piowoz22 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Hej panowie. Problem jak powyzej. Czasem swieci sie tylko ESP. Wystarczy, ze zgasze silnik i odpale is wieca sie znowu obydwie. naprawde brak reguly. Sprawdzone vagiem wyskakuje blad polaczenia (intermittent). Czy istnieje mozliwosc sprawdzenia czy to prawy lub lewy? Vag niestety nie mowi nic na ten temat. Oczywiscie sprobuje je przeczyscic. Spotkaliscie sie moze z takim problemem? Pozdrawiam
emilk89 Opublikowano 9 Listopada 2012 Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja miałem podobny problem ale u mnie był to czujnik światła stop
piowoz22 Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Opublikowano 9 Listopada 2012 Na wszelki wypadek sprobuje i sprawdze czujnik stopu. Z drugiej strony swiatla stopu dzialaja jak nalezy.. ---------- Post dopisany at 18:17 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ---------- Teraz tak sobie przypominam, ze mialem jeszcze chyba blad czujnika skretu (Steering angle sensor). Czy adaptacja rozwiaze problem?
piowoz22 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 Wlasnie probowalem skalibrowac i nie dalo rady. Mam 3 bledy, ktorych nie da sie wykasowac. Popoludniu wkleje bledy tutaj na forum. Pozdrawiam ---------- Post dopisany 14-11-2012 at 01:23 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2012 at 12:46 ---------- Witam panowie, przepraszam za opoznienie. Wklejam bledy z Vaga: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 00518 3 Faults Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 37-10 - Faulty - Intermittent Dodam tylko, ze kalibracja czujnika skretu nie dziala/nie daje efektu. Pozdrawiam
piowoz22 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 Wymienialem wahacze z przodu. Z tym, ze kontrolki swiecily sie juz przed wymiana moze z tydzien. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
master4.0 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Witam Podepnę się pod temat bo ma podobny problem. Po uruchomieniu silnika zapalają się kontrolki ABS, ESP, kontrolka ręcznego i wielkie czerwone kółko z wykrzyknikiem na fisie. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika kontrolki gasną. Problem się powtarza co drugie, trzecie uruchomienie silnika. Na początku wymieniłem włącznik stopu, przez jakiś miesiąc, dwa był spokój i znowu to samo. Tym razem przyczyną był uszkodzony czujnik skrętu ( błędy w vag). Po wymianie i kalibracji znów miesiąc, dwa spokoju i kontrolki znowu świecą. W vagu znalazłem takie błędy: SILNIK -18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent ABS - 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - I grupa 17 INSTRUMENTS - 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent Takie błędy pojawiały się też przy wcześniej. Może ktoś pomóc, o co w tym wszystkim chodzi?
Beny Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 SILNIK -18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent ten błąd miałem jak wsadziłem HIDY xenony do autka, po wywaleniu ich problem zanikł... masz hidy w aucie?
master4.0 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Mam,xenony dołożył poprzedni właściciel, ale on nie miał takich problemów.
jajcosz Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam, podepnę sie pod temat (mam b5 1,9tdi). U mnie bez reguły przy odpalaniu raz świeca raz gasną kontrolki od ESP ABS, + 3 razy pika. Przy dohamowaniu z małej prędkości słychać pompę abs, z tego co wyczytałem to może być akus. Tak więc go naładowałem i kontrolki już się nie palą i nie pika. ABS i ASR działa - sprawdzałem w praktyce ..... ale...przy dohamowywaniu nadal załącza sie i buczy pompa, dodam, że sprawdzałem na vagu - brak błędów, a co ciekawe sprawdzałem też jak zczytuję vag prędkość z czujników i ku mojemu zaskoczeniu podczas jazdy wszystkie czujniki pokazywały tą samą prędkość. Auto mam od nie dawna, jak zdiagnozować co to może być, bo średnio mi się uśmiecha rozbierać każdy czujnik do skutku
jajcosz Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 tak jak pisałem auto mam od nie dawna, kupiłem już z taką bolączką. Chodzi mi tylko o to czy jest jeszcze jakaś opcja, żeby sprawdzić na vagu który to jest konkretnie czujnik ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się