mumek77 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Witam, wszystkich nazywam się Przemek i zwracam się z problemem rosnącej temperatury opisze całą akcję. kupiłem audi 1,8 silnik adr w gazie po 3 tyś km zapaliła się kontrolka oleju na wolnych obrotach micha w dół okazało się że panewke na wałku wywaliło mechanik mówi drugi silnik bo taniej mój stary trzymał temperaturę 90 stopni. Drugi silnik niby sprawdzony mechanik zakłada jazda próbna i zaczyna sie grzać do 110 C zapala sie kontrolka od cisnienia kombinacje na warsztacie sie zaczynaja nowe termostaty blokowanie wiskozy zalewanie płynem czyszczącym i nic mech mówi silnik złom. Jadę kupuje nastepny silnik zapewnienia z niemca wyjęty do mechanika tamten znowu wyciągają wkładają ten trzeci założony jazda próbna grzeje sie na postoju do 110C następne termostaty aż zdecydowali że założą od diesla który otwiera się na 75 stopni bo tamte się nie otwierają z jednej strony jest gorący płyn do 110 C z drugiej strony węże zimne założyli na 75 niby dwa dni było dobrze teraz jak zgasze silnik to temperatura rośnie na 110 stopni po odpaleniu wraca do 90 stopni. I co może być przyczyną silniki te nowe też z oznaczeniem adr po wymianie dwóch silników ciągle problem z temperaturą a i jeszcze w tym drugim sciagneli głowice wymienili uszczelke bo mysleli ze walnieta jak tak temperatura skacze ale nic to nie dało proszę o pomoc bo już mnie to kosztowało 5000 tyś i nie ma zmiany żadnej.
przem8 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Zmień mechanika, bo z tego co piszesz to jakiś partacz, który wymienia, a nie naprawia. Po zgaszeniu pokazuje Ci wyższą temp, a po odpaleniu 90? Może coś z czujnikiem temp. Teraz masz na stanie 3 silniki, czy je oddałeś?
k232 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 Czujnik temperatury zmień na dobry i sprawa się rozwiąże a mechanika jedź kopnąć w jaja i niech kasę oddaje.
mumek77 Opublikowano 3 Maja 2018 Opublikowano 3 Maja 2018 11 godzin temu, przem8 napisał: Zmień mechanika, bo z tego co piszesz to jakiś partacz, który wymienia, a nie naprawia. Po zgaszeniu pokazuje Ci wyższą temp, a po odpaleniu 90? Może coś z czujnikiem temp. Teraz masz na stanie 3 silniki, czy je oddałeś? musi troche pochodzic auto żeby temperatura spadła do 90 C
anestic Opublikowano 10 Czerwca 2018 Opublikowano 10 Czerwca 2018 (edytowane) Witam Posiadam a4 b5 1.8T mam problem z temperaturą ktora wzrasta do 100 a nawet troche wyzej, na postoju na zgaszonym spada do 90, a po przejechaniu krotkiego odcinka znowu 100 do tego awaryjne caly czas sie swiecą ( nie migają ) i to nawet bez kluczyka, po odlaczeniu akumulatora gasną a gdy podłącze to znowu sie swiecą.. o co może chodzić ? Edytowane 10 Czerwca 2018 przez anestic
wesz82 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 8 godzin temu, anestic napisał: Witam Posiadam a4 b5 1.8T mam problem z temperaturą ktora wzrasta do 100 a nawet troche wyzej, na postoju na zgaszonym spada do 90, a po przejechaniu krotkiego odcinka znowu 100 do tego awaryjne caly czas sie swiecą ( nie migają ) i to nawet bez kluczyka, po odlaczeniu akumulatora gasną a gdy podłącze to znowu sie swiecą.. o co może chodzić ? Spróbuj dobrze odp układ. Jak nie to termostat pompa wody lub czujnik. Z kierunkami udaj sie do elektryka.
anestic Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi ale to będzie coś z elektryką, dzisiaj z rana sprawdzam... awaryjne dalej sie palą po podłączeniu akumulatora, a temperatura pokazuje 90 stropni na zimnym silniku. Edytowane 11 Czerwca 2018 przez anestic
wesz82 Opublikowano 11 Czerwca 2018 Opublikowano 11 Czerwca 2018 To raczej bedzie albo czujnik albo zegary. Elektro musi sie tym zająć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się