Killer1984 Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Cześć, Od pewnego czasu ciągle mam jakieś stuki z zawieszenia (przód i tył) wymieniony kpl. wahaczy z przodu, drążki kierownicze, końcówki drążków, tuleje drążka stabilizatora, tuleje belki tylnej, wszystkie amortyzatory ( tył kayaba przód hart ) i dalej tłucze zastanawiam się czy to nie będą poduszki amortyzatorów albo maglownica jeśli chodzi o przód... ( raz przy skręcie poczułem jak zablokowało mi kierownicę dopiero przy większej sile puściło i z prawego przedniego koła było słychać stuk ) a tył poduszki...? I mam możliwość zakupienia kompletu amortyzatorów ze sprężynami z a4 b5 1,6 - moje są chyba miękkie (auto stoi dość nisko) a tam miał te "wyższe" - czyli twardsze? Teraz mam pytanie, czy można przekładać zawieszenie z benzyny do diesla i na odwrót... ? Dzięki za pomoc
Kukis Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 jak objawiają się twoje stuki? czy może wali jak przejażdżasz szybciej przez leżącego policjanta, ogólnie wtedy jak koła opadają, albo na uskokach jezdni, tak?
Killer1984 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 jak objawiają się twoje stuki? czy może wali jak przejażdżasz szybciej przez leżącego policjanta, ogólnie wtedy jak koła opadają, albo na uskokach jezdni, tak? słychać np. jak jadę po kostce brukowej, "kocich łbach", słychać też dziwne dźwięki jak jadę prosto asfaltem po nocnym postoju chociaż tutaj winny pewnie będzie przegub bo również czeka na wymianę ale chciałem najpierw wyeliminować te stuki aaaaaa, przy hamowaniu pojawia się też taki jakby strzał... Byłem też 2 razy na szarpakach i nie widzą żeby były luzy...
Kukis Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 metaliczny dźwięk czy stłumiony gumowy? tzn. jeśli masz stłumione dudnienie przy małych nierównościach to albo amory kaput albo niedociągniete nakrętki na amorach a jeśli metaliczny dźwięk to nie wiem, bo sam próbuję ustalić
Killer1984 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 metaliczny dźwięk czy stłumiony gumowy?tzn. jeśli masz stłumione dudnienie przy małych nierównościach to albo amory kaput albo niedociągniete nakrętki na amorach a jeśli metaliczny dźwięk to nie wiem, bo sam próbuję ustalić No właśnie głuche dudnienie raczej to będzie Nie wiesz czy można przekładać amorki z benzyny do diesla?
Kukis Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 można przekładać, ale z takiej samej kategorii wagowej, albo minimalnie twardsze ale pamiętaj, że musisz mieć pewność, że amory są sprawne, bo to już rzadkość wśród używek osobiście wziąłbym nowe
Killer1984 Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 można przekładać, ale z takiej samej kategorii wagowej, albo minimalnie twardszeale pamiętaj, że musisz mieć pewność, że amory są sprawne, bo to już rzadkość wśród używek osobiście wziąłbym nowe o same amorki się nie obawiam, bo będą od znajomego szwagra i jak założę i będzie wszystko OK to dopiero zapłacę... chodzi mi głównie o poduszki amortyzatorów. Trochę mam dylemat - wziąć te amorki i zobaczyć czy stukanie ustąpi czy oddać do mechanika... do mechaników nie miałem szczęścia dlatego szukam alternatywy
Kukis Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 jak chcesz, tylko się narobisz najwyżej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się