xsivvekx Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam, na początku chciałbym przeprosić jezeli taki temat jest na forum, a ja najzywczajniej nie potrafilem jego znaleźć... Auto mam od 2 tygodni... Mój problem polega na tym ze, wskaznik poziomu paliwa po wlaniu ok 50L pokazuje niecale 1/2 zbiornika,oraz pali sie kontrolka, a na FIS ze moge przejechac tylko 200km... (dodam ze po wyjeciu bezpiecznika zegarow kontrolka gasnie, po ok. 10 sekundach zapala sie na nowo) Bylem juz z tym problemem u mechanika, ten stwierdzil ze do wymiany jest caly licznik, gdzie nie chce mi sie w to wierzyc... Przegladajac posty na forum wiem ze mozna wyjac czujnik, pływak i mozna to przeczyscic, probowalem to zrobic jednak bez odpowiedniej instrukcji nie jestem w stanie... Na forum znalazlem tylko jak wyjac czujnik z B5... Jesli ktos mial podobny problem, badz wie gdzie lezy przyczyna, bardzo bym prosil o pomoc Pozdrawiam
rafal9119 Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 mam podobna sytuacje tylko tyle ze w B5 i chyba naprawde trzeba zegary wymienic.
nastradamus Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 a próbowałeś robić test zegarów w vag'u? chodzi mi o samo zachowanie wskazówki? może tam jest przyczyna, a jak nie to może pływak
xsivvekx Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Opublikowano 18 Listopada 2012 Nie mam samodzielnej mozliwosci sprawdzenia vagiem, jutro po pracy pojade do mechanika zeby podpial po kompa... Tylko zastanawiajace jest to ze, wskaznik jest powyzej rezerwy a kontrolka paliwa sie pali, nawet jezeli bylby to plywak to chyba kontrolka by nie swiecila ? (chyba ze sie myle..)
bediks Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 zrób test zegarów nagraj filmik i tu wrzuc, zobaczymy czy wskazówka równo idzie podczas testu nie martwiac Cie na zapas, mialem u siebie w 1/2 fis problem ze wskazaniami paliwa i akurat u mnie wymiana procesora w liczniku ( 300 zł ) zalatwila sprawe magik od liczników mówil mi ze jesli chodzi o wskazania paliwa przyczyn moze byc wiele, skopana pamiec procka, nie prawidlowo dzialajacy silniczek od wskazówki, sam procek ( najdrozszy ) mozesz próbowac czyscic plywak ale zacznij od testów zegarów
xsivvekx Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 nie mialem wczesniej czasu odpisac... robilem test vagiem, wszystkie wskazowki ida rowno i nic specjalnego sie nie dzieje, wiec, skoro wskazowka od paliwa chodzi dobrze, wtedy plywak tez jest ok ?
Beny Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 tzn raczej ze zegary sa ok:wink: musisz sie dobrac do plywaka, kumpel tez mial taki problem ale on mial cos chyba tam z kablami nie halo
Marcino87 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam, na początku chciałbym przeprosić jezeli taki temat jest na forum, a ja najzywczajniej nie potrafilem jego znaleźć...Auto mam od 2 tygodni... Mój problem polega na tym ze, wskaznik poziomu paliwa po wlaniu ok 50L pokazuje niecale 1/2 zbiornika,oraz pali sie kontrolka, a na FIS ze moge przejechac tylko 200km... (dodam ze po wyjeciu bezpiecznika zegarow kontrolka gasnie, po ok. 10 sekundach zapala sie na nowo) Bylem juz z tym problemem u mechanika, ten stwierdzil ze do wymiany jest caly licznik, gdzie nie chce mi sie w to wierzyc... Przegladajac posty na forum wiem ze mozna wyjac czujnik, pływak i mozna to przeczyscic, probowalem to zrobic jednak bez odpowiedniej instrukcji nie jestem w stanie... Na forum znalazlem tylko jak wyjac czujnik z B5... Jesli ktos mial podobny problem, badz wie gdzie lezy przyczyna, bardzo bym prosil o pomoc Pozdrawiam jakieś objawy wcześniej miałeś może rozładował Ci się wcześniej aku lub był jakiś zanik prądu ??
