SuperHugo Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Witam Wszystkich !!! Posiadam Audi 1.9 TDI o przebiegu prawie 260000 km . Ostatnio za kazdym razem po okolo 10 minutach od odpalenia silnika zapalaja sie kontrolki ABS ESP i auto zaczyna szarpac . Dzieje sie tak przy okolo 2200 obrotow . Dodam tez ze zauwazyłem tez wieksze spalanie . Po podłaczeniu do Vaga pokazało mi nastepujace błedy : 17669 - Pump-Jet Valve: Cyl 1 (N240): Regulation Range Exceeded 35-00 - - 17678 - Pump-Jet Valve: Cyl 4 (N243): Regulation Range Exceeded 35-00 - - 17675 - Pump-Jet Valve: Cyl 3 (N242): Regulation Range Exceeded 35-00 - - 17672 - Pump-Jet Valve: Cyl 2 (N241): Regulation Range Exceeded 35-00 - - 18265 - Load Signal Error Message from ECU 35-00 - - Zdejmowałem pokrywe zaworow i przeczysciłem wszystkie złaczki pompowtryskiwaczy ale nic to nie dało . Zrobiłem tez pomiar blokow grupy oo1,013,018,023 . Oto co mi wyszło : <br /><br /> <br /><br /> <br /><br /> Czy to jest wina zuzytych pompowtryskiwaczy ? Z gory dziekuje za pomoc .
pietrek505 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Zrób porządne LOGI, statyczne i dynamiczne widac że pompki padają
machina Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Z tego skrawka danych jakie zamieściłeś wygląda na koniec życia pompek. Dobrze by było żebyś zrobił statyczne i dynamiczne 001, 008, 011, 013, 018, 023 zawsze to będzie dokładniejsza analiza. Jeżeli dobrze złącza wyczyściłeś i wiązka nie jest uszkodzona to raczej tylko pompki ale to:shock3: przy 260tys to chyba teoretyczny przebieg:wink:
przemik Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Nic juz nie loguj. Pompki konczą zywot. Im szybciej podejmiesz decyzje o wymontowaniu i naprawie tym lepiej dla silnika.
zbojna Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Troche dziwne ze wszystkie naraz, dopiero teraz zaobserwowales takie objawy wczesniej bylo ok?
SuperHugo Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 zauwazyłem te objawy jakies 3-4 miesiace temu ale uzywałem auta sporadycznie wiec za bardzo nie spieszyłem sie z naprawa a teraz planuje dłuzsza podroz (około 2000km) wiec wolałbym miec wszystko sprawne w 100 %
ryshard Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Skoro na wszystkich to może jakiegoś trefnego paliwa zalałeś. Może warto zanim jeszcze wymienisz pompki dodać jakiegoś środka do czyszczenia pompek, takiego co się wlewa na zbiornik paliwa, słyszałem od paru osób, że im pomogło. Co dokładnie padało nie pamiętam, ale może warto zainwestować te 70 zł przed poważniejszą inwestycją jaką jest wymiana pompek.
Biszczan Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Skoro na wszystkich to może jakiegoś trefnego paliwa zalałeś. Może warto zanim jeszcze wymienisz pompki dodać jakiegoś środka do czyszczenia pompek, takiego co się wlewa na zbiornik paliwa, słyszałem od paru osób, że im pomogło. Co dokładnie padało nie pamiętam, ale może warto zainwestować te 70 zł przed poważniejszą inwestycją jaką jest wymiana pompek. Taki środek już niestety nie pomoże.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się