wjot1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 Witam, Od jakiegoś czasu tłumik wydaje dziwne metaliczno-zgrzytające dźwięki gdzies tak od 2k obrotów w zwyż. Myślałem,że mam posypany katalizator, wywalilem wkład i wstawiłem rurkę przelotową w obudowę kata, lecz jest dalej to samo, może nawet ciut głośniej niż było. Zauważyłem, że na łączeniu przedniego ze środkowym tlumikiem (tam jest taka klamra na śrubach ze sprężynami) musi być chyba jakaś nieszczelność bo często widzę w tym miejscu wilgoć i krople wody. Czy możliwe, że przez taką dziurkę jest taki hałas ? Jak się z tym uporać?
tomekhxc Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 wyrzuc to zlacze i zaspawaj bo przewaznie tam wydmuc**je a jesli nie pomoze to pewnie masz ktorys tlumnik przepalony
wjot1 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Opublikowano 3 Listopada 2012 Hmm, slyszałem kiedyś, że spawanie tłumika, to nie najlepszy pomysł - jak się to ma w rzeczywistości? Jak sprawdzić, czy tłumik jest przepalony? Pytam, ponieważ wolałbym samemu zdjagnozować i ewentualnie podjechać do speca, żeby zrobił konkretną czynność, niż płacić im za samo zdjagnozowanie...
tomekhxc Opublikowano 3 Listopada 2012 Opublikowano 3 Listopada 2012 e tam ja jezdze na zaspawanym juz chwile bo mi ciagle ta oslone wydmuchiwalo i tamtendy paskudnie swiszczalo teraz problem z glowy . a jesli to nie ta obejma i jest az tak glosno no to tlumniki nie przytrzymuja spalim tylko je wydmuc**ja i jest rezonans , najlepiej podjedz do mechanika bedziesz mial auto w gorze i zobaczysz na calym ukladzie co sie tam dzieje
tomcioo18 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 ja w poprzednim aucie czyli golfie też miałem pospawany i jakoś dawał rade dłuższy czas
blejk83 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Jak nie chcesz tego spawać to kup pastę do tłumików i na nią to złóż, u mnie pomoglo
wjot1 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Opublikowano 5 Listopada 2012 W ogóle dziwna sprawa, bo oprócz wspomnianego dźwięku poloneza (pierdzenia)przy przygazowaniu, jak obrotomierz spada i mija próg 2k obr. (lecąc w dół), to słychać takie specyficzne "coś" - przez sekundę taki właśnie dźwięk "pierdzenia" (który pojawia się głównie przy gazowaniu 2k w zwyż)
eu4yaon Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 moze ktos dokladnie opisać miejsce lub najlepiej dać zdjecie miejsca ktore jest powodem tego pierdzenia od 2k obrotów ??
krzysiekml Opublikowano 5 Listopada 2012 Opublikowano 5 Listopada 2012 Wojtek,jak wywaliłeś wkład to nie dziw się że teraz masz dzwięk jak stary poldek czy tam fiacior,(ta za chwilę będą różne opinie)ja walczyłem z tym problemem w poprzedniej a4 1,8 ADR,wsio było oki. do puki nie uszkodziłem i wydłubałem wkładu,po krótkim czasie poleciał środkowy tłumik i doszły jeszcze bardziej niesamowite dzwięki,po założeniu kata ze stalowym wkładem i dołożeniu krótkiego przelotowego tłumika i wymianie środkowego na nowy wsio wróciło do normy,co prawda po roku zaś rezonansy się zaczęły
wjot1 Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Krzysiek, przed wybiciem wkładu czytałem sporo na temat wywalania kata. Były różne opinie na ten temat. Ale problem polega na tym, że już przed wywaleniem kata był taki dźwięk. Po wywaleniu może się ciut pogorszył. A więc nie szukałbym tu związku pomiędzy wybiciem wkładu, a takim hałasem. W każdym razie, nie obejdzie się chyba bez wizyty u mechanika. Pzdr
sokal Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 No prawda jest taka że jedynym sensownym sposobem jest wjazd na kanał i dokładne oględziny/osłuchanie/obmacanie całego układu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się