przemek4net Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Z tego wychodzi ze nowe 2.0TDI CR to prawie taki sam paciak jak stare konstrukcje. Przerabiałem ten temat w 8P (pekająca głowica) ... 150tys km... a tak w ramach "kawa na ławę" komu zepsuło sie cos w silniku 2,0TDI CR powazniejszego niz ewentulanie problemy z czujniczkami (i komus tam sie T zajezdzilo)?....i nastala cisza...
akita Opublikowano 31 Października 2012 Autor Opublikowano 31 Października 2012 Podobno poważniejsze problemy zaczynają się po przekroczeniu 200 tysi, takie info mam od magika który ma pogwarancyjny serwis Audi ale ciekawe czy ktoś się przyzna czy mu coś siadło
verus Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Tak jest. 150 - 200 tys km i drenaż kieszeni w serwisie. Zresztą nie tylko tak z audi jest.
rafalekx Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Tak jest. 150 - 200 tys km i drenaż kieszeni w serwisie. Zresztą nie tylko tak z audi jest. Jakieś konkrety? Czy tylko przekazujesz to co usłyszałeś od kogoś, a tamten usłyszał od kogoś innego... U mnie 113 tys. km drenażu nie było i oby nie było Tak poza awaryjnością... do ilu Wam się kręcą te CRy? Mój dzisiaj na 3 i 4 biegu zakręcił do 5300 obrotów dopiero przy 5300 obr. odcięło i zanurkował
loon119 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Witam. Ja mam 214tys i 3 dni temu wymieniłem łożysko z przodu z lewej stronicy, przy 180tys wymieniony rozrząd (w Aso Niemcy) Zauważyłem niedawno dziwne dzwieki co jakiś czas z lekkim szarpaniem na luzie, bez skakania obrotów, podejrzewam ze to dwumas ale głowy nie dam... bede czekał aż sytuacja sie rozwienie. Poza tym wszystko ok, zbiera sie niezle, cicho chodzi, nie dymi, srednie spalanie w granicach 6L-7L
CERET86 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Drodzy koledzy też w moje b8 przy 183Tys. dwumasa padła tylko zastanawiam sie co jeszcze padnie zrobiłem dopiero 4tys. silnik 2.0tdi 143kniki obecnie mam 185tys. sprowadzone niemiec .
akita Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam. Ja mam 214tys i 3 dni temu wymieniłem łożysko z przodu z lewej stronicy, przy 180tys wymieniony rozrząd (w Aso Niemcy) Zauważyłem niedawno dziwne dzwieki co jakiś czas z lekkim szarpaniem na luzie, bez skakania obrotów, podejrzewam ze to dwumas ale głowy nie dam... bede czekał aż sytuacja sie rozwienie. Poza tym wszystko ok, zbiera sie niezle, cicho chodzi, nie dymi, srednie spalanie w granicach 6L-7L Znajomemu rozrząd nei wytrzymał do danych serwisowych i skończył się przy 140tys było to A5
jedrekx Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 2.0 TDI CAHA, przebieg 125 tys. (21 tys zrobiłem ja) kompletnie bezawaryjne auto żadnych stuków, auto ładnie kręci, mało pali, ja jestem bardzo zadowolony. w niedługim czasie olej, filtry i pewnie rozrząd wymienię wcześniej niż producent zaleca
loon119 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Mam to na uwadze akita, na razie zrobione 30tys tak szybko chyba nie padnie
jaguś Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 samochód przywieziony z niemiec osobiście serwisowane co 40 tyś potwierdzone w aso i książki serwisowe przy 148 tyś ostatni serwis i przywieziony z niemiec teraz posiada 172 tys z napraw jakie wykonałem,uszkodzona przepustnica,wymiana turbiny,wymiana pompy sprzęgła,wymiana rozrządu wraz pompą wody,padł siłownik klapki wlewu podejrzewam że nie długo będzie dwumas i sprzęgło.Na bieżąco klocki oleje filtry
lukaszk140193 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja w swojej audi mialem przebieg 240tys :] i juz bral olej :] 1.9tdi 90km
jaguś Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja w swojej audi mialem przebieg 240tys :] i juz bral olej :] 1.9tdi 90km piszemu tu o usterkach jakie nas napotkały w B8 kolego
akita Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 samochód przywieziony z niemiec osobiście serwisowane co 40 tyś potwierdzone w aso i książki serwisowe przy 148 tyś ostatni serwis i przywieziony z niemiec teraz posiada 172 tys z napraw jakie wykonałem,uszkodzona przepustnica,wymiana turbiny,wymiana pompy sprzęgła,wymiana rozrządu wraz pompą wody,padł siłownik klapki wlewu podejrzewam że nie długo będzie dwumas i sprzęgło.Na bieżąco klocki oleje filtry Widzę że te auta maja określone przebiegi kiedy co ma sie popsuć, osobiście 166tys wymiana przepustnicy, węży idących do nagrzewnicy (zrobiły się dziurki) , dwumas powoli słychać, rozrząd wymieniony przed czasem serwisowym aby spokojniej spać.
jaguś Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 czytając te posty przebiegi się pokrywają co do wymiany części widocznie nie zależne od stylu jazdy
akita Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Najwidoczniej zaplanowano że ma się tak popsuć w odpowiednim momencie i tyle na ten temat.
loon119 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Panowie powiedzcie mi proszę co może być powodem dziwnego rwania opony z przodu? Własnie zauważyłem ze z jednej ze stron mam poszczepioną oponę od zew. strony. Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 350229863c5e3.jpg
akita Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 może jakaś wadliwa guma... z którego roku?
NYNA Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Panowie powiedzcie mi proszę co może być powodem dziwnego rwania opony z przodu? Własnie zauważyłem ze z jednej ze stron mam poszczepioną oponę od zew. strony.Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 350229863c5e3.jpg Wycieczka na stacje diagnostyczą i dokładne sprawdzenie zawieszenia, jak wszystko z zawiechą ok to zbierznosć przód, tył najlepiej ta 3D z nachyleniami kąta kół itd.
loon119 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Byłem na stacji zawieszenie okey. Amorki po 78% , zbierzności w porządku, martwi mnie sam kąt prawej strony Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0ab45f8362ffb.jpg Przed sekunda zauważyłem w książce serwisowej ze nie mam standardowego zawiszenia 1BA tylko 1BE. Jak jest roznica i co to moze oznaczać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się