Ckamil89 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Witam. Zwracam się do was z dość dziwnym przypadkiem a bynajmniej tak mi się wydaje. Otóż po odpaleniu rano samochodu jest wszystko okej przez jakieś 2-3 min chodzi na ssaniu mając jakieś 1200 obr. po czym wyłącza się ssanie i schodzi na około 900 i jest wszystko okej dopóki nie uzyska równych 90 stopni bo w tym momencie obroty podnoszą się do 1100-1200 obrótów i nie chca poniżej opaść aż do momentu póki nie ostygnie. VAG nie pokazuje żadnych błędów a bynajmniej tak mnie zapewniał mechanik który to sprawdzał, przepustnica była czyszczona profilaktycznie i zaadaptowana przez vaga jak i później po odłączeniu klemy przez kluczyk, przepływka wymieniona na nową i dalej to samo, sam juz nie wiem czego to może być wina? moze ktoś z was miał podobny problem? bede wdzięczny za pomoc... Pozdrawiam
sokal Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Mi to niestety wygląda na padniętą przepustnicę, no ale może jeszcze zrób logi jak to wygląda przy osiągnięciu temperatury... Choć dziwne że nie ma żadnych błędów Jak nie masz kabelka to poszukaj na forum kogoś z Twojej okolicy A z drugiej strony kabelek to koszt niecałych 40zł który szybciutko się zwraca
Ckamil89 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 odnośnie kabelka to go mam tylko mam problem z instalacją vaga a w zasadzie kiedyś miałem bo na lapie mam winde 7 proffesionala 64 bit i nie chce mi podejść to pod żadnego starszego vaga który by obsłógiwał jeszcze moją furmanke, albo po prostu jestem zbyt ciemny żeby ogarnąc instalacje tego programu
MATIUS Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 wiesz co ja tak miałem jak miałem słabe ładowanie na alternatorze jak się rozgrzął to obroty zawiesząły sie na 1100 ob r
sokal Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Najlepiej wyodrębnić sobie troszkę miejsca na dysku i postawić tam WinXP - najmniej kłopotliwe rozwiązanie
Ckamil89 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 ehh coś czuje że chyba jednak bez elektryka sie nie obejdzie, mam nadzieję że coś w końcu wynajdzie i to ogarnie bo jest to irytujące a mechanicy już 3 rozkładają ręce i każdy najchętniej by tylko podpinał pod kompa i zgarniał po 50 zł
Daniel87 Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 u mnie powodem zawieszajacych sie obrotow tak jak u Ciebie byl zawor EVAP, dla potwierdzenia ze to on to wykrec korek od wlewu paliwa i pojezdzij(vag tez mi zadnych bledow nie pokazywal). Jesli nie bedzie sie wieszal na wykreconym korku to bedzie wtedy ten zawor do wymiany
Ckamil89 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 Może faktycznie masz kolego racje, jutro jak będe jechał do roboty to tak zrobie, bo sam już naprawde nie wiem czego się łapać
wjot1 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Chodzi o ten zaworek par paliwa? jeśli jest uwalony, to na jeździe z odkręconym korkiem powinno być ok, tak ?
ja74687 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 tak. ale zobacz jeszcze VAGIEM jaką ma temperature bo może byc tak że jak czujnik się rozgrzeje to jakaś przerwa jest i może źle wskazywać i VAG też nic nie pokaże, bo jak samochód na dynamice nie traci ani nie faluja obroty to chyba raczej przepustnica jest dobra, chyba że się gdzieś przycina ale wątpię, a nie masz linki zamocno podciągniętej ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się