xsivvekx Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Opublikowano 22 Listopada 2012 auto mam od jakis 3 tygodni, (dla mnie osobiscie nic takiego sie nie przytrafilo) kupujac je bylo na rezerwie, zatankowalem do pełna i zobaczylem ze dalej pali sie kontrolka i wskazowka oszukuje... czyli kupujac auto, juz mialo ta "usterke" a jesli chodzi o plywak to nie bardzo wiem jak go wyjac zeby tam wszystko wyczyscic
Marcino87 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 ja nie sądzę że to był by pływak, zatankuj samochód na maxa i w zegarach niech ktoś Ci ustawi vagiem na pełny zbiornik zobaczysz czy się coś będzie działo. ---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- tylko nie pamiętam gdzie to się ustawiało
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Wejdź vagiem w zegary i adaptacje kanał 30 i sprawź czy zmieniając wartość coś się poprawia, jednak według mnie problem tu będzie z wiązką lub samym pływakiem w zbiorniku skoro jak robiłeś test zegarów i wskazówka równo szła czyli zegary są OK.
Golem1 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Rafi a jakie masz zegary? czy może jagera jeśli tak to prawdopodobnie zegary padają.
Golem1 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 To może jednak zegary zaczynają siadać, skoro i z innymi wskaźnikami są problemy.
xsivvekx Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 wlasnie zatankowalem do pelna, pokazuje nie cale 1/2 zbiornika... niestety vagiem nie da sie tego skorygowac, jest wartosc 128, i jak daje wieksza czy mniejsza to wskazowka stoi w miejscu... co teraz ?...
bediks Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Wyjmij zegary z samochodu i zobacz czy to nie jaeger , jeśli tak to prawdopodobnie procek do wymiany Chyba ze w twoim roczniku nie były zakładane tek firmy ale co nie oznacza ze jeśli to np vdo to też się nie pieprzy Z pływakiem jeszcze nic nie robiles ? A test zegarów robiles, jakieś błędy w vagu na zegarach?
Gik Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 W B6 nie ma przypadkiem 2 pływaków? na lewą i prawą komorę baku? Tak bynajmniej jest w quattro. Prawdopodobnie 1 leży. Nie ma błędów na VAGu? Ja bym na wszelki wypadek i tak zaczął od podmiany ze znajomym z B6 zegarów - 15min roboty, żeby takie wyciągnąć. Jeśli będzie bez efektu - weź się za pływaki. Chyba są pod tylną kanapą.
xsivvekx Opublikowano 23 Listopada 2012 Autor Opublikowano 23 Listopada 2012 robilem test zegarow i wszystkie wskazowki chodza normalnie... vag nie pokazuje zanych bledow jesli chodzi o plywak to probowalem sie do niego dobrac, ale bez skutecznie... coraz bardziej potwierdza sie to ze , chyba jednak do wymiany jest zegar lub procek... teraaz tylko co bardziej jest korzystniejsze ? czy nowy procek ? czy uzywany zegar ?
bediks Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 ja wymieniałem u siebie procek (300 zł) bo kupisz zegary nie wiesz ile pojezdza a tak chociaż pewny będziesz
tomek80A4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Opublikowano 30 Listopada 2012 witam mam b6 2001r ja również mam problem ze wskaźnikiem paliwa pływak jest raczej ok, bo na vagu pokazuje aktualny poziom paliwa, zgodny z tym co pokazuje fis (ile do przejechania), fis pracuje ok natomiast wskaźnik czasami nie ruszy w ogóle, czasami pokazuje dobrze jak zrobie test vagiem, to podrga troszkę i albo dźwignie się odrobine, czasmi trochę wyżej a czasami poprawnie jakieś podpowiedźi??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się