Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki interes rozkręcić za kwote 130 - 170 tys


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Kupić kilka busów 8-smio paletowych i wrzucić do firmy roberts, stała robota, po odjęciu kosztów, koło 2,5 tys z jednego auta zostaje, termin płatności do 30dni, pewne kilometry, zwrot kasy za autostrady.... tak na szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech bardzo dobrze prosperują tzw. trinkhalle, czyli hurtownie z napojami, wodą mineralną i piwem, zawsze zlokalizowane obok dużych marketów, dobre ceny promocje i sprzedaż tylko skrzynkami, no ale u nas butelek zwrotnych nie ma, tylko piwo, także chyba raczej nie na nasze warunki taki biznes.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupić kilka busów 8-smio paletowych i wrzucić do firmy roberts, stała robota, po odjęciu kosztów, koło 2,5 tys z jednego auta zostaje, termin płatności do 30dni, pewne kilometry, zwrot kasy za autostrady.... tak na szybko

Pracujesz w tej firmie Roberts ? :decayed:

Patrząc po ilości ogłoszeń sprzedaży stosunkowo nowych busów myślę, że to nie taki prosty biznes.

Możesz rozwinąć jakie masz "koszty" na myśli, że zostaje 2500zł ? Rozumiem, że to już po opłaceniu kierowcy ?

Edytowane przez carrera369
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pracuje

Kolega tam wstawił auto i nic go nie obchodzi, kase ma po 14 dniach, po opłaceniu kierowcy i leasingu zostaje koło 3 tys

Jeśli ktoś planuje kupić busa i sam go prowadzić nie kupujcie plandeki, tego jest wszędzie mnóstwo

Ja prowadze małe chlodnie, trochę to inaczej wyglada

Fakt, ze Leasing firanki 2500 a małej chłodni 4500. Ale no póki co, a nie zawsze złapie chłodniczy ładunek, auto w dwa tygodnie robi na koszty, kolejne dwa juz na zyski.

Liczę cały miesiąc 15000 km- za to płace kierowcy i paliwo plus leasing

Jak na firankę macie stawkę 0,33-0,37, tak na chłodni z włączonym agregatem oczywiście 0,5-0,7, mam paru klientów, dla których czasem sie smignie po 0,85 eurocentów za km

Na duże Chlodnie tez jest zapotrzebowanie ale to juz inna kasa, inna bajka

Edytowane przez mojeA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega wstawił do Robertsa firankę czy właśnie chłodnię ? Tak jak piszesz to istotna różnica.

Nawet jak masz nowy samochód i kumatego kierowcę to jednak zawsze coś jest o zrobienia przy samochodzie - szczególnie jak masz kilka takich busów. Serwis samochodu też kosztuje.

Widzę, że mieszkasz w Niemczech - rozumiem, że pracujesz jako spedytor w niemieckiej firmie ? Kierowcy to Niemcy czy Polacy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czasem sie smignie po 0,85 eurocentów za km

Taka stawka na busa chłodnię to chyba na jakieś expressy, typu "polska chiny w dwie godziny", które rzadko się trafiają, normalnie nikt takich pieniędzy nie płaci.

Na giełdach za busa plandekę po EU płacą 0,3-0,4, jak wyciągnięcie śrędnio 0,4 z miesiąca przy 15-18 tys km to jest cud, realnie 0,33-0,35e, chłodnie trochę więcej za km, ale też kokosów nie ma,

W zeszłym tygodniu wystawiłem ładunek w PL 519km z pomorza do stolicy na dużą chłodnię 33epal, to na transie taka licytacja, że ładunek poszedł za 1450zł netto.

co daje około 0,67e za km (za duże auto!) z rok, dwa lata wstecz za tyle nikt nie jechał, a teraz rynek jest tak zepsuty, że szkoda gadać...

W tym roku w styczniu, żadna ze znanych mi firm transportowych nie zarobiła, ile aut na pusto wracało czasem przez całą EU by przeczekać kryzys

w PL stawki są strasznie niskie, na obojętnie jakie auto, nie opłaca się

w EU już lepiej, ale kokosy już dawno się skończyły, a teraz dodatkowo kwestie płac minimalnych dla kierowców dodatkowo odstraszają od tego interesu

a oddać auto do spedycji na strzał w kolano

większość tak was wyportkuje, że po czasie odechce wam się auta

na otomoto trafiają się oferty typu - kup Pan busa, gwaratujemy 0,4e za km i przebieg 15.000 km miesięcznie, a pózniej w umowie macie *

* przebieg miesięczny gwarantowany, zapewniany 10.000 km

albo tak was przeorają, że kierowca po 3 dniach padnie na ryj ze zmęczenia i wtedy kary i kary za opóźnienia, za nie dotrzymanie warunków zlecenia i stawka leci w dół

i żeby nie było, w temacie transportu siedzę już parę ładnych lat w tzw. TIR-ach i naprawę, przed podjęciem decyzji o kupnie auta musicie być bardzo obeznani w temacie, jakie auto, gdzie jeździmy, miejsce do prowadzenia działalności,giełdy transportowe, kierowca, księgowa, gps, język obcy, płatności 60 dni, itd bo wtopić naprawdę łatwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdybym miał takie pieniądze ,oprócz swojej działaności ogarnąłbym jeszcze kilka innych interesów. Ale kto Ci powie na czym najlepiej zarobić? :grin: jeszcze jak streści jak to znaczy że jest idiotą :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 130 tys. można postawić myjnie kranową a nie bezdotykową :) Pamiętaj że w takich biznesach liczy się efekt skali - dużo procedur, podłączenie itp do dwóch stanowisk jest nieopłacalne.

Monitoring który nic Ci nie daje - ukradną Ci kasetkę z kasy z 300 złotymi narobią szkody na 3 tys.

otworzą Ci budowę obok to nie nadążysz sprzątać stanowisk.

Biznes jak każdy inny ma swoje plusy ma i minusy - ale to jest biznes na ,,wolną,, kasę a nie biznes na życie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...