Lishoo 1 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam, Panowie szukam ostatnio jakichś informacji i ciężko cokolwiek znaleźć, ale może wy macie jakieś informację i doświadczenie? Czy wie ktoś o jakimś turbo mocniejszym niż to montowane w 1Z czyli GT15 na stałej geometrii które podchodzi z jak najmniejszą ilością przeróbek? Myślałem o GT17 WG, montowanych np. w Vito 2.2, Sprinterach, Transitach, Saabach - oczywiście różnią się sposobem montażu, przerabiał już ktoś coś takiego? Stara poczciwa GT15 u szfagra działa ciągle jak nówka ładując 2,15 bara, a w peaku 2,5 bara, ale myśląc przyszłościowo przydało by się coś lepszego szczególnie że teraz jest jeszcze więcej koksu niż było to na chipie ustawiane Wszyscy polecają ładować VNT, ale chcielibyśmy spróbować czegoś innego, szczególnie że z VNT jest więcej kłopotu niż WG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clinque 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 kozacka musi byc jak laduje 2,5 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Hehe no trochę źle napisałem ładuje 1,15-1,50 sama turbinka 2,5 to ciśnienie całkowite oczywiście Chociaż przy wysokich obrotach to na otartym całkiem WG ładuje 0,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekTDI 0 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 1.5 bara w peaku na tak małą dupną suszarkę to grubo nawet bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Hehe no właśnie czujnik jest tylko do 2,5 bara, po zmostkowaniu n75 na serii ładuje cały czas 2,5 bara całkowitego tak że turbo daje radę, szczególnie po chipie tylko chodzi o wytrzymałość turbo przy takim ciśnieniu, podobno bezpiecznie jest tylko do 2,15. Szwagier na chipie jeździ już od 2009r i zrobił już na pewno grubo ponad 20000km, a turbina nie bierze nic, a nic oleju. W ogóle auto jeździ malina odkąd jest chip, a nic złego się nie działo/nie dzieje tak że samo to człowieka cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fahoo 0 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Tylko vnt Duże turbo na wg nie ma najmniejszego sensu. Były u nas prowadzone próby z turbina T3 na wg -efekty? Z dołu jak sdi do 2500 nic a potem uderzenie newtona w krzesło bardzo nie zdrowe dla ukł. korbowego i ukł. napędowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Fahoo, dzięki za odpowiedź. Zdecydowaliśmy się jednak na VNT i czeka już w garażu gt17v, szwagier kompletuje graty i trzeba będzie zarwać kiedyś kolejną nockę, fajnie by było jeszcze zrobić pomiar na hamowni przed włożeniem turba i korekcie, bo zmieniło się już trochę gratów od czasu chipa i autko jeszcze lepiej goni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Można wsadzić większe koło kompresyjne które robi Ci ciśnienie. Roztacza sie tylko aluminiową obudowę. Mocowania itp masz wszystko to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się