Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Witam przy okazji robienia dziś tylnych hamulców przyjechał kolega z audi a4 b5 z pomocą hamulca ręcznego nie trzymającego na lewe koło, prawy trzyma wszystko ok.Po zobaczeniu okazało się, że jest zapieczona linka to udało się zrobić, linka chodzi bardzo swobodnie ale hamulca dalej nie ma.Czy coś się stało z tłoczkiem bo hamulec nożny normalnie działa na te koło.Gdzie szukać problemu.
Dev Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 Zacisk do rozbiorki i czyszczenia trzpienie w jarzmie do sprawdzenia
Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 ale jak to działa, osobno na hamulec nożny bo on hamuje i osobno na ręczny przy wkręcaniu tłoka.Czy pomoże coś regulacja pod autem.
Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 te trzpienie chyba prowadnice na pewno sprawne bo sprawdzone na hamulcu nożnym na pewno działa
Dev Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 W takim razie masz zawalony mechanizm od recznego
Gość Lokiszta Opublikowano 18 Listopada 2012 Opublikowano 18 Listopada 2012 ale gdzie dokładnie w zacisku samym bo mechanizm działa linka normalnie chodzi i odbija
greg1 Opublikowano 19 Listopada 2012 Opublikowano 19 Listopada 2012 u mnie to samo,klocki wymienione a hamuje na jedno kolo.Reczny ciagnie sie do samej gory.Jest jakas regulacja recznego?
Gość Lokiszta Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 ale to nie będzie to daje głowę bo linka musiała by tam prawie spaść przynajmniej w moim przypadku bo ciągnie normalnie a nie wierze że aż tak się rozciągła
eu4yaon Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi.
prezesik18 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Regulacja jest pod osłoną termiczną środkowego tłumika, którą musisz odkręcić. A co do tego lewego koła, sprawdź czy dźwignia do której przyczepiony jest koniec linki, odbija do końca (do ogranicznika). Jeżeli nie odbija do końca to masz problem z zaciskiem. Lub też możesz mieć problem z rozciągniętą już linką. Ja właśnie problem miałem że ręczny łapał od 3-4ząbką, jak szybko sprawdziłem to miałem problem z tą dźwignią o której Ci właśnie pisałem.
bawół1 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Zdejmij dźwigienkę na zacisku od ręcznego . Spryskać WD-40 , rozruszać , założyć dźwignię. Po kilku zaciągnięciach samoregulator w zacisku napnie linkę i skasuje luz.
eu4yaon Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Zdejmij dźwigienkę na zacisku od ręcznego . Spryskać WD-40 , rozruszać , założyć dźwignię. Po kilku zaciągnięciach samoregulator w zacisku napnie linkę i skasuje luz. raz już mi mechanik przy wymianie tylnych tarcz z klockami rozruszał mechanizm i ręczny był żyleta, chytal od samego dołu ale po 2 miesiącach problem powrócił..
prezesik18 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 W takim razie musisz zacisk zregenerować. Co i jak masz doskonale opisane tu: Audi 80 Klub Polska :: [ALL] Regeneracja tylnych zaciskw hamulcowych.
bawół1 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 u mnie w tylnym lewym kole linka od ręczego ma luzy a w prawym jest napieta jak baranie jaja, ręczny oczywiście nie trzyma.. gdzie dokladnie jest ta regulacja? Ma ktos fote bo "w podwoziu przed wachaczem" nic mi nie mowi. Zdejmij dźwigienkę na zacisku od ręcznego . Spryskać WD-40 , rozruszać , założyć dźwignię. Po kilku zaciągnięciach samoregulator w zacisku napnie linkę i skasuje luz. raz już mi mechanik przy wymianie tylnych tarcz z klockami rozruszał mechanizm i ręczny był żyleta, chytal od samego dołu ale po 2 miesiącach problem powrócił.. widocznie znowu się zacięło, u mnie nie powróciło.
marcink1701 Opublikowano 10 Maja 2020 Opublikowano 10 Maja 2020 podepne sie do tematau. brak recznego w prawym kole. nie wiem jak to sie prawidlowo nazywa, ale ta dzwignia ktora podciaga linka schodzi na sam dol a kolo sie obraca. pierwszy zalacznik wlasnie tego prawego kola, a drugi zalacznik dla porownania lewego kola ktore hamuje prawidlowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się