Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turbo przeładowuje

Opublikowano

Zacznij od posprawdzania wężyków od n75 i jeśli masz możliwość podmień go. Zrób jeszcze 011 Bs

Opublikowano

turbo przeładowuje

to akurat najmniejszy problem ... :wink4: tym zajalbym sie na koncu :wink4:

gadi posprawdzaj podcinienia od N75 oraz jak masz mozliwosc to podmien sam zaworek ... czy w samochodzie jest katalizator i czy bylo cos w nim grzebane [jakas wizyta u mechanika]

Opublikowano

temperatura silnika - jak dla mnie za wysoka - chyba ze po dynamicznych logowales 007

statyczny kąt wtrysku - OK

Turbo - słabo sie rozpedza, zacząłbym od wywalenia kata i sprawdzenia wezykow podcisnieniowych - tak jak radzi moj kolega Spanky. :th:

LMM - wyjdzie po doprowadzeniu do porzadku cisnienia w sprezarce - na moje oko bedzie OK

EGR - brudny, zaslepiony lub silnik przed zalogowaniem za dlugo chodzil na wolnych obr

Moze mi sie wydaje ale nie wiem czy nie ma pecherzykow powietrza w paliwe proponowalbym sprawdzic czy sie nie pojawiaja w wezykach.. ew. niech ktorys z kolegow to potwierdz lub zaprzeczy

dawka paliwa - OK

korekcje - w normie

Pozdrawiam

Opublikowano

Wczoraj wymieniałem filtr paliwa, powietrza, oleju i pyłkowy wszystkie Knechta. Przed samymi logami ustawiłem kąt wtrysku, a EGR mam zaślepiony jedną zaślepką.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:07 _________________________________________________W 011 Bs VAG pokazywał jakiś komunikat ERROR i nie można było go zrobić.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:10 _________________________________________________Katalizator wywalony, jest rura przelotowa.[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:12 _________________________________________________Podczas robiemia logów w samochodzie były 3 osoby[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 22:14 _________________________________________________Wczoraj też wymieniłem olej na MOTUL 8100 X-CESS 5W40

Opublikowano

Cos sie dzieje nie dobrego z turbina lub sterowniem strasznie wolno dochodzi do cisnienia zadanego i potem ECU nie moze go zbic, nie długo bedzie sie pojawiał notlauf. Sprawdx czy kierowniczni chodza lekko i N-75 z wężykami

Opublikowano

Pod koniec testów pojawił się notlauf[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2008, 10:35 _________________________________________________Postaram się dziś wymienić wężyki pog]dciśnieniowe od N75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...