Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

To mój pierwszy post, ale ponieważ nie mogę postować w dziale Newbie (pewnie dlatego ze konto założyłem dawno, ale go nie używałem..) chciałbym się krótko przywitać :)

Mam na imię Marcin, 27 lat, Warszawa i właśnie w moje łapki wpadł srebrny AFN z 99'.

Kabel przyszedł dziś, wiec spróbowałem zrobić logi, pierwszy raz, stad prośba o wyrozumiałość.

Linki:

Imageshack - basic000.jpg

Imageshack - basic003.jpg

Imageshack - basic004.jpg

Imageshack - dyn011.jpg

Imageshack - norm000k.jpg

Imageshack - norm001.jpg

Imageshack - norm003.jpg

Imageshack - norm004.jpg

Imageshack - norm013.jpg

Imageshack - norm023.jpg

Niestety auto miało około 70 C i nie miałem już czasu go dogrzać.

Dajcie znać proszę, czy mam powtórzyć logi czy te które wrzuciłem wystarczą żeby nakierować na to co jest przyczyną odcięcia doładowania przy dużym obciążeniu.

Z góry dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,

Marcin

---------- Post dopisany at 23:49 ---------- Poprzedni post napisany at 23:47 ----------

Dodam jeszcze, że miałem taki błąd:

17958 Ciśnienie doładowania - różnica doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Opublikowano

sprezarka do czyszczenia

Opublikowano

Rozumiem, ze reszta.. typu korekcja wtryskow(zgaduje:)), EGR, pompa, przeplywomierz, etc.. w miare OK?

Jeżeli to tylko sprezarka, to prosilbym o info na PW gdzie to zrobic za rozsadna kase w Warszawie lub w weekendy w okolicach Chełma (lubelskie).

Dzieki, pozdro!

Opublikowano

Nie zadawaj pytań tylko leć to czyścic bo 1,5 bara na ta turbinę zbyt dobrze nie wpływa :wink:

Opublikowano

Miałeś zapewne na mysli 2.5 bara ;-)

Problem polega na tym, ze narazie nie wiem u kogo to zrobic. Probowalem pisac do CHIPTUNING R-Performance ale bez odzewu.

Poszukam na forum jeszcze, moze ktos z Wawy polecal jakis zaklad/mechanika..

Opublikowano
Miałeś zapewne na mysli 2.5 bara ;-)

2.5 bar - 1 bar [atmosferyczne] = 1.5 bar -> ładowanie sprężarki , u Ciebie ładuje jeszcze więciej , poza zakres MAP sensora

Opublikowano
Miałeś zapewne na mysli 2.5 bara ;-)

Problem polega na tym, ze narazie nie wiem u kogo to zrobic. Probowalem pisac do CHIPTUNING R-Performance ale bez odzewu.

Poszukam na forum jeszcze, moze ktos z Wawy polecal jakis zaklad/mechanika..

:facepalm:

Poczytaj, pozniej madruj. Mozna to zrobic samemu i nie jest to jakies bardzo skomplikowane.

Opublikowano

Spokojnie.. dopiero zaczynam sie tym interesowac :)

A samemu nie ma nawet mowy zebym sie tego podjal. Nie mam sprzetu, garazu, umiejetnosci..

Nie mniej jednak dzieki za wyjasnienie :)

Opublikowano

Jak nigdy nie miałeś styczności z mechanika to sam nie grzeb.

bez garażu zrobisz ale bez narzędzi już nie .

Jak by się wydawało to czyszczenie Turbiny nie jest taka prosta sprawą dla laika.

Niemniej musisz to zrobić bo ci turbo odfrunie w niedalekiej przyszłości .

Opublikowano

Odkopuje, ale mysle ze komus moze sie przydac to info..

Poniewaz naczytalem sie o Wynn's EGR/Turbo cleanerze i tego typu srodkach.. wyprobowalem jego dzialanie... PORAZKA.

Nie wiem co zrobilem zle.. ale srodek w ogole nie dociera do czesci goracej.. wyczyscil tylko wirnik od strony zimnej i tyle.. nic sie nie poprawilo.

Dzis udalo mi sie w koncu dotrzec do mechanika (RODA w Wwie) i turbo zostalo wyczyszczone, po czym wszystko wrocilo do normy.

Autko rownomiernie przyspiesza i nie przeladowuje.

Nie robilem logow, bo nie mam obecnie czasu, ale jestem b. zadowolony ze w koncu nie bede musial sie obawiac o odciecie doladowania podczas wyprzedzania etc.. :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...