robertjudi Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Witam Poszukuję zdjęc a4 b5 na zawiasie 1be z felgami 17" oraz 18" dla porównania.
bej Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 jutro podeślę fotke z 18" jeśli nikt mnie nie uprzedzi
Kowi87 Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 szpara na 3 palce przy 18tce, takze solidna koza:wink:
bej Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 tak wyglada 18" na 1BE <br /><br />
robertjudi Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 Wielkie dzięki o to mi właśnie chodziło.
YAQB21 Opublikowano 15 Listopada 2012 Opublikowano 15 Listopada 2012 Ze zdjęcia można odnieść wrażenie, że Avant stoi wyżej tyłem ... Też mam avanta, przymierzam się i do 17" i do 1BE, ale taki klin mi się nie widzi ... Czy to złudzenie czy może kategoria wagowa tylnich sprężyn nie jest odpowiednia?
YAQB21 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Hm ... teraz mam 1BA i stoi równo, więc trochę mnie dziwi dlaczego na 1BE miałby nie stać "w poziomie"
jozek726 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 1EB na 17 i 18 Uploaded with ImageShack.us
YAQB21 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Noooo, mi się bardzo podoba 1BE przy 17". Jest w zasadzie idealnie.
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 szpara na 3 palce przy 18tce, takze solidna koza taka prawda....
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Noooo, mi się bardzo podoba 1BE przy 17". Jest w zasadzie idealnie. według mnie najodpowiedniejsze jest -30 dla 17ki:wink: szpara wydaje sie mniej więcej równa na całym obwodzie
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 jak patrze na swoje to -35 do -45 wcale by nie było złe ..... btw.springi weitec'a czekają więc zobaczymy jak siądzie
YAQB21 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Dodatkowy 1 cm mnie nie zbawi (w odróznieniu od 2 cm jakie daje 1BE), a to jest auto do ogólnie pojętego dojeżdżania do pracy i przewożenia czasem rodziny. Sprężyny "sportowe" praktycznie nie zależnie od producenta dają zdecydowanie bardziej twarde auto (teoretycznie APEX mniej, inni bardziej), a ja chcę wypośrodkować obniżenie względem komfortu
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 to nie denerwuj sie jak juz dopniesz swego i załozysz 1BE(o ile znajdziesz) i 17ki wyjdziesz i pomyslisz czy to sie w ogóle obnizyło:grin:
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 dokładnie......czasem lepiej popytać tak jak teraz robi kolega ale wyciągnąć wnioski również z tego co mówią inni
YAQB21 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 No bez przesady. Twierdzisz, że 1BA nie różni się od 1BE ? A druga sprawa to dlaczego miałbym nie znaleźć?
pesik87 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 powiem Ci ja ma 17 na 1be i juz lekka koza mi sie wydaje.. jak bym mial obnizac to -30 lub -40.. 1 be troszeczke za wysoko..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się