gadi Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Witam Wczoraj kolega zrobił mi parę logów, proszę was o sprawdzenie. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a5e42dd47f04a78.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d47eead31166cfad.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ecd47118167457d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6428a510a1ee01b8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b39e27bff1563db8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1d56a0639dae027b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/694480a92a386352.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fef5a8f8ad76bb9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/476f3a60cb92637c.html [br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 11:26 _________________________________________________Mam jakiś problem ze wstawieniem
grzanek85 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Zacznij od posprawdzania wężyków od n75 i jeśli masz możliwość podmień go. Zrób jeszcze 011 Bs
spanky Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 turbo przeładowuje to akurat najmniejszy problem ... tym zajalbym sie na koncu gadi posprawdzaj podcinienia od N75 oraz jak masz mozliwosc to podmien sam zaworek ... czy w samochodzie jest katalizator i czy bylo cos w nim grzebane [jakas wizyta u mechanika]
przemik Opublikowano 11 Czerwca 2008 Opublikowano 11 Czerwca 2008 temperatura silnika - jak dla mnie za wysoka - chyba ze po dynamicznych logowales 007 statyczny kąt wtrysku - OK Turbo - słabo sie rozpedza, zacząłbym od wywalenia kata i sprawdzenia wezykow podcisnieniowych - tak jak radzi moj kolega Spanky. :th: LMM - wyjdzie po doprowadzeniu do porzadku cisnienia w sprezarce - na moje oko bedzie OK EGR - brudny, zaslepiony lub silnik przed zalogowaniem za dlugo chodzil na wolnych obr Moze mi sie wydaje ale nie wiem czy nie ma pecherzykow powietrza w paliwe proponowalbym sprawdzic czy sie nie pojawiaja w wezykach.. ew. niech ktorys z kolegow to potwierdz lub zaprzeczy dawka paliwa - OK korekcje - w normie Pozdrawiam
gadi Opublikowano 11 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2008 Wczoraj wymieniałem filtr paliwa, powietrza, oleju i pyłkowy wszystkie Knechta. Przed samymi logami ustawiłem kąt wtrysku, a EGR mam zaślepiony jedną zaślepką.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:07 _________________________________________________W 011 Bs VAG pokazywał jakiś komunikat ERROR i nie można było go zrobić.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:10 _________________________________________________Katalizator wywalony, jest rura przelotowa.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:12 _________________________________________________Podczas robiemia logów w samochodzie były 3 osoby[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:14 _________________________________________________Wczoraj też wymieniłem olej na MOTUL 8100 X-CESS 5W40
wojtek2626 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Cos sie dzieje nie dobrego z turbina lub sterowniem strasznie wolno dochodzi do cisnienia zadanego i potem ECU nie moze go zbic, nie długo bedzie sie pojawiał notlauf. Sprawdx czy kierowniczni chodza lekko i N-75 z wężykami
gadi Opublikowano 12 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2008 Pod koniec testów pojawił się notlauf[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2008, 10:35 _________________________________________________Postaram się dziś wymienić wężyki pog]dciśnieniowe od N75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się