st4yKool Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam, To mój pierwszy post, ale ponieważ nie mogę postować w dziale Newbie (pewnie dlatego ze konto założyłem dawno, ale go nie używałem..) chciałbym się krótko przywitać Mam na imię Marcin, 27 lat, Warszawa i właśnie w moje łapki wpadł srebrny AFN z 99'. Kabel przyszedł dziś, wiec spróbowałem zrobić logi, pierwszy raz, stad prośba o wyrozumiałość. Linki: Imageshack - basic000.jpg Imageshack - basic003.jpg Imageshack - basic004.jpg Imageshack - dyn011.jpg Imageshack - norm000k.jpg Imageshack - norm001.jpg Imageshack - norm003.jpg Imageshack - norm004.jpg Imageshack - norm013.jpg Imageshack - norm023.jpg Niestety auto miało około 70 C i nie miałem już czasu go dogrzać. Dajcie znać proszę, czy mam powtórzyć logi czy te które wrzuciłem wystarczą żeby nakierować na to co jest przyczyną odcięcia doładowania przy dużym obciążeniu. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam, Marcin ---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 23:47 ---------- Dodam jeszcze, że miałem taki błąd: 17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
st4yKool Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 Rozumiem, ze reszta.. typu korekcja wtryskow(zgaduje:)), EGR, pompa, przeplywomierz, etc.. w miare OK? Jeżeli to tylko sprezarka, to prosilbym o info na PW gdzie to zrobic za rozsadna kase w Warszawie lub w weekendy w okolicach Chełma (lubelskie). Dzieki, pozdro!
danielom Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Nie zadawaj pytań tylko leć to czyścic bo 1,5 bara na ta turbinę zbyt dobrze nie wpływa
st4yKool Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 Miałeś zapewne na mysli 2.5 bara ;-) Problem polega na tym, ze narazie nie wiem u kogo to zrobic. Probowalem pisac do CHIPTUNING R-Performance ale bez odzewu. Poszukam na forum jeszcze, moze ktos z Wawy polecal jakis zaklad/mechanika..
spanky Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Miałeś zapewne na mysli 2.5 bara ;-) 2.5 bar - 1 bar [atmosferyczne] = 1.5 bar -> ładowanie sprężarki , u Ciebie ładuje jeszcze więciej , poza zakres MAP sensora
danielom Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Miałeś zapewne na mysli 2.5 bara ;-)Problem polega na tym, ze narazie nie wiem u kogo to zrobic. Probowalem pisac do CHIPTUNING R-Performance ale bez odzewu. Poszukam na forum jeszcze, moze ktos z Wawy polecal jakis zaklad/mechanika.. Poczytaj, pozniej madruj. Mozna to zrobic samemu i nie jest to jakies bardzo skomplikowane.
st4yKool Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 Spokojnie.. dopiero zaczynam sie tym interesowac A samemu nie ma nawet mowy zebym sie tego podjal. Nie mam sprzetu, garazu, umiejetnosci.. Nie mniej jednak dzieki za wyjasnienie
grzegorzmen Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 Jak nigdy nie miałeś styczności z mechanika to sam nie grzeb. bez garażu zrobisz ale bez narzędzi już nie . Jak by się wydawało to czyszczenie Turbiny nie jest taka prosta sprawą dla laika. Niemniej musisz to zrobić bo ci turbo odfrunie w niedalekiej przyszłości .
st4yKool Opublikowano 21 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2012 Odkopuje, ale mysle ze komus moze sie przydac to info.. Poniewaz naczytalem sie o Wynn's EGR/Turbo cleanerze i tego typu srodkach.. wyprobowalem jego dzialanie... PORAZKA. Nie wiem co zrobilem zle.. ale srodek w ogole nie dociera do czesci goracej.. wyczyscil tylko wirnik od strony zimnej i tyle.. nic sie nie poprawilo. Dzis udalo mi sie w koncu dotrzec do mechanika (RODA w Wwie) i turbo zostalo wyczyszczone, po czym wszystko wrocilo do normy. Autko rownomiernie przyspiesza i nie przeladowuje. Nie robilem logow, bo nie mam obecnie czasu, ale jestem b. zadowolony ze w koncu nie bede musial sie obawiac o odciecie doladowania podczas wyprzedzania etc.. :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się