Piotrek98igo Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 wolabym zobaczyc jednak wynik z hamowni,jezeli juz o tym mowa
MAGIC87 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 B6Q Avant wazy 1600 Kg:wink: chłopaki dobre koxy:decayed:
stefan1986 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Magic, Piotrka auto waży coś ok 1700kg, wiem bo kiedyś sprawdzałem u niego w dowodzie, moja padlina B7 Avant bez Q i bez większego wypasu waży 1565 kg wg dowodu a na wadze z pustym bagażnikiem i z prawie pełnym bakiem na alu 17" 1555 kg, a z kolei Piotrek nie bez powodu ma nick juby hehe bez obrazy bo sam 110 kg ważę
juby_p Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 wolabym zobaczyc jednak wynik z hamowni,jezeli juz o tym mowa Umów mnie na darmowe hamowanie u rogala to pojadę do wawki;P ---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- B6Q Avant wazy 1600 Kg:wink: chłopaki dobre koxy:decayed: Auto było ważone i odczyt z wagi ze mną w środku to 1800kg plus Kolega z Diesel Softu który obsługiwał dyno. Rzeczywiście Auto jest bardzo ciężkie zastanawiałem się kiedyś dlaczego i jedyne co mi przychodzi do głowy to wyposażenie i wygłuszenie drzwi pod Bose. Także masz szanse mnie objechać;P W sumie masz racje Łukasz bo ważę 100kg
juby_p Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2013 moge ci rabat zrobic Wiem słyszałem dlatego mówię ze darmo chce;P ale i tak najpierw będzie seria korekt i pomiarów jak pogoda pozwoli
junior_tdi Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Pierwsze testowe hamowanie...., na szczęście dziś pogoda sprzyjała pomiarom.http://img404.imageshack.us/img404/1231/audiavfgtb17.jpg Dodam że program całkowicie bezdymny. W więc dzisiaj mijaliśmy się w bramie w Diesel-Sofcie Zdrowe kreski, nieźle musi śmigać na takim setupie jeszcze z Q
juby_p Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 a ile pompuje? 1.8 ale jak widać na kreskach skwasiłem coś i moc spada przed 4 tyś jak to poprawie to 220ps powinno pęknąć.
peter22 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 No ładnie wyszło , ale to od 4 tysi popraw a różnica bedzie kolosalna w odczuciach.
koterni Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 tyle kasy wyrzuconej w błoto... z tego setupu mozna zrobic 230 KM i ze 450 nm z palcem w d*pie a jak już Piotek załatwi ci wizyte u Rogala to wyjdzie ze 195ps i 420Nm bo tak z reguły jest,dynomet to ściema także nie ma się co jarać tym czysto hipotetycznym wynikiem
juby_p Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 tyle kasy wyrzuconej w błoto... z tego setupu mozna zrobic 230 KM i ze 450 nm z palcem w d*pie a jak już Piotek załatwi ci wizyte u Rogala to wyjdzie ze 195ps i 420Nm bo tak z reguły jest,dynomet to ściema także nie ma się co jarać tym czysto hipotetycznym wynikiem Ty a adres do wysyłki to gdzie? Jakbyś miał trochę kultury człowieku to byś uzupełnił profil i się przedstawił. A jak byś umiał czytać to byś wiedział ze to dopiero pierwsze hamowanie a ja nie mam 100 gotowców na dysku które robiłem wcześniej jak "renomowane firmy" dlatego będę dochodził do końcowego efektu małymi kroczkami, a dlaczego? bo tak lubię. A skąd wiesz jaki mam setup? wróża Macieja pytałeś? Bo w opisie niema wszystkiego. Także jak się nie przedstawisz i nie uwiarygodnisz swojej tożsamości bo na razie to każdy uważa że ktoś z forum niema odwagi pisać pod swoim prawdziwym nikiem i se założył lewego. 64 posty samych bzdur krytyki i straszeniem prokuratorem, powiedz coś konstruktywnego choć raz doradź komuś może nawet jak wymieniać żarówkę dopiero krytykuj.
koterni Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie nudź ja czekam jak shamujesz na prawdziwej hamowni i wyjdą pewnie niezłe jaja
juby_p Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie nudź ja czekam jak shamujesz na prawdziwej hamowni i wyjdą pewnie niezłe jaja A co zamierzasz mi wyłączyć nadmuch na IC;P To może pokryjesz koszty hamowania łącznie z dojazdem bo ja nie wydam złotówki żeby coś pokazać Tobie.
dejf Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > Dynomet - przenośna hamownia. Hamownie Dynomet - hamownia przenona, pomiary mocy Dynomet to wg mnie wiarygodne urządzenie.
juby_p Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 juby_p a o mnie pamiętasz ? Tak, muszę cie uprzedzić że przez ta rurkę jest głośniejszy dolot, wiec jeśli ci to nie przeszkadza......
krzysiek1606 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 nie nudź ja czekam jak shamujesz na prawdziwej hamowni i wyjdą pewnie niezłe jaja znajomo to brzmi
nandoz Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 Każde GTB musi się skończyć kłótnią ??? Gdzie się nie wejdzie , DYM . Byłem na stronce Vwgolf chyba 53 strony o GTB z czego większość to śnieg. Na SR i innych też szumy. Zaczyna mnie to męczyć. Co do autka , fajnie wyszło i jeszcze z horyzontem na więcej , dół fajny ,może uda się poprawić trochę górę i będzie ideal. Jeśli ma takie parametry musi łoić 6,5s do paki nie wiecej . Może jakiś filmik ??? Pozdrawiam .P.s. Jeśli parametry są prawdziwe sam chętnie zostawię autko chłopakom.
juby_p Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2013 jak najbardziej prawdziwe tyle że auto ciężkie i raczej 6,5 to nie wykręci;P ale zapraszam na jazdę próbną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się