Skocz do zawartości
IGNOROWANY

drgania kiery przy hamowaniu?


tomekhxc

Rekomendowane odpowiedzi

siema ludzie sprawa jest taka ze przy hamowaniu czuc lekkie drgania na kierownicy :kwasny: ponad rok temu mialem zmieniane zawieszenie z przodu tj komplet wachaczy i wtedy tez drgania bylo czuc minimalnie teraz troszke wiecej , klocki z przodu zmieniane tez byly tarcze sie wydaja ok rowno sciera pytanie jest jaka moze byc przyczyna czy to moze krzywe tarcze czy na wachaczach juz sie zaczynaja gumy obrabiac bo szczerze powiem nie byly one z gornej pokli firmy juz nie pamietam czy moze jakas inna jest przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tarcze byly zmieniane 2 lata temu tak by je skosilo?:kwasny: co do wachaczy nie byly one najlepszej firmy ale tanie tez nie byly juz nie pamietam ale tez mi sie nie chce wierzyc ze w tak krotkim czasie gumy by sie wyrobily:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony ok przed zalozeniem kol zawsze je daje do wywazenia wiec to jest jak najbardziej w porzadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak powoli dojezdzasz do skrzyzowania to czuc pulsowanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtedy praktycznie nie czuc najgorzej jak szybciej jade zaczne hamowac i nie musi byc to gwaltowne hamowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego u mnie też było czuć drgania na kierownicy przy hamowaniu z większej prędkości,podczas jazdy zero drgań a wina leżała po stronie rdzy,która była pomiędzy felgą a tarczą hamulcową po dokładnym wyczyszczeniu problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego u mnie też było czuć drgania na kierownicy przy hamowaniu z większej prędkości,podczas jazdy zero drgań a wina leżała po stronie rdzy,która była pomiędzy felgą a tarczą hamulcową po dokładnym wyczyszczeniu problem znikł.

faktycznie jest tam troche korozji ale ostatnio zmienialem kola i czyscilem to powierzchnia byla plaska nie widac tam nic takiego co by przeszkadzalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Mnie tej rdzy też nie było aż tyle lecz po wyczyszczeniu problemu brak.Może jakiś fart:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no az sie przypatrze jak bede mial chwile wonlego czasu :wink: tak teraz mysle ze moze by tarcze w tokarke zlapac i zobaczyc jak sie kreci bo teraz sobie przypomnialem ze znajomy mial taki przypadek ze po zalozeniu nowych tarcz i przejechaniu iles tam km sie pofalowaly :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak bywa,teraz takie czasy,że wszystko produkują wszędzie.Kupujesz oryginał Lemfordera a on z Chin:facepalm:.Nie mówię,że tak jest choć kto wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie czasy niestety:facepalm: no coz najpierw musze tarcze sprawdzic co tam siedzi jesli nie pomoze bede walkowal temat dalej:wink: jakie firmy tarcz byscie polecali czy takie cos jak MIKODA kojarzy sie komus dobre to czy jakis badziew?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikoda jest ok

ja proponuję Bosch-a, Ferodo lub TRW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego pisze ze najpierw musze sprawdzic tarcze bo nie wieze ze wahacze juz by sie rozklekotaly:wink:

---------- Post dopisany at 10:07 ---------- Poprzedni post napisany at 07:08 ----------

Mikoda jest ok

ja proponuję Bosch-a, Ferodo lub TRW

dev a moglbys podpowiedziec jakie klocki bys proponowal do tych tarcz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wymieniaj na pałe. 90% warsztatów na pytanie: bije przy hamowaniu, co to jest? odpowiada: tarcze do wymiany .. ręce opadają.

Jedź do warsztatu sprawdzić czujnikiem zegarowym bicie tarczy. Jeżeli bicie tarczy będzie poza normą, to koniecznie zdjąć tarcze i sprawdzić piastę czy nie ma bicia. Bez pomiaru piasty, tarcze możesz wymieniać w nieskończoność :)

Czy ktoś wie czym uzasadniona jest swego rodzaju odraza do prostego i szybkiego pomiaru czujnikiem zegarowym? Partactwo czy ma to jakieś uzasadnienie? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wymieniaj na pałe. 90% warsztatów na pytanie: bije przy hamowaniu, co to jest? odpowiada: tarcze do wymiany .. ręce opadają.

Jedź do warsztatu sprawdzić czujnikiem zegarowym bicie tarczy. Jeżeli bicie tarczy będzie poza normą, to koniecznie zdjąć tarcze i sprawdzić piastę czy nie ma bicia. Bez pomiaru piasty, tarcze możesz wymieniać w nieskończoność :)

Czy ktoś wie czym uzasadniona jest swego rodzaju odraza do prostego i szybkiego pomiaru czujnikiem zegarowym? Partactwo czy ma to jakieś uzasadnienie? :)

przeciez pisze ze najpierw sprawdze nic na razie nie wymieniam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...