Picknick Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 2010 rok, 143 konie, multitronic, zbliża się 200 kkm, zero problemów, wszystko jak nówka.
quadral20004 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 nie macie/mieliscie problemu z telepaniem przy ruszaniu. chodzi mi o pierwszy bieg , sprzeglo juz przy samej gorze i lekko zatelepie.dzieje sie tak jak pojezdze chwile po miescie,wyjade na trase ,przycisne ja troche,wjade znow w miasto i problemu nie ma.za kilka dni ten sam scenariusz. co wy na to?
kojot1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Witam, ja mam przejechane 208 tys i nic w aucie nie robiłem oprócz przeglądów serwisowych, a sorki zainstalowałem tylko kamerę samochodową na wszelki wypadek :)choć czasami mi szarpie podczas ruszania jak to wyżej opisane ale mam to gdzieś Edytowane 11 Stycznia 2015 przez kojot1
mariusz2288 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 U mnie 165 tyś. Wymieniłem tylko przepustnice
KystianP Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 aktualnie 189K przebiegu, posiadam go od 150K. - przy 175K wymieniony kpl. rozrząd + wszystkie rolki/paski poza rozrządem (mocno były pofatygowane) - żarniki (świeciły tak że wieczorem lepszą widoczność miałem na LED'ach niż na światłach mijania), koszt 2x 350 zł - czujnik temperatury w DPF (280zł) - klocki przód (odziwo tarcze jeszcze oryginał ale już na wykończeniu) - klapki kolektora (wyskoczył błąd silnika, zostały zrzucone przez kompa - na razie cisza, w razie naprawy mocno zaboli!) czuję że w najbliższym czasie: - łożyska przód, przy prędkościach 80-90km/h słysze denerwujące buczenie - przy zmianie klocków mechanik zauważył niewielkie luzy w górnym wahaczu i łącznikach (pewnie do wymiany za jakiśc czas) - tarcze przód i tył Co mnie irytuje: - fatalnie chodząca skrzynia tj. problem z włączeniem pierwszego biegu (haczy i nie chce wejść), to samo z 1 na 2 (wchodzi ale haczy), pozostałe biegi idealnie - ta beznadziejnie zmontowana śrebrna cześć/listwa przy liczniku która trzeszczy (szczególnie zimą) - wibracje na postoju, ... ale po przejechaniu się nową 320d stwierdzam że jest katastrofy nie ma Generalnie, jak na razie kupiłbym to auto jeszcze raz ochłonąłem już po pakiecie startowym (rozrząd, opony, oleje, filry, ksenony, inne drobne, ok 6,5K) i zaczynam sie cieszyć.
quadral20004 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 rzy 175K wymieniony kpl. rozrząd + wszystkie rolki/paski poza rozrządem (mocno były pofatygowane) to wymieniles rozrzad czy go nie wymnieniales bo nie rozumiem tego zdania. ale patrzac co wymieniales to dziekuje bogu ,ze mi sie trafila taka lala.przejechalem 20kkm i kupilem tylko czujnik cofania,bo na zimnym mi nie wlacza swiatel cofania:D pozatym zero wkaldu.rozrzad zaplanowany na 200kkm
KystianP Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 rzy 175K wymieniony kpl. rozrząd + wszystkie rolki/paski poza rozrządem (mocno były pofatygowane) to wymieniles rozrzad czy go nie wymnieniales bo nie rozumiem tego zdania. ale patrzac co wymieniales to dziekuje bogu ,ze mi sie trafila taka lala.przejechalem 20kkm i kupilem tylko czujnik cofania,bo na zimnym mi nie wlacza swiatel cofania:D pozatym zero wkaldu.rozrzad zaplanowany na 200kkm - przepraszam za pokrętny skrót myślowy:) Kompletny rozrząd z pompą wody oczywiście wymieniałem, dodatkowo poza rorządem pasek/rolka które wydawały niepokojące dźwięki (od razu zaznaczam że pewny nie jestem, ale chyba od alternatora) Posumowując najbardziej nie spodziewałem sie problemu z ksenonami! na pozostałe byłem finansowo przygotowany, nie mylić z psychicznie - po przesiadce z A3 Sportback który przez 3 lata kosztował mnie w naprawach 1/3 tej kwoty byłem na mocnym ***!). Dla usprawiedliwienia tej kwoty, w wydatki startowe wliczyłem podniesienie mocy (koszt 1,8tyś). W efekcie katastrofy aż takiej nie było. PS' awarię czujnika cofania mogę wyeliminować - bo go nie mam. Trzymam kciuki za Twój samochód, mój też był "lalą"
zbigor Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 fatalnie chodząca skrzynia tj. problem z włączeniem pierwszego biegu (haczy i nie chce wejść), to samo z 1 na 2 (wchodzi ale haczy), pozostałe biegi idealnie TTTM. niedługo robię rozrząd to przy okazji wymienię oliwę w skrzyni i obadam czy sie poprawi. Ale obstawiam że haczenie zostanie. aktualnie 189K przebiegu, posiadam go od 150K Kupiłem swoją przy 159 teraz mam 181. Robilem tylko sprzęgło bo kupiłem już gdy sie ślizgało. Co dziwne 2masa fabryczna nie była konieczna do wymiany. łożyska przód, przy prędkościach 80-90km/h słysze denerwujące buczenie to może być łożysko półosi w skrzyni biegow.
