Rabbi Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 3 godziny temu, doman96b6 napisał: Panowie,który wąż się ściąga przy odpowietrzaniu,chodzi o te przy grodzi Ten z dziurą od góry.Nie musisz całkiem ściągać,wystarczy że trochę odsuniesz tak aby dziurą mogło schodzić powietrze
doman96b6 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Ten z dziurą od góry.Nie musisz całkiem ściągać,wystarczy że trochę odsuniesz tak aby dziurą mogło schodzić powietrzeWielkie dzięki!
master8406 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Panowie napiszcie mi który króciec w nagrzewnicy to zasilanie a który jest powrotem? Chodzi o b6 alt. Jeden jest wyżej a drugi niżej. Nie wiem czy czasem nie mam coś pomieszane. Pozdrawiam
m4ever Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Panowie napiszcie mi który króciec w nagrzewnicy to zasilanie a który jest powrotem? Chodzi o b6 alt. Jeden jest wyżej a drugi niżej. Nie wiem czy czasem nie mam coś pomieszane. PozdrawiamGórny masz zasilanie u dołu powrót. PozdrWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
master8406 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 m4ever dziękuję za szybką odpowiedź. Jutro drugie podejście do odpowietrzania układu w serwisie. Mam nadzieję ze podołają bo kiepsko jeździ się w zimie bez ogrzewania. Pozdrawiam
k232 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 4 minuty temu, master8406 napisał: m4ever dziękuję za szybką odpowiedź. Jutro drugie podejście do odpowietrzania układu w serwisie. Mam nadzieję ze podołają bo kiepsko jeździ się w zimie bez ogrzewania. Pozdrawiam Weź od razu niech Ci wymienią nagrzewnicę, ile tu na forum było przypadków odpowietrzania, wymieniania pół osprzętu w aucie i zero efektów, wymiana nagrzewnicy w każdym przypadku rozwiązywała problem ogrzewania
m4ever Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Weź od razu niech Ci wymienią nagrzewnicę, ile tu na forum było przypadków odpowietrzania, wymieniania pół osprzętu w aucie i zero efektów, wymiana nagrzewnicy w każdym przypadku rozwiązywała problem ogrzewania [emoji4]Kolega ma rację. Napisałem parę postów wcześniej jak mi to pomogło.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
master8406 Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 To po lekturze postów wynika że nagrzewnicę wymieniamy bez demontażu kokpitu od strony nóg kierowcy? Jeśli jutro nie powiedzie się odpowietrzanie to kupię nagrzewnice nową. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Pozdrawiam
m4ever Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 To po lekturze postów wynika że nagrzewnicę wymieniamy bez demontażu kokpitu od strony nóg kierowcy? Jeśli jutro nie powiedzie się odpowietrzanie to kupię nagrzewnice nową. Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. PozdrawiamZdjąć musisz schowek pod kierownicą, zaślepkę od nagrzewnicy i czujniki od pedałów. Dokładny opis jest na forum jak napisałeś. Mam nadzieję że masz ogrzewany garaż bo w zimie to lipa robić grzanie. Powodzenia [emoji6]Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
master8406 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam ponownie. Odebrałem audi po odpowietrzeniu układu. Operacja zakończyła się niepowodzeniem. Po powrocie pod blok znów leci zimne powietrze. W serwisie mowili ze trzeba było odwrócić przewody bo otwór odpowietrzający był na dole. Teraz zasilanie mam na dole a powrót u góry. Dolny przewód jest gorący a górny prawie zimny. Muszę wiedzieć na 100 procent czy dół ma zasilać czy góra. Jest filmik na YT w którym gość odpowietrza i mówi że dół zasila a góra to powrót. Pomożecie? Czy jest jakaś procedura odpowietrzania tego alt? Gdzies czytałem ze zbiorniczek trzeba odkrecic i podniesc jak najwyzej. Jaka jest kolejność? Tracę cierpliwość do tego auta. Pozdrawiam
k232 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Dolny na być chłodny a górny ma być gorący.
m4ever Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Kurcze. Wezmę po robocie rozgrzeje autko trochę i sprawdzę czy na pewno jest u góry wejście i napiszęWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 10 minut temu, m4ever napisał: Kurcze. Wezmę po robocie rozgrzeje autko trochę i sprawdzę czy na pewno jest u góry wejście i napiszę Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Po co będziesz rozgrzewał jak już jechałeś i widziałeś, że jest źle, dolny ma być chłodny a górny gorący, jedź do specjalistów niech poprawiają ?
m4ever Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Po co będziesz rozgrzewał jak już jechałeś i widziałeś, że jest źle, dolny ma być chłodny a górny gorący, jedź do specjalistów niech poprawiają [emoji16]I tak już rozgrzałem i chyba za bardzo bo obudowa gorące tak samo. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rabbi Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Godzinę temu, master8406 napisał: Witam ponownie. Odebrałem audi po odpowietrzeniu układu. Operacja zakończyła się niepowodzeniem. Po powrocie pod blok znów leci zimne powietrze. W serwisie mowili ze trzeba było odwrócić przewody bo otwór odpowietrzający był na dole. Teraz zasilanie mam na dole a powrót u góry. Dolny przewód jest gorący a górny prawie zimny. Muszę wiedzieć na 100 procent czy dół ma zasilać czy góra. Jest filmik na YT w którym gość odpowietrza i mówi że dół zasila a góra to powrót. Pomożecie? Czy jest jakaś procedura odpowietrzania tego alt? Gdzies czytałem ze zbiorniczek trzeba odkrecic i podniesc jak najwyzej. Jaka jest kolejność? Tracę cierpliwość do tego auta. Pozdrawiam Stefan czy nagrzewnicę wymieniłeś?
master8406 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Nagrzewnicy nie wymieniałem. W pierwszej kolejności chcę podłączenie nagrzewnicy doprowadzić do stanu jaki powinien być. Jeśli układ dalej będzie oporny do odpowietrzania to wtedy kupię i będę zmieniał tyle że sam nie mam warunków do tego bo mieszkam w bloku i nie mam garażu. To wynika z tego że przewody do nagrzewnicy mam zamienione. Może to jest problemem w odpowietrzaniu. Dziękuję Wam za odpowiedzi i jesli komuś cos sie nasunie na myśl to proszę napisać. Pozdrawiam
master8406 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Panowie chciałem jeszcze zapytać czy ktoś wymieniał te przewody od nagrzewnicy? Jest tam możliwie normalne dojście żeby je zamienić? Czy trzeba połowę gratów odkrecać od silnika?
master8406 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 5 godzin temu, k232 napisał: Dolny na być chłodny a górny ma być gorący. Jesteś tego w 100% pewny? Znalazłem coś takiego https://a4-klub.pl/topic/250028-płukanie-nagrzewnicy-domowym-sposobem-zdjęcia/ Kolega pisze że dolny jest doprowadzający. Drugie źródło https://m.youtube.com/watch?v=Ff0KxEW6d4o Tutaj też jest komentarz że dół zasila. Jak to w końcu jest. Nie chciałbym bardziej komplikować sprawy jak jest. Pozdrawiam
Rabbi Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 (edytowane) Stefan narobisz się,napłukasz,nacudujesz z odpowietrzaniem a i tak skończy się na wymianie nagrzewnicy jak chcesz mieć ciepło.Taka jest prawda PS. A węże nie tak prosto jest zamienić bo średnio wtedy pasują Edytowane 7 Lutego 2018 przez Rabbi
Karol89 Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Panowie Kupujecie nowe nagrzewnice czy używki ? Jak nowe to jakiej firmy? Oraz jaki koszt ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się