RoBi_Rs Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Tak jak w temacie. Ciężko pali rano. Przeglądałem podobne tematy, część porad ok ale postanowilem zrobic logi które pokazą czy wszystko jest ok z wtryskami itd... Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 018) Log (3 - 007) Log (4 - 013) Log (5 - 023) Logi zrobione dzisjaj . Do dnia dzisjejszego załozony zawor zwrotny zaraz na wyjsciu z baku. Nie pomógł. Założone za filtrem paliwa weże przezroczyste czy czasem nie zaciąga powietrza. Nie zaciaga , paliwo w wężach. Co o tym myslicie. Mam swoja teorię o uszczelnieniu pompek w głowicy.... a jakie jest wasze zdanie ??
vauxhall95 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Uszczelnienia na pompkach-postaje poduszka powietrza w kanalach w glowicy kompresja swiece zarowe
RoBi_Rs Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Uszczelnienia na pompkach-postaje poduszka powietrza w kanalach w glowicykompresja swiece zarowe Z tego zostaje poduszka powietrza, czyli uszcelki na pompkach... i świece... komprecha odpada bo auto 10 tys km temu po kapitalnym remoncie...po remoncie była sprawdzana i głowę urywa... wyglada na to że jutro sie tym zajmę... EDIT. Dzisjaj rozkręciłem góre i na pierwszej pompce pekł w pół trzpień zamocowany w talerzyku pompki i na popychaczu w śrubie. Telefonicznie znalazłem w serwisie boscha w Piekarach sląskich. Pojechałem kupic i okazało sie że mam inny trzpień. Mam starego modelu, taki prosty który był awaryjny. Potem zmienili na lepszy ktory jest kształtem inny. I aby zamontować tego nowego, to trzeba zmienic sruby kontrujące na walku popychacza. Zamówiłem 4 komplety ze śrubami, uszczelkami, trzpieniem. W poniedziałek składam i we wtorek po nocy będzie próba czy to było winą... Edit z poniedziałku:) Ok. Autko po reanimacji uszkodzonej części. Przy remoncie silnika wymieniłem uszczelki na pompkach, zrobiłem na nich 10kkm i dzisjaj zapodalem nowy zestaw na kazdą pompkę.. Przeróbka trzpienia na wersję poprawioną aby nie było niespodzianek, mam nadzieję że te nowe ulepszone są dobre.... Autko zagadało bez problemu, delikatnie jakby coś gdzieś postukiwało, ale to moje dziwne odczucie, wiem te typy tak mają... Zobaczymy czy jutro z rana odpali od strzała. Mam taką nadzieję ale życie pokaże że będzie inaczej :/ ... Jutro dzięki uprzejmość Arthurra poddamy go jeszcze skanerowi vag czy dawki są ok... Jedno ważne pytanie... Najważniejsze logi jesli chodzi o dawki to 18 i 23 dobrze mówie :?: Jeśli będą dużę odchyły bo były wymieniane trzpienie i śruby na popychaczach pompek, to jak korygować ustawienie śrubą :?: Śruby były ustawiane bez zegara pomiarowego, ktory wskazuje najniżej położony punkt wciśnietej pompki. Śruba była odkręcona na 200 stp jak jest zalecane do atj i ajm . Jeśli dawki wyjdą kiepskie -,+ to w którą stronę podciągnąć śrubę :?: poluzować czy dociągnąć ja :?: na 180 czy 220stp :?: Poniżej starałem sie opisać dla potomnych to co robiłem Wiecie o co tutaj chodziło więc nie będe sie rozpisywał z demontażem wszystkiego. To było powodem wymiany starych trzpieni na nowe podobno ulepszone ktore są montowane w młodszych rocznikach. Pękniety trzpień na pół. Podobno to normalka :/ Nowy trzpien po lewej, pękniety w środku a po prawej stary trzpień w śrubie. widok z innej strony Ciekawostka dość ciekawa te opiłki na pompce to amelinium tak dokładnie z wyrabiających się gniazd popmki Widoczne na pompce ślady otarcia o głowicę te jasne paski koło oringów. Ale ok przechodzimy dalej... Czyścimy pompki, zakładamy nowe oringi, pierscien i zawleczkę. W gore talerzyka wciskamy nowy trzpień. Tak to wygląda Z nowym Ze starym Luzne pompki w głowicy Ze śrubami Do montażu śrub i regulacji powinniśmy mieć specjalny zegar który pokaże nam ramię popychacza w najniższym położeniu( wcisnieta pompka). ja to robiłem na oko z uzyciem waserwagi Jesli mamy ramie popychacza w najniższym punkcie to skręcamy srubę do oporu a potem ją luzujemy o 200stp. Bez odpowiednich narzędzi cięzko ale ja se poradziłem kątomierzem Zaznaczamy śrubę a potem ja cofamy i kontrujemy nakrętką i tak każdą... opis troszku skrócony bo wspomniane tam powinno być o odległosci ustawienia pompki itd ale to mozna znaleść na stronie Vag , Vw ... skręcamy do kupy... palimy i vagujemy.... Info z rana. Silniczek zagadał za pierwszym razem tak jak zawsze Troszku nim szarpneło ale powinno być ok... Świerze logi : Log (0 - 001) Log (1 - 004) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 018) Log (5 - 023)
RoBi_Rs Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 juz wiesz ze jest ok ... z logów tak.. ale problem nie znikł :/ dalej pali jak palił... pisze tez tutaj bo może ktoś przerabiał ten temat w swojej A4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się