Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pisk paska wielorowkowego


radioo11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie,piszczy mi pasek rano na zimnym silniku potem cisza.

I teraz napinacz mam nowy skf,rolka altka nowa skf,pompa wody nowa skf,kolo pasowe sprawne sprawdzone znakami nie przesuwaja sie,2 nowe paski juz byly,pierwszy boscha,po 2 miesiacach pisk,teraz gates wytrzymal 3 misiace wczoraj wymienilem od klimy bo to jedyne co bylo nie wymieniane.

jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zniszczyła go. Pasek jest "zbrojony" więc od razu nie zerwie się. Draźnie popryskaj go plakiem do kokpitów. Będzie cisza jak makiem zasiał. po pewnym czasie problem wróci.To tylko tak dorażnie. A na serio musiałbyś przejrzeć koło pasowe czy czasem nie zbiera gdzieś paska.Będzie jedną strona bardziej błyszczało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie wiem ze tam jest tlumik drgan i podobno jesli sie kolo sypie to mozna to sprawdzic robiac znak na kole jesli znaki sie przestawiaja to znaczy ze guma sie sypie u mnie tego nie ma,znaki ani drgna,kolo ma date prod2006 moze pasek gates kipski jest poprostu duzo ludzi poleca continental co myslicie? a kolo raczej wyglada ze nie kosi paska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zakłądał tylko continental... Miałem też gates itp i nie dosc że piszczał to jeszcze drgał mi na nowym napinaczu. Jak tylko załozyłem continentala to jak reka odjał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jestes pewny ze to piszczy pasek 5pk a nie 4pk od napedu sprezarki klimatyzacji...??

co za róznica czy to bedzie od ziuta ze sklepu czy z aso...bedziesz miał jedynie znaczki lego VW/OOOO. a wykonaniem nie różni sie niczym od zamiennika.

kup silikon spraj taki do uszczelek i ciut prysnij na pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nowy gates popiskuje na rozruchu bez obciazenia swiatlami itd.

Twarde jakies robia, szwagrowi pasek rozrzadu chrobota bo taki twardy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

speckom słyszałem że jak sprzęgło alternatora jest walnięta to szybko wykończy nowy napinacza, mi też padl INA, pękł pod gumą, jutro zakładam używke

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyny piszczenia paska sa proste.

1. zatarta/krzywa ktoras z rolek.

2. uszkodzony napinacz.

3. sprzeglo alternatora

4. zatarte lozysko sprzegla kompresora klimy

5. zatarte lozysko lub pompa wspomagania.

6. zatarte lozysko alternatora.

7. uszkodzone kolo pasowe walu.

8. ktores z lozysk wiska.

jezeli wszystko jest sprawne, pasek nawet byle jaki nie ma prawa piszczec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co kolega wyżej napisał o szerokości paska to prawda, paski Gates są przeliczane z cali i zawsze jakaś różnica będzie względem metrycznego, poza tym jakość pasków Gates już się skończyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...