Pretor Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Jak wyjdzie na to że problem z uruchamianiem jest tylko jak auto stoi dłużej pod górkę to jest to wina pompy tandemowej, jak z górki to pompy pomocniczej albo na odwrót już nie pamiętam. Musashi pewnie to sprostuje. Jak nie ma to znaczenia to wina leży po stronie nieszczelnego filtra paliwa lub jest nieszczelność na PD.
danielo Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Załatw sobie najazdy i możesz w garażu zostwić auto na noc nosem w dół i rano zobaczysz czy lepiej odpala i masz problem rozwiązany.
bombel28 Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Tak zrobię załatwię sobie najazd i zobaczę. odkryłem jedną rzecz gdy odłączę kostkę z czujnika temperatury wody to samochód odpala lepiej gdy włożę to gorzej kupiłem nowy i tak samo sie zachowuje nic z tego nie rozumie
Musashi Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 bez czujnika temp uruchamia sie w trybie awaryjnym. moglbys nagrac film z uruchamiania? BLB nie startuja od strzala, jak AVF czy inne 8V. BYc moze jest wszystko w porzadku, a dym to skondensowana para wodna...
bombel28 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Pewnie że mogę zrobię to jutro i gdzieś to wrzucę Co do dymu to z pewnością nie jest skondensowana para wodna. Trzeba kręcić około 4-5 s.
Robertos Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 BLB nie startuja od strzala, jak AVF czy inne 8V. Co znaczy że BLB nie startuję od strzała?
Musashi Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 BLB zimny lub goracy potrzebuje 2 obroty walu do uruchomienia silnika. Jest to zamierzone przez kontruktora, poniewaz w pierwszych egemplarzach 16V ulegaly uszkodzeniu dwumasowe kola zamachowe. Aby zmniejszyc ich obciazenie, zastosowano miekki start. Czyli w kolejnych polobrotach jest dodawana coraz wieksza dawka paliwa. BLB startuje od strzala wylacznie w srednim zakresie temperatur, pewnie zapomnieli to poprawic. ---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- BLB nie startuja od strzala, jak AVF czy inne 8V. Co znaczy że BLB nie startuję od strzała? tzn po jednym czy dwoch, polobrotach walu.
bombel28 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 Faktycznie jak jest ciepły to pali tak jak mówisz, ale na zimnym to on potrzebuje przynajmniej u mnie 4-5 obrotów i czasem nie równo pracuje silnik przez ułamek sekundy ---------- Post dopisany 27-11-2012 at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2012 at 20:48 ---------- Tutaj wstawiam dwa filmiki odpalania silnika CO WY NA TO?
Wihajster Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Faktycznie jak jest ciepły to pali tak jak mówisz, ale na zimnym to on potrzebuje przynajmniej u mnie 4-5 obrotów i czasem nie równo pracuje silnik przez ułamek sekundy---------- Post dopisany 27-11-2012 at 15:40 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2012 at 20:48 ---------- Tutaj wstawiam dwa filmiki odpalania silnika CO WY NA TO? jednym słowem katastrofa.Ile to auto ma nakulane??500-600tys??Zrób kompletne logi i potem mozna ewentualnie szukac problemu.
Musashi Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 zrob logi 003, 011,013, 023na zimno pozniej prz 90C, dodatkowo prz 90C BS03 i 011. wyglada na brak paliwa w magistrali PD glowicy.
bombel28 Opublikowano 27 Listopada 2012 Autor Opublikowano 27 Listopada 2012 ok zrobię i zobaczymy jeśli brak paliwa w głowice to dlaczego z odłączonym czujnikiem tem odpala bez problemu ?
Musashi Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 jeśli brak paliwa w głowice to dlaczego z odłączonym czujnikiem tem odpala bez problemu ? zapomnialem o tym. zrob logi pomyslimy.
bombel28 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2012 Mój kabel szlak trafił. Może mi ktoś doradzić jaki kupić kabelek VAG do mojego autka tak aby działał. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- Grupa 3 900/min 380mg/H 435mg/H 75% Grupa 11 900/min 1050mbar 939mbar 78% Grupa 13 -0.64mg/H 0.12mg/H 0.75mg/H -0.21mg/H Grupa 23 -55 -70 -51 -77 Grupa 1 900/min 7.1mg/H 6.10KW Jest to zrobione na rozgrzanym silniku ---------- Post dopisany 02-12-2012 at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 20:36 ---------- Musashi i co ty na te logi ? jak najlepiej sprawdzić czy jest paliwo w Głowicy ?
