scubi206 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zarówno 2.0 jak i 1.8T bardzo dobrze tolerują instalacje LPG (oczywiście sekwencyjne)
kwiacior811 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Opublikowano 30 Grudnia 2012 mój na gazie śmiga,i za 100zł robię 300km to nie źle:)
tomek25 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 mój na gazie śmiga,i za 100zł robię 300km to nie źle:) cos troche duzo kolego ci pali.Ja wlasnie wyjezdzam 1 zbiornik tzn pierwsze tankowanie za 100 na bp zrobilem 380 i gaz jeszcze jest ,mysle ze 400 km to spokojnie zrobie bo rezerwa niedawno sie zapalila.Krece ja do 3 tys. ---------- Post dopisany at 18:42 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ---------- Ja jeżdżę tym zagazowanym Stag 4+, Hana czerwone, reduktor zavoli i nie ma żednych problemów. Co do opini że jest słaby to się nie zgadzam bo do normalnej w miarę dynamicznej jazdy wystarczy jak ktoś nie ma wymagań przyśpieszeń jak w S4. Olej akurat w moim wypadku bierze umiarkowanie bo ok 1,5 litry dolewki to nie jest duzo na okresy między wymianą. Ale wiem że są egzemplarze które rzeczywiście potrafia sporo brać. Identyczna instalka zgadzam sie z opinia
MaciekW. Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Witamznalazłem A4 B6 z silnikiem 2.0 ALT. Czy można ten silnik zagazować i czy później sprawia jakieś problemy ? Szukałem na forum ale niestety nie znalazłem żadnych wypowiedzi na ten temat Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie ewentualnie linki. Z góry dziękuję. Napisz do kolegi benyA4; on bodajże na początku roku gazował swojego ALT
benyA4 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Mozna gazowac , tylko na dobrym sprzecie i chodzi idealnie. Jak bedziesz mial dobrze wyregulowana instalacje to nie bedziesz odczowal ze ja wogole posiadasz.
piotrekyrtum Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja zaprowadzam swojego ALTa jutro na instalke gazu, zobaczymy jak to bedzie chodzić
benyA4 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Jak gazownik bedzie ci ustawial to temperature przelaczania ustaw na 40 stopni a obroty na 850. efekt jest taki ze jak juz rozgrzejesz auto to tuz po odpaleniu nim ruszysz auto jest juz na gazie. za niska temperatura przelaczania powoduje iz gaz nie jest dobrze rozgrzany i moze pojawic sie czkawka silnika.
piotrekyrtum Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Najpierw zobacze jak to bedzie chodzić na jego ustawieniach, ewentualnie skoryguję sam po kilku dniach
tomek25 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 mam na 30 i wszystko jest ok ,obroty nawet ciut lepiej jak na benzynce:decayed:
DurzoBlint Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ja mam instalacje brc i właśnie zaczęła się psuć. Auto na gazie się dusi i nie ma mocy. Jeżeli ktoś z Was miał podobny problem to proszę o podzielenie się informacją jak to rozwiązanie może uda się w przyszłości komuś uniknąć usterki a mi ją zniwelować. Pozdro.
