rychu_225 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Sluchajcie mam problem . Dzis zrobilem diagnoze silnika po wlaczeniu grupy BS 003 EGR silnik zaczol sie telepac i zgasl. co moze byc nie tak czy to wina samego zaworu EGR czy moze zawor n18 jest niesprawny. Pomozcie bo za pare dni zona mi rodzi.
Marcino87 Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 robiłeś tą operacje na zimnym motorze
Sztomel Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 A gdzie te logi ? Zrób przynajmniej loga statycznego 010 i go wklej. Błędy jeśli jakieś są generowane przez sterownik silnika to je podaj.
rychu_225 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Błedow w sterowniku nie ma zadnych. Nie wiem czemu on tak reaguje podczas vagowania tej grupy. Sprawdzalem inne auto i nic takiego sie nie dzialo. Co to moze byc w czym wina . Moze zawor n18 bo go latem reanimowalem i to moze w tym wina bo zawor EGR byl czyszczony. Pomozcie forumowicze.
Sztomel Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Potrzebne nam niestety info o masie zasysanego powietrza i ciśnieniu doładowania aby stwierdzić czy przyczyna leży w braku powietrza i dławieniu silnika spalinami.
nastradamus Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 BS 003 trzeba wykonywać na ciepłym silniku (90' na blacie) Jaką miałeś temp.?
rychu_225 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 motor byl zimny ale tak samo sprawdzalem na innym samochodzie i tez byl zimny motor i tego nie bylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się