Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycieraczka tył, nie wiem co jej jest?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

nie mogę sobie poradzić z wycieraczką tył. Wszystko rozebrałem, nasmarowałem, poskładałem i dalej nie idzie ale tylko z sammym ramieniem, silniczek bez wycieraczki lub z postawioną wycieraczką i ramieniem do góry śmiga idealnie.

Tak to wygląda:

Silniczek do wymiany??

Opublikowano

wyglada ze jakiś problem z silniczkiem ja bym wymienił ale może wystarczy wizyta u elektryka

Opublikowano

to nie wyglada na to jak by nie mial sily. slychac przeciez ze przeskakuje gdzies na trybach

Opublikowano
to nie wyglada na to jak by nie mial sily. slychac przeciez ze przeskakuje gdzies na trybach

Ja uważam tak samo, raczej silniczek do wymiany :wink:

Opublikowano

a może mechanizm wycieraczki się zaciera ja miałem podobnie ale wszystko rozebrałem wszystko pordzewiałe może w tym jest przyczyna ale gdybać możemy jak masz czas to wyciągnij i zobacz a jak nie to wymiana ale tak czy siak musisz mechanizm wyciągnąć to chyba warto zaglądnąć do środka

Opublikowano

U mnie zaczęło się od zacinania wycieraczki, potem zaczęła coraz wolniej chodzić, aż wreszcie w poniedziałek padła całkowicie. Wykręciłem cały silniczek, wyczyściłem, nasmarowałem, ale to nie pomogło. chyba umarł silniczek, więc musiałem zamówić nowy.

Opublikowano

A cóż może być przyczyną "przycinania" się takowej wycieraczki, jeśli nie ma przy tym efektów akustycznych? Jak włączę wycieraczkę to np. od pozycji "0" do krańcowej przesuwa się bez przerwy, a z powrotem do "0" potrafi się tak jakby przyciąć - czasem 1 raz, czasem 2, czasem wcale...?

Opublikowano

rozbiorę jeszcze raz i zobaczymy, jeśli silniczek działa to chyba jakaś usterka mechaniczna musi być? Ma ktoś jakiś patent żeby zaślepić dziurę po wycieraczce w razie deszczu?

Opublikowano

Ja na szybko zwinąłem w rolkę taki gumowy pasek, wsadziłem na ciasno w ten otwor i od zewnątrz okleiłem to dość grubo taśmą izolacyjną. jakoś dalo rady przez kilka dni:wink:

Opublikowano
U mnie zaczęło się od zacinania wycieraczki, potem zaczęła coraz wolniej chodzić, aż wreszcie w poniedziałek padła całkowicie. Wykręciłem cały silniczek, wyczyściłem, nasmarowałem, ale to nie pomogło. chyba umarł silniczek, więc musiałem zamówić nowy.

kupiłeś sam silniczek czy cały element?

Opublikowano

Kupiłem cały element - Valeo 270zł.

Opublikowano
to nie wyglada na to jak by nie mial sily. slychac przeciez ze przeskakuje gdzies na trybach

To akurat można sprawdzić, po rozebraniu widać w jakim stanie jest zębatka. Można ją delikatnie podnieść do góry i obejrzeć z każdej strony. Ja dziurę po wycieraczce zakleiłem zwykłą taśmą, i też trzymało :decayed:

Opublikowano

Można ją delikatnie podnieść do góry i obejrzeć z każdej strony.

U mnie da się ją zdjąć, zębatka jest dobra tak jak i ślimak od silniczka, wydaje mi się że ten metalowy mechanizm jest uszkodzony, chyba ktoś już próbował sam naprawiać. Poszukam uszkodzonego silniczka żeby tylko ten mechanizm wymienić.

Opublikowano
Można ją delikatnie podnieść do góry i obejrzeć z każdej strony.

U mnie da się ją zdjąć, zębatka jest dobra tak jak i ślimak od silniczka, wydaje mi się że ten metalowy mechanizm jest uszkodzony, chyba ktoś już próbował sam naprawiać. Poszukam uszkodzonego silniczka żeby tylko ten mechanizm wymienić.

A pokaż fotkę jak to wygląda? Co tam się mogło zepsuć?

Opublikowano

Miałem to samo w B5 plastikowa zebatka się wytarła,wkladanie podkładki pod slimak nic nie dało. Jedyna rada to nowa zębatka o ile da sie kupić lub nowy silniczek...

Opublikowano

Tak to wyglądało u mnie po rozebraniu:

DSC02696.jpg

<br /><br />

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...