hulek516 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 ja mam staga 4 + i jest ok spalanie cykl mieszany pod 10l. Tylkoo jak sie przełączy to tak jak nie jest dobrze razgrzany to po wciśnieciu gwałtownie gazu dławi sie troszkie. a tak to jest ok
Michał139 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 ja mam staga 4 + i jest ok spalanie cykl mieszany pod 10l. Tylkoo jak sie przełączy to tak jak nie jest dobrze razgrzany to po wciśnieciu gwałtownie gazu dławi sie troszkie. a tak to jest ok Ile zapłaciłeś za instalacje Stag 4 ??, pytam ponieważ zastanawiam się nad założeniem takiej instalacji
benyA4 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 hulek516 niech gazownik zmieni ci temperature przelaczania na 40stopni. Ja mialem identycznie po zalozeniu instalacji. Lepiej dogrzany parownik i wszystko jest ok
piotrekyrtum Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja za staga 4 na Hanach zaplacilem 2700zl. tez mialem tak ze zanim silnik byl dogrzany to lubil szarpac, podobno te auta bardzo leja benzyne zanim sie zagrzeja, gazownik musi po proszu wyregulowac parametry i bedzie ok, chodzi tu o ustawienie zubozanie mieszanki o ile sie nie myle Przynajmniej tak moj gazownik mi wyjasnil. Teraz chodzi wszystko super, gdybym nie patrzyl na przelacznik to nie zczailbym czy jade na gazie czy benzynie
Blackwhite Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 W sumie silnik jest bezproblemowy poza tym, że jest za słaby do tej budy i żłopie olej na potęgę Potwierdzam, moj bral 2-3l na 15kkm
maxus24 Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 rowniez mam zalozone lpg w tym silniku stag 300 isa 2 wtryski hana reduktor zavoli zeta n i jest ok silnik ten jest polecany do lpg tu mozna poczytac o tym w linku ponizej mi niebierze duzo oleju okolo 0,6 l od wymiany do wymiany moze to dlatego ze jeszcze w miare niski przebieg 130 tys km Którym autom nie szkodzi jazda na gazie? Prawdy i mity o instalacjach gazowych - czy LPG naprawdę niszczy silniki?
Napoleon Opublikowano 2 Maja 2013 Opublikowano 2 Maja 2013 Czytając tak różne wypowiedzi dochodzę do wniosku, że nie wiele wiem:shock3:, tak więc Panowie jak jest z tymi silnikami ALT 2.0, ile biorą tego oleju, czy posiadaja inne wady, oraz czy jest to uzależnione od rocznika auta? Przyznam że 1.8T w ogłoszeniach nie ma zawiele
maxus24 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 ja powiem tak , kazde auto ma jakies tam problemy z silnikiem albo z osprzetem ,naprzyklad turbo , kola dwumasowe itp, tu jest ten problem ze bierze troche oleju ale w 2,0 ALT niema turbiny wiec juz jeden problem z glowy niema tez problemu z kolem dwumasowym a turbiny i kola dwumasowe to drogie rzeczy sa , wiec coz to jest jesli bierze troche oleju w porownaniu z padajacymi turbinami i kolami dwumasowymi ,oczywiscie pisze tu o padajacych turbinach jesli sie nie umie ktos z nimi obchodzic , ja tam jestem zadowolony z tego silnika lepiej kupic dobrze utrzymane 2,0 ALT niz wyeksploatowane 1,9 tdi albo 1,8 T kupilem auto z niskim przebiegiem 117 tys km w w 2010 r potwierdzone w serwisie i w bardzo dobrym stanie od 65 letniego niemca ,nic niebite wszystkie szyby ori coz wiecej chciec
edekxp Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 ja powiem tak , kazde auto ma jakies tam problemy z silnikiem albo z osprzetem ,naprzyklad turbo , kola dwumasowe itp, tu jest ten problem ze bierze troche oleju ale w 2,0 ALT niema turbiny wiec juz jeden problem z glowy niema tez problemu z kolem dwumasowym a turbiny i kola dwumasowe to drogie rzeczy sa , wiec coz to jest jesli bierze troche oleju w porownaniu z padajacymi turbinami i kolami dwumasowymi ,oczywiscie pisze tu o padajacych turbinach jesli sie nie umie ktos z nimi obchodzic , ja tam jestem zadowolony z tego silnika lepiej kupic dobrze utrzymane 2,0 ALT niz wyeksploatowane 1,9 tdi albo 1,8 T kupilem auto z niskim przebiegiem 117 tys km w w 2010 r potwierdzone w serwisie i w bardzo dobrym stanie od 65 letniego niemca ,nic niebite wszystkie szyby ori coz wiecej chciec Czy w alt nie ma koła dwumasowego? Ciesz się że oleju ci nie pije jak inne, ale niewiadomo jak długo. Ja mam 1.8t i ma nalatane już 240tys, koło nie zmieniane oraz turbina ciekawe jak 2.0 tyle przejedzie Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się