karol2984 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 Cześć, jakie powinny być prawidłowe napięcia na czujnikach? Mi pokazuje coś takiego na jałowym 1-1080v 2-1520v 3-0,620v 4-1,040v
german81 Opublikowano 2 Listopada 2012 Opublikowano 2 Listopada 2012 a w którym bloku to sprawdzasz ?
karol2984 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 016 ---------- Post dopisany 03-11-2012 at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany 02-11-2012 at 16:39 ---------- pomoże ktoś?
proxyl Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 A ja mam w bloku 016 tak: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i też nie wiem czy to ok a mam objawy padającej cewki bądź czegoś z WN. Dziś zamieniłem cewkę z 2 cylindra na 4 i logi wyszły bardzo podobnie jak na zamieszczonych. Świece prawie nowe, dedykowane do silnika AEB. pozdr
karol2984 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 takie coś znalazłem 016,0,uregulowanie zapukane (sygnał czujnik pomiarowy zapukać) 016,1,cylindry 1,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V) 016,2,cylindry 2,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V) 016,3,cylindry 3,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V) 016,4,cylindry 4,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V) a u mnie jest na nagrzanym tak: 1,280v 1,360v 0,620v 0,800v ---------- Post dopisany at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- a jakie paliwo lałeś?
german81 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 na napiecie nie ma co zbytno zwracac uwagi , warzniejsze jest czy cofa zapłony i jesli cofa to o ile mozna to sprawdzic w siniku ADR i AEB w bloku 13 logujac to dynamicznie czyli 3 bieg 1500-6500 obr .
karol2984 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam ponownie, odświeżam temat bo sprawdzaliśmy z mechanikiem te czujniki i na 2 cyl. pokazuje na jałowym ponad 3v, co może być tego przyczyną dodam że sonda jest ciągle na minus 25%?
german81 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 masz jakies błedy z czujników skowych ? zrób logi dynamiczne z bloku 2 7 2 13 to zobaczymy co jest nie tak .
karol2984 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2013 nie mam właśnie żadnych błędów oprócz 561 skład mieszanki, najlepsze jest to że na benzynie chodzi ok tylko na gazie szarpie przy około 2500obr. przy przyszpieszaniu i za cholere nie mogli tego zlikwidować
german81 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 zrób logi z bloku 2 7 2 13 bo ten bład jest od skałdu mieszanki i jest najprawdopodoniej spowodowanu nieszczelnoscia lub uszkodzona przepływka .
karol2984 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 logi nie wiem kiedy uda mi się zrobić i czy będą poprawne, mechanik mówił że to może być coś z zapłonem ale cały układ nowy a jak nie to wypalony zawór ---------- Post dopisany at 10:02 ---------- Poprzedni post napisany at 10:00 ---------- czasy wtrysków mam ponad 3ms na jałowym, odpala dobrze, silnik równo chodzi
german81 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 jak masz czasy wtrysku ponad 3ms na biegu jałowym to jest za duzo i pewnie przepływ jest ponad 3 g/s .
karol2984 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ponad 6 O Ile Dobrze Pamiętam ---------- Post dopisany at 17:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:58 ---------- Ale jeszcze jutro może uda się sprawdzić Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
german81 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Opublikowano 7 Czerwca 2013 zrób logi bo z tego co piszesz to na 99 % masz uszkodzony przepływomierz .
karol2984 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 zrobiłem kilka logów na postoju w garażu Log (0 - 002,002,002) Log (1 - 007,007,007,007) Log (2 - 016,016) Log (3 - 013) Log (4 - 008,008,008) ---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ---------- lekko pomieszane ale te na dole są dzisiejsze ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- w bloku 13 widać że coś się dzieje, czy to jest wypadający zapłon?
german81 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 wymien przepływke i wszystko wruci do normy .przepływka mierzy stanowczo za duzo na wolnych obrotach powina mierzyc ok 2,5 g/s a nie tak jak u ciebie ponad 5 g/s.
karol2984 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 mam 2gą nie wiem czy sprawną zaraz pójdę podmienię i zrobię jakieś logi ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:13 ---------- Log (0 - 002,002) ---------- Post dopisany at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- 1szy log to te 2ga ale jeszcze gorsza bo silnik aż mało nie gasł, a 2gi log to ta co była na początku
german81 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 obydwie przepływki nadawaja sie do wyrebu rabarbaru
karol2984 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2013 spróbuję wyczyścić, benzyna ekstrakcyjna się nadaję?
german81 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Opublikowano 9 Czerwca 2013 mozesz spróbowac ale watpie zeby to pomogło . bezyna ekstrakcyjna bedzie ok .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się