_Sebek_ Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 Witam! Jestem świeżym właścicielem A4 Avant 2,5 TDI (kod AKN) i stoję przed koniecznością wymiany rozrządu. Nie jestem w stanie w 100% potwierdzić wiarygodności wpisu w książce serwisowej, gdzie teoretycznie przy 170 tys.km rozrząd był wymieniany (obecnie 225 tys.km) z powodu braku pieczątki stacji serwisowej. Auto sprowadzone z Niemiec, brak kontaktu z ostatnim właścicielem więc wolę nie ryzykować... Pytam więc Szanownych Kolegów gdzie najtaniej i najbezpieczniej zakupić komplet (paski, rolki, napinacze, tłumik drgań + pompa) oraz jaki jest przybliżony koszt wraz z wymianą? Na co zwrócić uwagę, czy zaufać konkretnemu producentowi. Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne odpowiedzi...
maciek2,5V6 Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 witam, cos dzwine ze wymeniany rozrzad przy 170tys km, 1 raz powinien byc wymieniony przy okolo 120tys a nastepny za 90-100tys, wiec te 170 podejrzane. Jasne ze wymieniaj i sie nie zastanawiaj.Ja wymienialem ww wrzesniu i tak (nie wymienialem tlumika drgan): -wymiana u znajomego 300zł (duzo roboty z rozbieraniemi skladaniem przodu) -wymienilem wszystkie paski (klinowy, klimy, rozrzadu), wszystkie rolki i napinacze do nich, pompe wody jakis jej pasek, razem 13 pozycji na fakturze i dalem za to (poz niszce bo kupilem na mechanika) 1500zł wymienilem chyba wszystko co sie da przy wymianie rozrzadu razem 1800zł, ale jak pisalem lekko po kosztach
geri74 Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 pompa wody - skf rolki napinacze - najprawdopodobniej dostaniesz ina, skf, nic innego paski gates termostat http://www.vsm.skf.com/poland_polish/node772.aspx tutaj masz autoryzowanych dystrybutorów skf w polsce tam dostaniesz oryginały w dobrej cenie jak dobrze zagadasz.
_Sebek_ Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Opublikowano 22 Listopada 2006 witam, cos dzwine ze wymeniany rozrzad przy 170tys km, 1 raz powinien byc wymieniony przy okolo 120tys a nastepny za 90-100tys, wiec te 170 podejrzane. No właśnie... Pierwszy wpis z wymianą rozrządu jest przy 125 tys.km jeszcze w ASO Audi (jest pieczątka) Potem jakieś (pewnie tureckie...) bazgroły przy przebiegu 169 tys.km - mocno podejrzane bo brak pieczątek. Już organizuję kasę i biegnę do mechanika... p.s. Na Allegro znalazłem komplety rozrządu za około 650 zł (bez pompy) oraz za około 1100 z pompą. Brać czy nie brać, o to jest pytanie... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=142972099 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=144316054 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=142912004
maciek2,5V6 Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 jak juz pisalem rozrzad to nie wszystko! jak juz sie caly przod rozbiera to inne paski i rolki powymieniaj! klimy itd, nie chce mi sie szukac faktory ale jak pisalem pozycji mialem 13!
kaj82 Opublikowano 22 Listopada 2006 Opublikowano 22 Listopada 2006 ja wymienialem we wrzesniu to razem z wymiana oleju ,filtrow zapłaciłem 2200zl brutto(robocizna 366zl), pozycji na fakturze bylo tez sporo(nie wiem czy nawet nie wiecej niz 13).A co do pasków to polecam Contitecha(Gates ostatnio ma złe opinie). Termostatu nie wymieniałem(na razie wszystko git-przejechalem ok 12tys.km) ale tez slyszalem ze lepiej wymienic bo to nie duzy koszt a jak sie zwali to znow pół przodu trzeba rozbierac.
_Sebek_ Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Opublikowano 26 Listopada 2006 Wielkie THX za informacje. Zamówiłem komplet pasków i kółeczek plus pompę i termostat. Na 4.XII jestem umówiony w zaprzyjaźnionym serwisie na wymianę. Jeszcze jedno małe pytanko do użytkowników 2,5TDI (nigdy nie miałem auta z turbiną): Znam teoretycznie problem "turbodziury" ale chciałbym się upewnić czy praca mojego silnika jest w miarę poprawna: Do około 1800 obr/min spać się chce, potem mam mokro między nogami... Tak ma być? Pozdrawiam
Gość Tomboy Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 Kup komplet u naszego forumowego kolegi CTV - lipy Ci nie wcisnie, a co do cen to dowiedz sie na PW
SebMis Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 Jeszcze jedno małe pytanko do użytkowników 2,5TDI (nigdy nie miałem auta z turbiną):Znam teoretycznie problem "turbodziury" ale chciałbym się upewnić czy praca mojego silnika jest w miarę poprawna: Do około 1800 obr/min spać się chce, potem mam mokro między nogami... Tak ma być? Pozdrawiam u mnie w AKNie tak jest
ctv Opublikowano 26 Listopada 2006 Opublikowano 26 Listopada 2006 gdzies w magazynie mam komplet,paski contitech, rolki ina, pompa wody ori zastosuje te materialy a bedzie dobrze :!:
arkadiusV6 Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 u mnie V6180KM ciągnie od razu, byle zmiejsca w dupe nie dawac wo nie chce ruszyc bestia
Rekomendowane odpowiedzi