grippen Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Cześć Mam do was pytanko mam nadzieje ze mi pomożecie i naprowadzicie co sprawdzić co wypiąć aby sprawdzić pompe vacum i servo wymieniałem hamulce na 288x25, wszystko nowe płyn itp. Teraz tak zapowietrzony układ odpada, hamulec jest strasznie twardy tak jak by nie było wspomagania hamulcy. Zauważyłem że w ścianie grodziowej jest taki wąż do serva i jak go troszkę ruszę to syczy z niego. Myślałem że z tymi hamulcami ma tak być i jeździłem tak ze dwa lata i przyzwyczaiłem się że są takie słabe ale wczoraj miałem taką sytuację że jadę sobie 80km/h i nacisnołem hamulec i odziwo pedał był taki lekki przy naciśnięciu że o mało przez szybe nie wypadłem. Więc doszedłem do wniosku że faktycznie coś z hamulcami musi być że takie słabe i teraz nie wiem czy to problem z pompą czy servem i jak to sprawdzić. Nadmienie że wczoraj coś grzebałem pod maską i musiałem coś poruszyć i nagle tak jakby hamulce powróciły ---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 10:27 ---------- i czy w razie wymiany serva dostęp jest prosty czy nie
radimm Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 Kolego u mnie przy puszczającym ciśnienie serwie objawy były te same, z tym że u mnie z jego okolicy cały czas słychać było syczenie, Właśnie dzisiaj wymienia mi je znajomy mechanik, z tego co mi mówił to są jakieś dwa rodzaje, jedne wychodzą łatwo, a drugie trochę gimnastyki wymagają
grippen Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 jak ci zrobi mechanik to daj znać czy pomogło ok kupowałeś używkę servo czy nowe. Spróbuje dziś pokombinować coś może uda się coś zrobić ---------- Post dopisany at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany at 12:57 ---------- bo faktycznie coś musi być nie tak bo muszę nieźle na pedał pchać żeby hamowało dobrze. W moim drugim samochodzie (matizie) hamulec lekko się wciśnie i już hamuje a tu napieram jak nic i ledwo ledwo
radimm Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 oki dam znać. Kupiłem używkę sprzedający zapewniał że wszystko dobrze z nim, no ale zobaczymy. Bez serwa to nie hamulce, to zwalniacze bardziej
grippen Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 to samo jest u mnie takie zwalnianie a wczoraj o dziwo przez chwilkę było ok dosłownie jakbym miał przez kierownice wypaść i takie bym chciał mieć
radimm Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 po za tym serwo odpowiada też za ciśnienie od turbo ponoć
grippen Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 tak tylko ciekaw jestem czy servo np z AFN będzie pasowało do 1Z w tych modelach jest inne sterowanie może to bez znaczenia jakie servo
radimm Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 no właśnie też tego nie wiem, ale wydaję mi się że serwo będzie to samo, miałem o nr. 8D0612105 i też takie kupiłem, ale niektóre serwa które oglądałem o tym numerze były z modeli 90KM przynajmniej tak pisali sprzedawcy
grippen Opublikowano 26 Października 2012 Autor Opublikowano 26 Października 2012 sprawdzałem tak na szybko teraz vacum pompe tzn przewód idący od niej do serwa ten przewód jest miękki jak zapale silnik to też bez róznicy czy tak ma być czy nie.Sprawdziłem jeszcze pedał hamulca na zgaszonym silnku pod pompowałem kilka razy i zapaliłem silnik i pedał minimalnie zesedł w dół ale mało
radimm Opublikowano 26 Października 2012 Opublikowano 26 Października 2012 w moim przpadku nic a nic nie schodził
grippen Opublikowano 27 Października 2012 Autor Opublikowano 27 Października 2012 dostałem jeszcze wskazówki że najprawdopodobniej zapowietrzony jest abs jak mam odpowietrzyć abs i czy po odpowietrzeniu abs trzeba jeszcz przy kołach odpowietrzać skoro było już wcześniej odpowietrzone przy kołach, czy program vag zadziała w tym roczniku i procedura Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8. [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "002" [idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót] ---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 09:53 ---------- a i czy wszystkie koła mają być podniesione czy tylko przednie. Jaka jest zasada odpowietrzania kół z abs najpierw koła bliżej bloku abs czy zaczynać od tylnich. I najpierw odpowietrza się pompe a później przy kołach czy najpierw koła później pompę ---------- Post dopisany at 15:12 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ---------- Czytałem że ta procedura może nie zadziałać w tym roczniku. Wieć jaki jest skuteczny sposób na odpowietrzenie pompy ABS czy może metodą śliska droga mocny hampel aby włączyło się abs i tak wkółko czy jak bo już sił nie mam
radimm Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 właśnie jestem po wymianie serwa, w moim przypadku to ono było winowajcą, wróciły hamulce na swoje miejsce
GregorX Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Mam to samo twardy pedał hamulca, najtrudniej jest zdiagnozować czy to wina serwa czy innego elementu:kwasny:
grippen Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 U mnie będzie najprawdopodobniej zapowietrzony blok Abs
bediks Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 u mnie jak pekł ezektor wody to heble tez stracily wspomaganie jak kamien normalnie, dziewczyna by sie zabila wtedy, nie ma zartów
1968ołdi Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 U mnie to był wężyk przy pompie vacum i mocowanie króćca w pompie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się