iras_gda Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 przede wszystkim mało awaryjny no oby oby, ale pełnoletnie 20VT ma swoje kaprysy
roman_tyk Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 daj pan reduktor wiekszy, pomodz zaplony i na lpg bedzie 280
GRYFI Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 daj pan reduktor wiekszy, pomodz zaplony i na lpg bedzie 280 pytanie tylko po co? Na LPG ma być ekonomicznie a na PB ma być ogień.
fuso Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 jeżeli chodzi o instalacje LPG to auto przez poprzedniego właściciela miało założoną instalacje na reduktorze kme silver do 200hp i jest to zdecydowanie za mało dla silnika po czipie mtm, w garażu czeka kme gold który ogarnia takie moce ale nie mam czasu się za to wziaść ---------- Post dopisany 11-06-2013 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 09-06-2013 at 10:15 ---------- nie wytrzymałem no i w końcu zawitał goldzik na pokładzie , wszystko zrobione wg. wytycznych mateogda z forum który zresztą wyposażył mnie we wszystkie potrzebne elementy do zainsatlowania nowego reduktora jak i sam reduktor zmiana niesamowita , koniec z szarpaniem i przełączaniem na benzynę przy mocnym depnięciu gazu i przyspiesza dużo lepiej :mrgreen: ciekawe jaki teraz był by vmax na gazie
spaykee Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 wszystko pięknie fajnie, tylko szkoda, że już nie pochowałeś gazu, skoro i tak miałeś wszystko porozbierane... a fur fajny, biała perełka robi robotę jakieś plany na później?
fuso Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2013 wczoraj do perły wpadły nowe świeczki bosch do 2,2T stare nie wyglądają tragicznie kolor mają ceglany więc wszystko się ładnie dopala w silniku , niestety widać po dwóch środkowych że uszczelka pokrywy popuszcza olej wiec trzeba będzie ja wymienić co do chowania gazowni , to wolę mieć wszystko na wierzchu żeby mieć lepszy dostęp w razie wymiany filtrów czy nawet jakiejś nieszczelności na razie o planach nie myślę bo jeszcze nie skończył się etap odchwaszczania
spaykee Opublikowano 17 Czerwca 2013 Opublikowano 17 Czerwca 2013 heh, odchwaszczanie, ciężki temat. Od roku swojego odchwaszczam Jak to mówią, największa wadą używanego auta jest jego poprzedni właściciel... A świeczki osobiście założyłbym NGK też platynki, lepiej się spisują A gaz można tak schować, żeby dostęp był
_Makki_ Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 Hej, nic mi sie w sumie nie udalo zrobic w 3M. Zdiagnozowalem klime na poczatek i wiem co jest nie tak. Odchwaszczanie Cos o tym wiem.. F5DP0R to najlepsze rozwiazanie do AAN Dzisiaj wlasnie te same swiece kupilem. Dodatkowo zakladam cewki od TT-RS i nowe okablowanie. Z klima jestem ogolnie w doooopie, juz 2 kompresor zakladam Tez mam zlota Kayabe u siebie ze sprezynami chyba -40. Jak narazie jestem zadowolony. W przyszlosci bedzie gwint. Za ok tydzien wracam do 3M to moze jakis spot?
fuso Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Opublikowano 15 Lipca 2013 spoko możemy zmontować spota jak termin przytpasi a tak przy okazji to ,w zeszłym tygodniu wpadła nowa uszczelka pokrywy wałków w starej olej leciał na tych dodatkowych półksiężycach a cześć środkowa uszczelniająca otwory na świece była jak z drewna, teraz jest malina
Tomeks Opublikowano 15 Lipca 2013 Opublikowano 15 Lipca 2013 hehe ze srubkami było troche ceregieli,która gdzie,ale udało sie i dobrze skręciliśmy,nie leci:wink:
fuso Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 tomeks ty wyluzuj bo jeszcze ktoś uwierzy że naprawdę grzebiesz przy autach ---------- Post dopisany 24-08-2013 at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany 16-07-2013 at 20:11 ---------- W końcu wziąłem się za robote przy esce , zanabyłęm pare gratów i zaczęła się walka :-P na początek znalazł się zapieczony korektor siły hamowania oraz przyczyna blokującego się prawego zacisku i dziwnych dźwięków dochodzących z tego koła przy cofaniu (zapieczone prowadnice i nie cofający się zacisk), oraz dlaczego podczas max skręcania kół dochodzą z pod maski stuki i piski ,przyczyną był amortyzator skrętu (stał się co najwyżej prętem jeżdżącym w rurce ale ori z 93r. ) więc na razie go wywaliłem potem wziąłem się za wyprucie obu macphersonów , wytulejowanie otworu na sworzeń w prawym , wymiana łożyska w lewym ( przy okazji okazało się że z lewej strony przegub ma duży luz więc poszedł do wymiany) następnie wymiana końcówek drążków (pomimo że nie były tragiczne) żeby mieć pewność że to nie one stukają rozebrałem prawą kolumnę ,wyjąłem wkład bo był wyczówalny na amorku luz poprzeczny dorobiłem dystans z blachy żeby go zniwelować i złożyłem z powrotem potem ustwienie zbierzności z przodu i wziąłem się za stuki z tyłu, podejrzane było górne mocowanie amorka , po wyjęciu amora z budy okazało się że byłem w błędzie , ktoś kto wymieniał amorki z tyłu nie włożył wszystkich elementów (brakowało 4mm podkładki pod górny kielich sprężyny) przez co amorek za bardzo wystawał do góry i uderzał w karoserie po czym zrobił w niej dziurę :roll: Na koniec wymieniłem klocki z tyłu i założyłem osiemnastki , w końcu mogłem bo usunąłem wszystkie luzy w zawiasie nic nie stuka i nie puka zawias pracuje cicho :ok: dlatego teraz mam ogromnego banana na twarzy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: no i mała sesyjka w nowej specyfikacji
fuso Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Dawno nic nie pisałem trzeba conieco uaktualnić jakiś czas temu wybrałem się esą na spot na Matarni po spocie chcąc wrócić do domu nie mogłem zapalić auta bo zepsuł się bendix w rozruszniku na szczęście po 10 minutach udało sie uruchomić auto, na następnyt dzień rozrusznik pojechał do regeneracji , i teraz zapala aż miło wpadł też nowy olej i po długim czasie udało się ruszyć z konwersją cewek dzięki pomocy "wielkiego elektronika" mateogda nowe cewki wylądowały w aucie przy okazji zamontowałem złącze diagnostyczne po deską rozdzielczą celem łatwiejszego podpinania sie z vagiem :-)
_Makki_ Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Szkoda, ze w naszym przypadku powiedzenie "stara milosc nie rdzewieje" sie nie sprawdza Jak wrazenia na nowych cewkach? U mnie byl kosmos, jak nowe auto
fuso Opublikowano 20 Marca 2014 Autor Opublikowano 20 Marca 2014 no u mnie również za***ista różnica wszelkie niedomagania systemu zniknęły jest miuttt ---------- Post dopisany 20-03-2014 at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 21:38 ---------- zaciski do przodu się robią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się