Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi do analizy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

auto po programie na ok 180 km . dosyc mocno cofa zapłony przez zapentlone wtryski .sprawdz cisnienie paliwa bo czasy wtrysków sa tragiczne .auto czasem nie szarpie w czasie przyspieszania ?

Opublikowano

Czemu nie napiszesz że auto dostało inną turbinę i kilka innych gratów po czym nie było na remapie :whistling: Może wystarczy to teraz wystrojić?

Co tuner powiedział na te logi?

Opublikowano

Poprzedni właściciel zrobił program, ale nie widziałem wykresu.

Tak, auto miało wymienione turbo na niby k03s od BEX z tym że ma 12 lopatek.

Dzisiaj założyłem wtryski 320cc i tak wyglądają logi:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Ale logi cos nie wyszły bo są roznice w g/s na kanale 002. Raz wyszło 171g/s a raz 165g/s na 002.

Logi były po przejechaniu ledwo 2km po zmianie wtryskow i na poczatku silnik nie przyspieszal rowno, ale potem jakos sie to unormowało.

Może moj kierowca puscil noge z gazu podczas logow? Sam nie wiem.

Nadal widać, że zaplon jest nie teges. Zmienie swiece i zaleje Pb98 na probe.

Sprzeglo mi sie niestety uslizgnelo ok 4000 obr na 3 i 4 biegu :(

Opublikowano

masz dalej problem ze spalaniem stukowym, brakuje paliwa od 5000 tys jest tez problem z regulacja cisnienia doładowania pod koniec najprawdopodobniej turbo juz nie daje rady .zrób logi z bloku 118

Opublikowano

Jest już nowe sprzęgło i poki co brak kasy na korekte programu, ale z nudow wrzucam nowe logi. Chce sie upewnic, ze zrobiłem wszystko co trzeba aby podczas korygowania softu tuner miał jak najmniej roboty.

moje stare logi na Pb95

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

a oto logi na PB98 (niestety tylko takie mam zapisane)

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Moje wnioski:

1. Czasy wtryskow lekko spadły, ale chyba nadal od 5200obr brakuje mu paliwa.

2. Spalanie stukowe znacznie ustapiło. Teraz także się pojawia ale od okolic 5000 obr. Może to wina wtrysków?

3. Turbo od 3000-4500 obr minimalnie wiecej pompuje niż zadane, ale powyżej 4500 obr już niestety mniej niż zadane.

4. Ogólnie wartość cisnienia osiąganego przez turbo i tak chyba nie są słabe. Mowie w tym momencie tylko o wartościch cisnienia przy 6000obr czyli 0,86bara. To przeciez mała turbina... Może poprzedni tuner zbyt ambitnie wprowadził takie ciśnienie przy tych obrotach. Chyba, że sie myle?

Wtryski 320cc są z BEX. Turbo mam także z BEX k03s ale z 12 lopatkami po regeneracji, oraz nowy DV i N75. Mam też FMIC, TIP i DP.

Szkoda, że nie ma logów z 118 bo może tam byłoby widać, że np ECU sam ujmuje cisnienia bo brakuje paliwa. Chyba, że to tak nie działa?

Żeby była jasność, auto miało zrobiony soft zanim je kupiłem, ale nie mam logów z tego okresu więc nie wiem jak pompowało na seryjnej k03. Potem porobiłem wszystkie mody i podmiany sprzętu. Wiem, że pasuje mi jechać na korekte, ale przed nią chce zrobić sam wszystko co jest możliwe.

Już widzę, że chyba będę potrzebował chyba większe wtryski, tak? 380cc?

EDIT:

Temat ogarnięty przez GTO z DIGITUN http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/audi-a4-b6-1-8t-quattro-avant-270599/index3.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...