krzy0000 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 U mnie też haczy 1 i 2 bieg przebieg 110tys.
quadral20004 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 gdzies wyczytałem ,ze to wina synchronizatorów w skrzyni.ale jak to sie ma do b8 to nie mam pojecia. u mnie tez sie hacza biegi,chociaz jak delikatnie wbije to prawie nie czuje tego haczenia
skrab Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 W B8 chaczy chyba we wszystkich modelach
KystianP Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 ... skoro to powszechny problem, to zastanawiam się jak to mozliwe, że nie zostało to jeszcze rozpracowane?
quadral20004 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 mi to nie przeszkadza,nie wiem jak wam.ale czy warto regenerowac skrzynie? moze warto poczekac na jakas akcje serwisowa
InDaMix Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) A4 B8 TDI 143 KM 01.2010 CAGA Przebieg: 96,000 km Auto posiadam od nowości. Pierwszy serwis long life, każdy kolejny co 15k w Audi. Ostatni serwis 90k : - wymiana rozrząd ( 5 lat) + pompa wody - wymiana tylnych klocków ( były na poziomie 20% ) - łożysko przednie lewe koło ( już było delikatnie słychać) - olej skrzynia biegów ( w cenie serwisu, pierwszy bieg dalej haczy ) Auto pracuje bardzo cicho, nic nie telepie, oleju nie bierze. Zero problemów i lepiej, żeby tak zostało:) Aha przy full zatankowaniu pokazuje mi 1050-1070km( UK), jak przyjeżdżam do Polski po 2-3 tankowaniach pokazuje mi w drodze powrotnej 850-900km( Orlen) i tyle tez robie :/ Zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz:) Pozdrawiam Edytowane 25 Stycznia 2015 przez InDaMix
akita Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Przebieg 204 tys cieknie pompka sprzegłą i jest do wymiany 650zł + robota
krystian3769 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 190 tyś/km 2.0 TDI CAHA w serii 170 KM podkręcony 201 KM Jeszcze przed wymianą rozrządu. - Po zakupie przy przebiegu 178 tyś/km pojawił się problem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291436-stukot-na-biegu-jalowym-luz-lozyska-polosi-w-skrzyni/ - Wymienione klocki hamulcowe przód - Wymiana świecy żarowej
Magdalenah Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Wiesz styl jazdy mi sie nie zmienil od zmiany modelu jsk i trase pokonuje ta sama chodzi mi tylko o to czy rzeczywiscie jest taka roznica miedzy manualem a automatem . To moj pierwszy automat i stad to pytanie Aniu w automacie spalanie od razu będzie większe niż w manualu Multitronic w mieście spali 10 to norma odwdzięcza się w dłuższych trasach ale wiadomo, że przy górnej półce prędkości paliwo zacznie szybko znikać i to nie tylko za sprawą skrzyni pozdrawiam :*
sparkson Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 btw. 5380 - Valve for Air Filter Bypass Flap (N275): Open Circuit - ten problem usunąłem (wypięta wtyczka od w/w zaworku, Wrclaguna przewijał ten temat na forum już ) Możesz mnie naprowadzić na ten temat? Ostatnio pojawił sie u mnie błąd jak poniżej, ale na forum nic nie znalazłem pod tymi kodami błędów. http://imageshack.com/a/img673/6503/zEnJqj.png
damian19886 Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Zawór klapy obejścia filtra powietrza (N275). Przerwa w obwodzie. Brak sygnału. Brak komunikacji. Górna wartość skrajna przekroczona.
sparkson Opublikowano 14 Września 2015 Opublikowano 14 Września 2015 Zawór klapy obejścia filtra powietrza (N275). Przerwa w obwodzie. Brak sygnału. Brak komunikacji. Górna wartość skrajna przekroczona. ok, ale gdzie on jest?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się