Adrianus1980 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Witam wszystkich, Mam szalony pomysł. Jestem konstruktorem pomp ciepła (też między innymi) i w mojej firmie zamawiamy obudowy do pomp ciepła w Świebodzicach. Oni wycinają laserowo blachę i później doginają. Zrobie wstępny projekt takiej płyty i poproszę o wycenę. Czy ktoś by reflektował na taką płytą. Im większe zamówienie, tym mniejszy koszt. Na allegro taka płytka kosztuje około 700zl(przecież to kawał podoginanej pociętej blachy:wallbash:) Wg. mnie trochę za dużo chcą. Pisać czy ktoś by chciał.
Kowi87 Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 Kwestia jaka cena, jaka waga i jakie mocowania:wink:
Adrianus1980 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 Kwestia jaka cena, jaka waga i jakie mocowania:wink: waga zależy od grubości blachy jaką chcemy, mocowania we własnym zakresie, malowanie też. Cena się dowiem
macietola Opublikowano 20 Listopada 2012 Opublikowano 20 Listopada 2012 jak by juz cos takiego robic..wydaje mi sie ze otwory powinna miec mocowania..(cyt.przeciez to tylko blacha) a to przeciez tylko kilka otworow..pewnie jesli cena przystepna znajda sie chetni..sam bym zakupil..dobra sprawa przy glebie
Adrianus1980 Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 Dzisiaj zrobiłem projekt i złożyłem zapytanie na osłone z blachy i stali nierdzewnej 1mm i 2mm (prawdopodobnie ze stali n. będzie 30%/40% drożej) W ciągu paru dni dostane odpowiedź. Ostateczna forma będzie gotowa po prototypie. Prawdopodobnie płyta będzie pasować do passata b5 i audi a6c5.
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Kwestia jaka cena, jaka waga i jakie mocowania:wink: tego bym się obawiał najbardziej ....z plastikiem samemu przy tych gabarytach źle się zakłada/ściąga ,a przy blasze może być zupełnie "ciekawie"
pandamix Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 plastykiem jak przywalisz to najwyżej połamiesz,a jak metalową przywalisz to przy okazji wyrwiesz coś innego,ja do siebie nie założył bym nawet gdybym miał szurać dokładką zderzaka po asflacie
przemciotorun Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 ludzie o czym wy piszecie 700zl za co? co ty chcesz zakladac cala podlage z oslona.... oslony sa dostepne na allegro od ciul czasu za 300zl z alu 2mm grubosci, musial bys miec naprawde zayebista cene na blache zeby mozna bylo sie w to bawic i sie oplacalo chyba ze poprostu zrobic dla siebie, waga takiej oslony to ok 7-8kg..... pandamix z twojej wypowiedzi wynika ze ogole nie wiesz o czym piszesz...... wiesz wogole jak to wyglada? jak na cos wpadniesz po poprostu sie slizniesz i tyle, przeciez ona jest z przodu podwinieta do gory, a jak cos bedzie wystawalo i zap...sz tak ze przebije to alu.... to sorry ale pomysl co bedzie przy plastikowej oslonie.... a raczej czego nie bedzie..... Kowi temat tyle razy poruszany.... ale widze ze Ci jednak ciagnie do tej oslony....
