ładnie 2.7 bara (podejrzewam, że tam jednostka dociska - rozpycha gumę i nic się nie dzieje). Doradźcie coś - męczę się z tym od samego początku przejścia na 19 i non stop mam kompresor w akcji. Nie interesuje mnie eksperymentalny zakup nowych opon. Jak mogę to dokładnie sprawdzić?
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ja przy 245 nie mam problemu co do 255 to już będzie ciężko zmieścić
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ja przy 245 nie mam problemu co do 255 to już będzie ciężko zmieścić Wuju 245/40 czy 245/35? Zrobiłem jeszcze jedną fotkę - tutaj chyba lepiej widać różnicę.
KOval81 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Co do opon, to nie wiem jaki ma związek szerokość kapciocha ze schodzeniem powietrza Coraz to dziwniejsze teorie są wymyślane, albo ja się starzeję. Może być jakieś mikro pęknięcie w feldze, albo oponie, ale szerokość - ciekawe... Co do sprężyn, to albo ktoś pomalował sobie oznaczenia z 1BE, albo mam oryginalne i tak nisko siedzące (może zwyczajnie nadają się już na demobil) Sprawdzi się to zjawisko, jak założę inne amory i sprężyny. Przód ładnie Ci usiadł - na szybkich zakrętach nic nie ociera? Dupka jednak albo musi się ułożyć, albo cuś, bo jednak troszkę za wysoko :gwizdanie:
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Przód ładnie Ci usiadł - na szybkich zakrętach nic nie ociera? Dupka jednak albo musi się ułożyć, albo cuś, bo jednak troszkę za wysoko :gwizdanie: Myślę, że jednak skończy się odpowiednimi sprężynami - sam wiesz, że dziś jechałem na czuja Alvaro - mocowania ISOFIX kanapy dotarły, dzięki Przy pomocy wrclaguny próbuję znaleźć jeszcze jakiś ładny zestawik HID 6k dla przeciwmgielnych (H11) - jeśli znacie coś sprawdzonego - bardzo proszę o linki (na allegro jest tego od cholery - nie wiadomo co wybrać). Przy tej okazji wymiana czujników PDC na froncie na ori z B6
wrclaguna Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Bartek dziwne u ciebie te zejscia cisnienia ja kiedys mialem w moich 17 " takie wlasnie mikro pekniecie na feldze i non stop dobijalem powietrze Fachura sprawdzil i znalazl wlasnie ta przyczyne pospawal i wszystko pozniej bylo ok Mam u siebie 235/35/19 8,5 ET 35 i rzeczywiscie pasilo by tez 245 Smigam po zakretach i nic sie nie dzieje przy moim -40 H&R i jakims tam obcieraniem nawet z 4 osobami fotka dla porownania -40 H&R
Bart-S Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Czyli na pierwszy ogień fela do sprawdzenia... Myślałem jeszcze aby przewalić przód na tył i zobaczyć co się będzie działo Zmykam do pracy - jutro wrzucam do warsztatu tutorial kontroli ciśnienia No i zapomniałem o najważniejszym modzie Mały Bart-S ma 0,37mm
wrclaguna Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Gratulacje :oklaski: Sprobuj przelozyc do przodu tylne felgi jakas przyczyna musi byc
wuju Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Wuju 245/40 czy 245/35? 35 gratulacje
wentyl Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Czyli na pierwszy ogień fela do sprawdzenia... Myślałem jeszcze aby przewalić przód na tył i zobaczyć co się będzie działo Zmykam do pracy - jutro wrzucam do warsztatu tutorial kontroli ciśnienia No i zapomniałem o najważniejszym modzie Mały Bart-S ma 0,37mm no stary gratki w końcu junior bedzie :good: :good: :notworthy: :notworthy:
Madas Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 No i zapomniałem o najważniejszym modzie Mały Bart-S ma 0,37mm Bartek to najlepszy mod w Twoim życiu :good:
Wojtek_A4 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 No i zapomniałem o najważniejszym modzie Mały Bart-S ma 0,37mm Bartek to najlepszy mod w Twoim życiu :good: NAjserdeczniejsze Gratulacje !!!
dziadek Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 No i zapomniałem o najważniejszym modzie Mały Bart-S ma 0,37mm Bart polecam USG 3d. My z żoną byliśmy u lekarza który miał konkretny sprzęt i tam to dopiero widać. Od początku czyli "fasolki" przez moment jak płód zaczyna się już wykształcać itd itp. Na tych zwykłych to nic nie widać. Masz tu poglądowe zdjątko: Według mnie warto. Zdrówka życzę maleństwu, żonie i tobie.
KOval81 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Bartek dziwne u ciebie te zejscia cisnienia ja kiedys mialem w moich 17 " takie wlasnie mikro pekniecie na feldze i non stop dobijalem powietrze Fachura sprawdzil i znalazl wlasnie ta przyczyne pospawal i wszystko pozniej bylo ok Mam u siebie 235/35/19 8,5 ET 35 i rzeczywiscie pasilo by tez 245 Smigam po zakretach i nic sie nie dzieje przy moim -40 H&R i jakims tam obcieraniem nawet z 4 osobami fotka dla porownania -40 H&R Barcik - gratulacje teraz będziesz się w końcu czuł jak prawdziwy.... :gwizdanie:....modernizator Dużo zdróweczka dla całej Trójeczki i wiele wytrwałości życzę Grzesiu- jak możesz, to podaj no numery sprężyn (na pw), jakie masz u siebie, bo widzę, że to jedne z niewielu sprężyn, które stawiają autko do równego
Rekomendowane odpowiedzi