dropsik84 Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Witam, mam taki problem, śmierdzi mi gazem w kabinie na postoju teraz w niskich temperaturach po przełączeniu na gaz aż się nie zagrzeje gdy jest już ciepły to wszystko okey. Otwierałem maske i próbowałem niuchać skąd i jedynie skąd czuje to z okolic wtryskiwaczy. Miał może ktoś coś podobnego? Moja instalka to Landi renzo Omegaz instalowany e DE jakieś 6 lat temu. reduktor po regeneracji.
predki74 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Wtryskiwacze leją jak zimne są .
alik16 Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 jesli masz reduktor zavoli sprawdz wszystkie sruby czy sa dokrecone na nim to czesta wada tych reduktorow i wtredy taki objaw sie pojawia .... jesli nie to jedz do gazownika niech CI szczelnosc ukladu sprawdzi
Rafal_ Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 może masz ustawiona trochę za niską temp. przełączania na LPG
Zapomnialemm Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 mialem to samo przy niskich temp w BRC, zmien wszystkie opaski zaciskowe metalowe (jezeli masz zaczepiane) na skrecane przy trojniku aluminiowym. pozdro
ghost2255 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 W momencie kiedy czuc gaz, na pracującym silniku spryskaj płynem do mycia szyb wszystkie połączenia, również reduktor. Wszędzie, gdzie jest gaz. Tam, gdzie będą bąbelki, tam jest wyciek.
bojlid Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zapewne masz za niska temperature przełanczania na gaz stad zapach reduktor musi dostac temperatury by mieszanka gazu byla pelnowartosciowa jesli gaz jest zbyt zimny moze sie tak dziac .Poza tym mozesz sprawdzic czy wszystkie opaski na wtryskach sa szczelne i czy zadna srobka sie niepoluzowala pozdrawiam
dropsik84 Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Opublikowano 15 Listopada 2012 Reduktor mam Landi renzo IG1, temperatura przełaczania raczej nie jest za niska gdyż wynosi 60 stopni (niżej się nie da w omegasie). pozostaje mi sprawdzać samemu na zimnym, gdyż jak zajade do jakiegoś gaziarza to autko jest już ciepłe i nic nie wania:facepalm: Najlepsze jest to że gdy było +15 na dworze wszystko było okej. Choć moze już pora wymienić wszystkie węże na nowe gdyż te mają już ponad 5 lat i ktoś mi mówił że powinno się już wsadzić nowe, co o tym myślicie??
bawół1 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Wtryski MED i reduktor IG1 to dobre komponenty. Raczej same z siebie się nie rozszczelniają. Jeśli jesteś pewien że to z okolić wtrysków to zdejmij osłonę i spryskaj jak kolega radzi czymś co będzie tworzyć bąbelki, piane. Zapewne zimniej się zrobiło i niewielka nieszczelność na którymś węzyku przy wtrysku się zrobiła. Dociągnąć lekko opaski i sprawdzić ponownie .
dropsik84 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Opublikowano 17 Listopada 2012 Odkręce osłone i po dokręcam wężyki przy wtryskach, jak nic się nie zmieni to trzeba będzie psiukać i szukać, bo troszke mnie to drażni jak wania tym gazem jak w polonezie:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się