piotrsob1 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej nie zawyża temperatury ? Auto łapie od samego początku, tak że z paliwem raczej o.k. Może lipny program , motor już troszkę zużyty i troszkę mało tego paliwka żeby od razu zaskoczył. Jako drugie auto od sześciu lat użytkuję Golfa IV z motorkiem ALH. Tam już po 100 kkm były problemy z odpalaniem pomiędzy 6 a 15 st C i na gorącym, właśnie ze względu na lipny soft zapodany w fabryce. Mechanicy rozkładali ręce, więc wpiołem w szereg z G62 opornik 3,3kohma. Jest on zbocznikowany normalnie zamkniętymi stykami dodatkowego przekaźnika, a jak nacisnę magiczny przycisk to styki się rozwierają i sterownik widzi temperaturę o 17 st. niższą niż faktycznie i odpał jest od strzała
bombel28 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2012 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej nie zawyża temperatury ?Auto łapie od samego początku, tak że z paliwem raczej o.k. Może lipny program , motor już troszkę zużyty i troszkę mało tego paliwka żeby od razu zaskoczył. Jako drugie auto od sześciu lat użytkuję Golfa IV z motorkiem ALH. Tam już po 100 kkm były problemy z odpalaniem pomiędzy 6 a 15 st C i na gorącym, właśnie ze względu na lipny soft zapodany w fabryce. Mechanicy rozkładali ręce, więc wpiołem w szereg z G62 opornik 3,3kohma. Jest on zbocznikowany normalnie zamkniętymi stykami dodatkowego przekaźnika, a jak nacisnę magiczny przycisk to styki się rozwierają i sterownik widzi temperaturę o 17 st. niższą niż faktycznie i odpał jest od strzała Możesz coś więcej powiedzieć jak zrobiłeś ten oporniczek z góry wielkie dzięki
Musashi Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Mój kabel szlak trafił. Może mi ktoś doradzić jaki kupić kabelek VAG do mojego autka tak aby działał. ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- Grupa 3 900/min 380mg/H 435mg/H 75% Grupa 11 900/min 1050mbar 939mbar 78% Grupa 13 -0.64mg/H 0.12mg/H 0.75mg/H -0.21mg/H Grupa 23 -55 -70 -51 -77 Grupa 1 900/min 7.1mg/H 6.10KW Jest to zrobione na rozgrzanym silniku ---------- Post dopisany 02-12-2012 at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2012 at 20:36 ---------- Musashi i co ty na te logi ? jak najlepiej sprawdzić czy jest paliwo w Głowicy ? ale to nie logi. sory ze sie czepiam. przeczytaj dokladnie jak to sie robi i wrzuc tutaj. Odczyty grupy 003 i 011 sa niespojne wiec albo jest cos nie tak, albo zle wykonales pomiary. zloguj najlepiej grupe 003 i 011 jednoczesnie. ale nie przepisuj tylko wklej link do logow. btw. koniecznie tez zrob BS 003 i 011. milej lektury nt logow. natomiast pompowtryskiwacze chyla sie ku koncowi. odczyt z miernika masy powietrza tez dziwny. napewno nie ma bledow? kolego piotrsob1 sa silniki ktore z natury uruchamiaja sie od strzala, a sa takie, w ktorych padaly dwumasy i w celu wyeliminowania problemu zmieniono charakterystyke rozruchu. z kolei u kolegi bombel28, wystepuje prawdopodobnie usterka silnika, wiec dodawanie rezystorow, jej nie usunie, jedynie przypudruje.
piotrsob1 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej nie zawyża temperatury ?Auto łapie od samego początku, tak że z paliwem raczej o.k. Może lipny program , motor już troszkę zużyty i troszkę mało tego paliwka żeby od razu zaskoczył. Jako drugie auto od sześciu lat użytkuję Golfa IV z motorkiem ALH. Tam już po 100 kkm były problemy z odpalaniem pomiędzy 6 a 15 st C i na gorącym, właśnie ze względu na lipny soft zapodany w fabryce. Mechanicy rozkładali ręce, więc wpiołem w szereg z G62 opornik 3,3kohma. Jest on zbocznikowany normalnie zamkniętymi stykami dodatkowego przekaźnika, a jak nacisnę magiczny przycisk to styki się rozwierają i sterownik widzi temperaturę o 17 st. niższą niż faktycznie i odpał jest od strzała Możesz coś więcej powiedzieć jak zrobiłeś ten oporniczek z góry wielkie dzięki Naprędce narysowany schemacik, dokładny opis dotyczy Golfa IV ALH 98'. W innych autach do sprawdzenia piny we wtyczkach i kolory przewodów. Wcześniej golfera trzeba było długo lub krócej pokręcić żeby zaskoczył, teraz naciskam przycisk, włączam stacyjkę i jak kontrolka świec zgaśnie to odpalam. Odpala od strzała :0 <br /><br />
piotrsob1 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Ważne że działa, koszt kilka zeta + robocizna Alternatywą była poprawka softu, zdecydowanie droższa opcja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się