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 plastykiem jak przywalisz to najwyżej połamiesz,a jak metalową przywalisz to przy okazji wyrwiesz coś innego,ja do siebie nie założył bym nawet gdybym miał szurać dokładką zderzaka po asflacie bardziej by mi się rozchodziło o miskę niż dokładkę zderzaka .....w takim kontekście piszę
pandamix Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 bo nie rozumie do czego byście np chcieli przyczepić blache?do zderzaka?czy tak jak fabryczna?tylko dorobić mocowania?a jak dorobić to do czego przynitować?toż audi to nie offroadowe auto,to po co tak glebić i martwić się o spód? Arturoo może być i tak:wink:
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 bo nie rozumie do czego byście np chcieli przyczepić blache?do zderzaka?czy tak jak fabryczna?tylko dorobić mocowania?a jak dorobić to do czego przynitować?toż audi to nie offroadowe auto,to po co tak glebić i martwić się o spód? Arturoo może być i tak mocowania by musiały być w standardowych punktach jak pod plastik mam zawias -20(tzw. koza) i nie raz nie dwa szorowałem spodem szczególnie zimą po zmrożonym śniegu, bryłach, osłon standardowych wymieniłem z 5 dlatego czasem sam się zastanawiam ,czy jakaś mocniejsza nie byłaby lepszym rozwiązaniem
pandamix Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 jeździłem na -40 i cała zimę przejeździłem i nie miałem problemów,rozumie jak ktoś ma glebe -70,-80 to można się bać o szorowanie,jeździłem u kumpla na -60 i już było ciężko ale też da się jeździć jak kto co woli ja to bym w to się nie pchał...ja mam na to inny sposób,nie obniżam auta,stary się robię i tak mnie kręgosłup boli a co mówić na glebie jeździć jeśli miałbym już robić osłonę to nie robił bym na wzór oryginału tylko coś w stylu jakichś ślizgów masywniej przymocowanych na jakiś gumach w razie czego że jak bym cofał i zahaczył to żeby coś puściło
Arturoo Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 źle napisałem....może nie tyle w mieście(aczkolwiek również się zdarzało ) co w górach w czasie wyjazdów na dechę były takie problemy i to nieraz jak się przytarło to aż ciary szły ,a do gleby mi daleko
pandamix Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 z tym się zgodzę,ja osobiście mieszkając w górach to napewno bym nie zglebił a po drugie bez napędu na cztery łapy to nie jazda:wink: -20 to inne samochody fabrycznie są tak zawieszone nie mówie o fabrycznym obniżeniu
novwy Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Adrianus1980 myślałeś może nad alu zamiast nierdzewki wiadomo waga będzie niższa, kształt chcesz zachować taki sam jak oryginał czy płaski?
Adrianus1980 Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Opublikowano 21 Listopada 2012 Adrianus1980 myślałeś może nad alu zamiast nierdzewki wiadomo waga będzie niższa, kształt chcesz zachować taki sam jak oryginał czy płaski? Płyta będzie płaska, z podwinięciem pod zderzak. na wzór oryginalnej osłony stalowej audi w samochodach policyjnych. Ja będe robił mocowania w miejsca mocowań plastiku, a dodatkowo do elementów podwozia.np. tam gdzie jest montowana dolna rozpurka. Zależy mi na tym żeby chronić też skrzynie biegów. Będe chciał konstrukcje wzmonić dwoma płaskownikami o grubości 3-4mm. na takiej osłonie samochód prędzej bezboleśnie zawisnie niż ją zerwie. Wagę szacuje na 10-15kg. Alu prawdobodobnie bedzie w cenie 1.4301 lub H17, bedzie można zrobić z dowolnego materiału. Ja mam normalną wysokość zawieszenia, ale polskie drogi i odsnieżanie w polsce daje wiele dozyczenia. Osłona ze stali nierdzewnej będzie prawie nieśmiertelna Che zaprojektować coś podobnego tylko dłuższe by chronić skrzynie. osłona osłony podwozia Osłona pod silnik Audi A 4 ( / Avant ) 8D2, B5Silnik: 1.6, 1.8, 1.8 quattro, 1.8T, 1.9 TD, 2.0stal 2mm (tłoczona) Dystrybutor osłon podwozia SHERIFF w Polsce
Glenroy Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Che zaprojektować coś podobnego tylko dłuższe by chronić skrzynie. osłona osłony podwozia Osłona pod silnik Audi A 4 ( / Avant ) 8D2, B5Silnik: 1.6, 1.8, 1.8 quattro, 1.8T, 1.9 TD, 2.0stal 2mm (tłoczona) Dystrybutor osłon podwozia SHERIFF w Polsce Całkiem nie głupie. Ale rzeczywiście z alu na pewno była by lżejsza a koszty co do kwasówki były by raczej porównywalne. Z ogłoszenia bardzo zaciekawiła mnie kwestia: "Osłona na tyle wygładza aerodynamikę podwozia, że odczujemy spadek zużycia paliwa przy przejazdach pozamiejskich."
MatUSh Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 "Osłona na tyle wygładza aerodynamikę podwozia, że odczujemy spadek zużycia paliwa przy przejazdach pozamiejskich." :polew: dobre dobre teraz każdy sobie założy i minus 2 litry spalania hehhee
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się