slaw72 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 witam po wymianie tarcz i klockow (tyl) trzy krotnym odpowietrzaniu , dalej po kilku hamowaniach (pulsacyjnych ) pedal "twardieje". prosze o porade co zrobilismy nie tak. pozdrawiam.
grzegorzmen Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 To jest normalne , że po po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca spada wartość podciśnienia w układzie hamulcowym (serwie)tym samym pedał twardnieje. Poza tym rozszczelniliście układ przy wymianie klocków? Czy były odkręcane zaciski?- żeby się zapowietrzyły.
slaw72 Opublikowano 13 Listopada 2012 Autor Opublikowano 13 Listopada 2012 nie wiem bo cala wmiane robil kolega , ja tylko na sam koniec pomagalem , po skreceniu, a jakie to ma znaczenie?
grzegorzmen Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 jak był rozszczelniony układ odkręcone zaciski bądź czyszczone gumki w zaciskach to trzeba poprawnie odpowietrzyć tylne zaciski , a jak był dodatkowo opróżniony zbiorniczek płynu hamulcowego to trzeba również odpowietrzyć moduł ABS-u vagiem.- jeśli masz B6 bo jak B5 to koszmar. Jaki masz model-rocznik auta. zapytaj kolegi co dokładnie robił?
dany1979 Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Dokładnie, zapytaj co dokładnie robił. Mógł nie wyczyścić zacisków, tylko je wkręcić tłoczki. teraz są zapieczone i nie cofają się. Jeżeli problem występował wcześniej, przed wymiana klocków (a zaciski były czyszczone) masz uwalaną pompę hamulcową.
grzegorzmen Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 Dokładnie, zapytaj co dokładnie robił.Mógł nie wyczyścić zacisków, tylko je wkręcić tłoczki. teraz są zapieczone i nie cofają się. Jeżeli problem występował wcześniej, przed wymiana klocków (a zaciski były czyszczone) masz uwalaną pompę hamulcową. nierozbiegaj sie tak w rozważaniach ,przeczytaj najpierw dokładnie post
Dev Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 witampo wymianie tarcz i klockow (tyl) trzy krotnym odpowietrzaniu , dalej po kilku hamowaniach (pulsacyjnych ) pedal "twardieje". prosze o porade co zrobilismy nie tak. pozdrawiam. Kolego, najpierw uzupełnij profil bo nie wiadomo co pisac jak masz ropniaka to pada vacuumpompa po co hamujesz pulsacyjnie ?
Pinczi Opublikowano 13 Listopada 2012 Opublikowano 13 Listopada 2012 po co hamujesz pulsacyjnie ? Tez jestem ciekaw
slaw72 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 witam mam ropke , 2002 rok , b6 , przed wymianą nic podobnego sie nie działo . jesli chodzi o to hamowanie pulsacyjne , to chodzi o to ze gdy zjezdzam to kilkakrotnie w krotkim czasie naciskam pedał i po takim hamowaniu naciskam hamulec mocno zeby sie całkiem zatrzymac i .... zonk pedał twardnieje ,a auto nie staje. pozdrawiam
slaw72 Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Opublikowano 14 Listopada 2012 a tak troche jasniej , jak mozna. co to jest vacum? i ile ewentualnie kosztuje? pozdrawiam
bojan167 Opublikowano 14 Listopada 2012 Opublikowano 14 Listopada 2012 a tak troche jasniej , jak mozna. co to jest vacum? i ile ewentualnie kosztuje?pozdrawiam Pompa vacum wytwarza podciśnienie w układzie a także "podaje" paliwo do pompowtrysków a kosztuje np:POMPA VACUM 038145209A AWX AUDI A4 B6 1.9 TDI (2723412167) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
zen86 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 A jak to jest w benzynie ? Jeśli nacisnę pedał wolno to czuć tego asystenta hamowania. Odrazu lecę w przód. Ale jak jadę szybko i mi rowerzystka w ostatniej chwili machnęła ręką że zmienia pas i gwałtownie noga na hamulec to pedał twardy jak beton a ja myślałem że ją skrobać będę. Wężyk (o ile to ten który idzie przed zbiorniczkiem płynu przez ścianę grodziową do trójnika) jest cały. Co może być nie tak ?
Dev Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 nieszczelnosc pomiedzy kolektorem a serwem
zen86 Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Dziękuję kolego. A coś więcej możesz powiedzieć ? Jakim kolektorem ? Gdzie szukać tej nieszczelności ? Jak ją zlokalizować ? Auto ma chodzić i ktoś dusi hamulce a ja mam szukać gdzie syczy ? Serwo to jest to za zbiorniczkiem ? Jak to naprawić i jaki koszt ?
luqas123 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam Mam prośbę.. wymieniałem przednie tarcze i klocki i zapowietrzał mi sie układ od tamtej pory, odpowietrzyłem wszystkie hamulce i wszystko do ok tygodnia było wporządku , gdzie znów pedał hamulca znów był miekkki i znow sie zapowietrzyło i kontrolka zasiwciła od klocków .;/ za drugim razem okazalo sie ze jest wyciek płynu z tylnej szczeki jak jest zaciągniety reczny;/ i tak sie zastanawiam czy wymieniac całą szczeke czy tylko uszczelke proszę o pomoc... Mam a4 b5 z 2000r 1.9tdi quattro
zen86 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 nieszczelnosc pomiedzy kolektorem a serwem Kolego nieszczelności nie znalazłem ale za to ten gumowy wąż od trójnika do kolektora jest miękki i po odpaleniu auta robi się płaski - jakby coś zasysało powietrze i nie miało skąd. Czy to jest powodem ? Groźne to ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się